Minulla on maailman parhain mies
Rakkaani on remonttitaitoinen, osaa korjata autoa ja mitä vain laitteita, tekee mielettömän hyvää ruokaa ja toimii pääasiallisena kokkina meillä, on oppinut hyväksi rakastajaksi, omaa upean vartalon terveellisten elämäntapojen ja liikunnallisuutensa ansiosta, kunnioittaa ja rakastaa minua suuresti ja näyttää sen sekä teoillaan että sanoillaan, on hyvin koulutettu ja erittäin älykäs, osaa läsnäolon taidon, hallitsee hyvät sosiaaliset taidot ja keskustelee mielellään kaikenlaisista asioista, haluaa viettää paljon yhteistä laatuaikaa kanssani, auttaa minua monissa arkisissa asioissa pyyteettömästi, vaikken edes tarvitsisi apua.
Tässä oli vain murto-osa niistä asioista, joita rakastan miehessäni.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet,yhteenkään mieheen ei voi luottaa ja se on fakta.
Miehistä 65% on epäluotettavia ja naisista 35%.
Naisista 95%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet,yhteenkään mieheen ei voi luottaa ja se on fakta.
Miehistä 65% on epäluotettavia ja naisista 35%.
Naisista 95%
Tai toisinpäin ajateltuna, pelimies voi luottaa siihen että 95%:sesti lohkeaa piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että olet löytänyt hänet!
Minun mieheni on vähän samanlainen, mutta eroavuutena hän on luonteeltaan sopivasti erikoinen tapaus ja huumorintaju sitä luokkaa, että nauran välillä melkein pissat housussa.
Myöskin erittäin haluttava tapaus. Ei pysyisi vapaana kauaa.
Epäkunnioittavaa ajatella omasta puolisosta, "haluttava, ei pysyisi vapaana kauan".
Toki mielipide on vain sinun.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on vähän samanlainen, mutta eroavuutena hän on luonteeltaan sopivasti erikoinen tapaus ja huumorintaju sitä luokkaa, että nauran välillä melkein pissat housussa.
Ei kait kaikkien mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luettuani ajattelin että miten mahdollista koska minulla on se paras mies!
Kiva huomata että muitakin hyviä miehiä on.
Mieheni on todella taitava monissa asioissa. Hän osaa rakentaa niin talon kuin korjata auton. Töissä hän on todella arvostettu siitä että kykenee tekemään miltei mitä tahansa. Hänellä on nimissään monia patentteja. Eli taitava niin käytännön kuin teoreettisten asioiden kanssa.
Reilu, rehellinen, hyvät arvot jne. Loistava mies, loistava isä, rakastajani ja paras ystäväni. Todella empaattinen.
Hienoa kuulla, että jollain muullakin on käynyt tuuri parisuhteessaan. Tämän ketjun aikaisemmat vastaukset olivat melkoisen masentavaa luettavaa. Uskon, että toisilleen sopivia ihmisiä löytyy paljonkin, mutta voi olla vaikeaa löytää sellainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli selväksi. Kerrohan nyt, mitä itse osaat. Hyvä mies saattaa aika äkkiä hakea parempaa.
Ei tullut mieleen, että hyvällä miehellä saattaa olla hyvä nainen, joten ei ole tarvetta hakea enää muuta. Siitä ne hyvät miehet juuri erottaa huonoista, ettei olla jatkuvasti tavoittelemassa jotain muuta, vaan osataan antaa arvo sille, mitä elämässä jo on.
Vierailija kirjoitti:
Sulle mies on siis vain orja joka hoitaa sun asioita.
Ei, vaan mies on rakastettuni. En ole koskaan vaatinut tai pakottanut häntä tekemään yhtään mitään, eikä hänkään minua. Suhteemme perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen, vapaaehtoisuuteen, haluun ja rakkauteen. Mies pitää puuhastelusta ja hän tekee paljon eri asioita yhtälailla muuallakin, vaikkapa sukulaisillaan tai käydessämme jonkun mökillä kylässä. ap
Ei voi olla kuin toiseksi paras. Minun vaimolla on paras.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene läpi nämä tuiki harvinaiset miehen kehumis ketjut. Haukkumis ketjut sen sijaan jatkuvat välillä viikkokausia ollen sangen suosittuja.
Eli miehet ovat pazkoja!
Kiinnostaisi tietää, ovatko ilkeät kommentit miesten lähettämiä. Vähän on sellainen tutina, joten ihan itse ovat maineensa täällä aiheuttaneet. Jos taas nainen on kommentoinut ikävään sävyyn, niin ymmärrän pienen kateuden, jos ei ole itse saanut kokea hyvää parisuhdetta.
Ok. Mulla ei ole ollut ikinä minkäänlaista miestä, eikä tule olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten olet parempi kuin mieheni. ap
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tiennyt että homoilla on ne parhaat parisuhteet.
*kade*
Ok. Hyvä, että sinulla on kokemusta homoista. Minulla ei ole. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait kaikkien mielestä?
Ei varmaan, mutta tarpeeksi monen, että mies saisi itselleen upean naisen näin halutessaan.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka päivä aamiaiseksi suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat, joista hillo valmistetaan, on hänen anoppinsa omin käsin poiminut.
Mitä sinun miehesi syö aamiaiseksi, ap ?
Jumantsuikka, sun miehesi on Pyynö!!
Niin mäkin luulin, kunnes avasin silmäni,tunsinpa itseni tyhmäksi, kun en ollut tajunnut miehen touhuja.
Samanlainen prvo oli kun kaikki muutkin,eli heihei
Kysy siltä minkä maalaiset huoraton parhaita.
Älä nyt höpsi! Varmaan hyvä mies on sinulla, mutta häneltä puutuu se yksi tärkeä ominaisuus, joka minullakin on, nimittäin vapaus! Tosin minulta puuttuu joitakin luettelemistasi ominaisuuksista, mutta olen kuitenkin vapaa poikamies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa, miten olet parempi kuin mieheni. ap
Tämä ”paremmuus” on täysin subjektiivinen kysymys. Toinen arvostaa toista ja toinen toista luonteenpiirrettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli selväksi. Kerrohan nyt, mitä itse osaat. Hyvä mies saattaa aika äkkiä hakea parempaa.
Osaan pitää mieheni onnellisena. ap
😄❤