Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on maailman parhain mies

Vierailija
06.04.2022 |

Rakkaani on remonttitaitoinen, osaa korjata autoa ja mitä vain laitteita, tekee mielettömän hyvää ruokaa ja toimii pääasiallisena kokkina meillä, on oppinut hyväksi rakastajaksi, omaa upean vartalon terveellisten elämäntapojen ja liikunnallisuutensa ansiosta, kunnioittaa ja rakastaa minua suuresti ja näyttää sen sekä teoillaan että sanoillaan, on hyvin koulutettu ja erittäin älykäs, osaa läsnäolon taidon, hallitsee hyvät sosiaaliset taidot ja keskustelee mielellään kaikenlaisista asioista, haluaa viettää paljon yhteistä laatuaikaa kanssani, auttaa minua monissa arkisissa asioissa pyyteettömästi, vaikken edes tarvitsisi apua.

Tässä oli vain murto-osa niistä asioista, joita rakastan miehessäni.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli selväksi. Kerrohan nyt, mitä itse osaat. Hyvä mies saattaa aika äkkiä hakea parempaa.

Vierailija
22/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Koska:

-

a) Ei ole olemassa käsitettä "parhain". Sehän tarkoittaisi, että "paras"-käsitteellä olisi vielä paremmat olomuodot "parhaampi" ja "parhain". Ja sehän ei mitenkään ole mahdollista.

-

b) Paras on ylin, mitä on.

-

c) Ei ole myöskään käsitteitä "maailmanmestarimpi" ja "maailmanmestarein".

Turhaa saivartelua. Minun mieheni on paras, parhain, ihanin, rakastettavin, upein, täydellisin.

lapsi leikkii taas ja trollailee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Sian jättäisinkin varmasti, mutta omaa valioyksilö-miestäni en aio jättää ikinä. ap

Mitähän mieltä miehesi vastaavasti on sinusta? Tulipa vaan mieleen. Kun jos hän on todella tuollainen, kuin kerrot, niin miksi ihmeessä hän olisi edelleen sinun kanssasi?

Kuten sanoin, niin mieheni näyttää minulle rakkautensa niin sanoin kuin teoinkin. Hänen mielestään olen maailman ihanin nainen ja hän rakastaa minua suunnattoman paljon. Siitä minulla ei ole epäilystäkään. Asia on tullut minulle täysin selväksi yhteisten vuosiemme aikana. ap

Vierailija
24/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli selväksi. Kerrohan nyt, mitä itse osaat. Hyvä mies saattaa aika äkkiä hakea parempaa.

Olen miehelleni täydellinen nainen. Se tieto riittää minulle. ap

Vierailija
25/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani ajattelin että miten mahdollista koska minulla on se paras mies!

Kiva huomata että muitakin hyviä miehiä on.

Mieheni on todella taitava monissa asioissa. Hän osaa rakentaa niin talon kuin korjata auton. Töissä hän on todella arvostettu siitä että kykenee tekemään miltei mitä tahansa. Hänellä on nimissään monia patentteja. Eli taitava niin käytännön kuin teoreettisten asioiden kanssa.

Reilu, rehellinen, hyvät arvot jne. Loistava mies, loistava isä, rakastajani ja paras ystäväni. Todella empaattinen.

Vierailija
26/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Sian jättäisinkin varmasti, mutta omaa valioyksilö-miestäni en aio jättää ikinä. ap

Mitähän mieltä miehesi vastaavasti on sinusta? Tulipa vaan mieleen. Kun jos hän on todella tuollainen, kuin kerrot, niin miksi ihmeessä hän olisi edelleen sinun kanssasi?

Mies ajattelee minusta samoin kuin minä hänestä. Siksi hän haluaa olla kanssani koko loppuelämämme ajan. ap

Vierailija
27/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin samaa kunnes pikkuhiljaa tajusin ettei ole sitä mitä luulin. Vihje,kännykkä,sivuhistoria(kaiva esiin vaikka se on poistettu)

Vierailija
28/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle mies on siis vain orja joka hoitaa sun asioita.   

Vierailija
29/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vanhaa romua autoa ja ikäloppuja laitteita. Ei vie koskaan ulos syömään vaan tekee itse ruuat. Aika pihi tyyppi. Vaikuttaa sosiopaatilta.

Vierailija
30/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet,yhteenkään mieheen ei voi luottaa ja se on fakta.

Miehistä 65% on epäluotettavia ja naisista 35%.

Vierailija
31/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko sillä laatikkoleuka?

Vierailija
32/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi nämä tuiki harvinaiset miehen kehumis ketjut. Haukkumis ketjut sen sijaan jatkuvat välillä viikkokausia ollen sangen suosittuja.

Eli miehet ovat pazkoja!

Vierailija
33/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt että homoilla on ne parhaat parisuhteet.

*kade*

Vierailija
34/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko itse korjata autoa ja mitä vain laitteita? 

Vierailija
35/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tiennyt että homoilla on ne parhaat parisuhteet.

*kade*

On sellainen sanonta jotta "täydellistä miestä ei olekaan, mutta jos sellaisen kuitenkin löydät, sillä on jo poikaystävä".

Vierailija
36/61 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuollaisiahan me miehet täällä Porvoossa ollaan.

Vierailija
37/61 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Kuten sanoin, niin mieheni näyttää minulle rakkautensa niin sanoin kuin teoinkin. Hänen mielestään olen maailman ihanin nainen ja hän rakastaa minua suunnattoman paljon. Siitä minulla ei ole epäilystäkään. Asia on tullut minulle täysin selväksi yhteisten vuosiemme aikana. ap

Tiesitkö, että minäkin olen maailman ihanin nainen mieheni mielestä, valitsihan hän juuri minut. Mieheni rakastaa minua suunnattomasti. Minun mielestäni mieheni on hyvännäköinen, kroppa juuri minun mieleen. Ne kädet, jotka tekee töitä viisaiden aivojen kanssa yhteistyössä, taitava moniosaaja. Niin ja koskettaa käsillään minua hellästi.

Meidän miehissä on yksi ero:

Minun mieheni on aivan ihana isä lapsillemme.

Vierailija
38/61 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka päivä aamiaiseksi suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat, joista hillo valmistetaan, on hänen anoppinsa omin käsin poiminut.

Mitä sinun miehesi syö aamiaiseksi, ap ?

Vierailija
39/61 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturi se mies on kuten kaikki muutkin miehet, joita myös sioiksi kutsutaan.

Vierailija
40/61 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet löytänyt hänet!

Minun mieheni on vähän samanlainen, mutta eroavuutena hän on luonteeltaan sopivasti erikoinen tapaus ja huumorintaju sitä luokkaa, että nauran välillä melkein pissat housussa.

Myöskin erittäin haluttava tapaus. Ei pysyisi vapaana kauaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi