Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pillu galluppi miehille

Vierailija
22.09.2007 |

no minkäs näkönen ja kokonen se kaunis pimpsa olisi? synnyttänyt vai ei? posliini vai luonnollinen? muuta.?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin siistitty.

Ns luomupehko kertoo sen, että muutenkaan ei ulkonäöstä viitsitä huolehtia

Vierailija
2/20 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapillu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu ehdottomasti ja se on paljon seksikkäämpi kuin joku typerä keinotekoinen ajeltu mahanalus. Eikä siitä päältäpäin suinkaan näe, onko tavara synnyttäneen eli ei.

Vierailija
4/20 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään ns isopillu eikä roikkuvia häppäreitä. Tiukka tai osaa käyttää lantiopohjalihaksia. Maistuu hivenen makealle ei kirpeälle. Selainen pieni ja siisti heh. olipa vaatimuksia mutta kun ktsyttiin :)

Vierailija
5/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kirjoittaa vaikka kirjan tästä aiheesta.

Viiva tai melkein viiva eli saa olla lepotilassakin hieman auki, silleen sopivan kutsuvasti. Sitten kiihottuneena nämä pulleahkot isot häpyhuulet aukeavat enemmän kuin kaunis simpukka ja paljastavat vaaleanpunaisen sisustansa, emättimen aukko edelleen juuri ja juuri ehkä millin verran raollaan kuin neitseellisesti kutsuen avaamaan loputkin. Naidessa tavara puristuu tietnkin joka lhaksellaan kalun ympärille ja lerputtimet liikkuu sen varren mukana sisään ja ulos. Huom. kun kalu vedetään ulos, emättimen aukko jää vain hetkeksi auki ja vetäytyy aika nopeasti taas lähes sulki. Jää ehkä millin tai pari avoimeksi kuin pyytäen että tule äkkiä takaisin. Täydellinen pillu toimii myös siten että miehen laukeamisen jälkeen kun kalu vedetään ulos, se sulkeutuu automaattisesti ja alkaa vasta vähän ajan päästä valuttamaan spermaa ulos.

Vierailija
6/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini pienellä varauksella. Eli häpyhuulet karvattomat, mutta klitan yläpuolella sopii olla karvoitusta enemmänkin. Mitä pidempi viiva ja muhkeammat huulet, sen parempi. Sisähuulten tulee myös olla näkyvissä, ei liian peittävät ulkoiset huulet. Eli ei pelkkä viiva, vaan melko avonainen mieluummin. Klitoris kiihoittuessaan sopivasti sormiintuntuva " möhky" , normaalissa tilassa melko näkymätön. Pillun käyttäytymen varsin sama kuin edellisen kuvailemana, sopivasti imua ja siten että sitä nahkaa liikkuu varren mukana.

Pääasia kuitenkin on että pillun ulkoiset osat ovat suurehkot. Minulle pikkuruinen " reikä" on turn-off. Valitettavasti tämä korreloituu muun rasvan kanssa, joten laihoilla yleensa ne osat ovat paremmin näkyvillä.

Toki jokainen pillu on rakastelun arvoinen :D

Vierailija
7/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneellä pillun suu repsottaa usein auki, eikä sisääntyöntyessä välttättämättä tunnu juurikaan vastusta. Nro 6 kiteytti varsin hyvin asian.

Synnyttänyt jää " mollottamaan" kun kullin vetää ulos. Sellaiseen kun sitten survaisee, niin sinnehän solahtaa huomaamatta, samalla usein äänekkään pärähdyksen saattelemana.

Itselleni ei pillun ulkonäöllä juurikaan merkitystä, mielummin silti isot häppärit kuin pelkkä viiva. Häppäreissä ei saisi olla vahva karvoitus. Posliini on kiva, jos ei ole näppyinen ja reikä ammollaan.

Tiukkuus on kuitenkin tärkein. Tiukka pillu on sellainen, joka puristuu sormenkin ympärille pohjaan saakka.

Vierailija:

Eikä siitä päältäpäin suinkaan näe, onko tavara synnyttäneen eli ei.

Vierailija
8/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajua, kuinka minulla voi olla niin tiukat paikat, vaikka olen synnyttänyt 2 lasta... Eli nämä tekstit luettuani ymmärsin yskän. En ole tajunnut kuinka paljon synnytys voi paikkoihin vaikuttaa. No, olen ehkä sitten onnekas. Hän sanoo aina, että paikkani tuntuu koko varressa, mikä kai on harvinaista..? Vai onko ?

Vierailija
9/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini tai niukka karvoitus, häppärien alue pitää olla ajeltu. Pinkki väritys mielummin kuin sellainen tummempi.

Häppärien pitäisi olla kiinteät. Ryppyiset ja venahtaneet näyttää vanhan akan värkiltä, mutta monella taitaa synnytyksessä näin käydä. Ja sitten joillakin ei paisu häpyhuulet kunnolla edes orgasmissa. Kyllä niiden pitää täyttyä kun homma etenee.

Siinä mitä tuli mieleen :)

Vierailija
10/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen havainto on posliini, ja sen tyylin hän otti jo ennen naimisiin menoamme. Sitten runsaan-kokoiset häpyhuulet, mutta ei kuitenkaan mitkään ajokoirankorvat. Sopivan tiukka koko emättimen pituudelta. Tiukkuutta ja puristelua vaimoni osaa nyt säädellä. Sen hän on oppinut geishapallojen käytöllä.

Vierailija
11/20 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin kauniisti siistitty, tummat häppärit. Koko sellainen että puristaa kalua koko pituudelta. Olen onnekas kun vaimolla 4 synnytystä ja tosi tiukka, monella synnyttämättömällä ollut tosi löysä pillu.

Vierailija
12/20 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kyllä vähän karvaisempikin, mutta kyllähän se kertoo kumppanin arvostuksen puutteesta, jos ei viitsi sen vertaa nähdä vaivaa, että katsoo enimmät rehottavat puskat siistiksi. Kaikkein paras olisi tietysti sieltä huulien ympäriltä karvaton ja siisti kolmio häpykummulla. Lähinnä suuseksiä ajatellen miellyttävin vaihtoehto, mutta myös visuaalisesti on miellyttävämpää katsoa lihan uppoamista lihaan, kuin makkaran pusikkoon piiloutumista. Ja kyllä tuo siistiminen koskee ihan miehiä samalla lailla. Itse ainakin trimmaan vähän häpykummun puskaa ja palleissa olevia karvoja. Tosin ei taida vaimoni arvostaa tätä elettä pätkääkään, eikä tosin minua muutenkaan, sillä ainoa syy siistimiseen on jokin paikka, jossa ollaan uimapuvussa tms.

Vierailija
13/20 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täydellinen, jota juuri saa.

Vierailija
14/20 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu tai hieman siistitty, tummalla karvoituksella ja isoilla häppäreillä. Se on "dream come true".

Vierailija
15/20 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu tai hieman siistitty, tummalla karvoituksella ja isoilla häppäreillä. Se on "dream come true".

;) Täällä olis

Vierailija
16/20 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin heti tehdä lantionpohjalihaksia 😄 Täällä myös kaks isoa vauvaa synnytetty, mutta en mitään eroa huomaa. Ekan jälkeen oli jopa hankala saada kullia sisälle. Mies tulee yhtä nopeasti kuin ennenkin. Ehkä sen huomaa et lantionpohjalihaksia tehtävä useammin et pysyy tiukkana.

Onko sitten paljon löysiä?

Vierailija
17/20 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dream come true? 

Luomu tai sitten se siististi sydämenmuotoiseksi muotoiltu...parempaa ei voi tästä maailmasta löytyä eikä kyllästymisen vaarasta ole pelkoa...;))

Vierailija
18/20 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illman karvoja oleva pimpsa on vähän niiku tylsä ja avuton.

Vierailija
19/20 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tajua, kuinka minulla voi olla niin tiukat paikat, vaikka olen synnyttänyt 2 lasta... Eli nämä tekstit luettuani ymmärsin yskän. En ole tajunnut kuinka paljon synnytys voi paikkoihin vaikuttaa. No, olen ehkä sitten onnekas. Hän sanoo aina, että paikkani tuntuu koko varressa, mikä kai on harvinaista..? Vai onko ?

Munkin mies sanoo tiukaksi, vaikka kolme muksua. Ilmeisesti ollaan onnekkaita tai sitten miehet valehtelee. 🤣

Vierailija
20/20 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan nainen on tiukka pimpasta kun vetää kullin ulos niin osa aluslakanaa hurahtaa alipaineesta sisään.

joilakin naisillla on ns pommi räjähtänyt pikkareissa eli ei jatkuvaan käyttöön

tiukat häppärit, sormella tunteee lihasten puristuksen saatika mulkulla.

kostuva eli märkä saisi olla eikä kuivahko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän