Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, että miten niin monet naiset rakentavat koko elämänsä yhden ihmissuhteen varaan?

Vierailija
06.04.2022 |

Otetaan mies, jota palvotaan, ei enää nähdä omia kavereita. Sitten tehdään miehelle lapsia, ollaan vuosia kotona ja taloudellisesti riippuvaisia miehestä. Mies jatkaa omaa elämäänsä melko normaalisti käymällä töiden lisäksi harrastuksissaan. Nainen ei odota mieheltä kuin korkeintaan hoitoapua, ei tasavertaista vanhemmuutta. Ja sitten mies jättää, jolloin mielenterveys, taloudellinen tilanne ja koko maailma romahtaa.

Ei ikinä minulle tällaista elämää.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä on 0 tällaista naista.

Vierailija
2/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkasta nousee Feeniks lintunen. Kostokropalla. 😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko ymmärtääkään? Ei minunkaan ymmärrykseni riitä ihan kaikkeen, mutta miksi vaivata sillä omaa päätään. Muiden elämästä kun ei muutenkaan tiedä tarpeeksi, jotta kaiken voisi tajuta.

Vierailija
4/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin itsekin ajattelen!

Vierailija
5/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo nyt se täysin tavallinen tarina ole. Kyllä se elämä on useimmiten rakennettu niiden lasten varaan ja ihan tilastollisestikin se on nainen joka jättää ja miehen elämä siitä sortuu.

Vierailija
6/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa päteä enemmänkin x - sukupolveen

Vierailija
7/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tuttava piirissä on 0 tällästä naista. Joissakin perheissä mies hoitaa ruuanlaiton työpäivän päätteeksi. Itsekkin olen joskus syönyt miehen tekemää ruokaa ja on hyvää.

Vierailija
8/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat  kuitenkin varmasti ihmistyypin? Tämä ilmiö on nähtävissä mm. täällä palstalla.

Vierailija
9/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet? Kuinka monet?

Vierailija
10/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat  kuitenkin varmasti ihmistyypin? Tämä ilmiö on nähtävissä mm. täällä palstalla.

En tunnista. Enkä ainakaan palstalla ole sellaista huomannut. Avaisitko hiukan.

Vierailija
11/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne juuri ketään, joka olisi tehnyt noin paitsi ehkä isovanhempieni sukupolvessa.

Se, että oma mies ja lapset on tärkeämpiä kuin kaverit, on täysin normaalia ja niin sen kuuluu ollakin.

Normaaleilla naisilla on työ ja tulot omasta takaa ja jos ero tulee, ei se elämä siihen romahda. Ei ne kaverit aikuisille niin tärkeitä ole, koska tärkeintä on hyvä suhde omaan puolisoon, lapsiin ja omaan työhön.

Vierailija
12/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen ymmärrän, että kumppani on se tärkein ihminen elämässä, sillä sehän on koko jutun pointti. En silti ymmärrä sitä, ettei muita ihmissuhteita enää kaivata ensinkään. Luulisi sen rikastuttavan myös parisuhdetta, että ollaan tekemisissä ihmisten kanssa ja saadaan jotain puheenaiheita joista keskustella kumppanin kanssa.

Vierailija
13/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tiedän tän ilmiön. Mies on koko maailma ja pahimmillaan oma persoonallisuuskin häviää. En itse kaveeraa tällästen kanssa.

En ymmärrä tätä ”en tunne ketään tälläistä”- juttua. Kai te voitte keskustella aiheesta, josta ei ole omakohtaista kokemusta.

Vierailija
14/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
15/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaa joku ketju tällaisesta. Ei pitäisi olla haastavaa, kerta on ihan ilmiö tällä palstalla.

Vierailija
16/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärrän, että kumppani on se tärkein ihminen elämässä, sillä sehän on koko jutun pointti. En silti ymmärrä sitä, ettei muita ihmissuhteita enää kaivata ensinkään. Luulisi sen rikastuttavan myös parisuhdetta, että ollaan tekemisissä ihmisten kanssa ja saadaan jotain puheenaiheita joista keskustella kumppanin kanssa.

Itse en ymmärrä tuota ihmissuhteiden arvottamista. Itselläni on kumppani, mutta myös esimerkiksi pari ystävää, jotka olen tuntenut lapsesta asti ja joita rakastan aivan äärimmäisen paljon. Jos ystävälleni esim. sattuisi jotakin kamalaa, niin menisin viivana hänen luokseen ja jäisi esim. aiemmin luvattu leffailta miehen kanssa kakkoseksi. Ja todellakin odottaisin, että mies tämän ymmärtää.

Vierailija
17/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen osittain tuollainen nainen. Tosin töissä olen ja talous on turvattu, mutta ei minulla ole oikeastaan muita ihmissuhteita kuin mieheni. Eikä kyllä miehelläkään. Jotain liikuntaharrastuksia molemmilla on, mutta siellä käydään yksikseen.

Tilanne on vaan tullut tällaiseksi kun emme viihdy pitempään kenenkään muun seurassa kuin toistemme. Pidämme samoista asioista

ja tuntuisi tosi ikävältä jos joutuisi esim. elokuviin menemään jonkun muun kanssa.

Vierailija
18/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen osittain tuollainen nainen. Tosin töissä olen ja talous on turvattu, mutta ei minulla ole oikeastaan muita ihmissuhteita kuin mieheni. Eikä kyllä miehelläkään. Jotain liikuntaharrastuksia molemmilla on, mutta siellä käydään yksikseen.

Tilanne on vaan tullut tällaiseksi kun emme viihdy pitempään kenenkään muun seurassa kuin toistemme. Pidämme samoista asioista

ja tuntuisi tosi ikävältä jos joutuisi esim. elokuviin menemään jonkun muun kanssa.

Oletko koskaan miettinyt, että mitä sitten, jos miehesi jättää? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
19/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin tiedän tän ilmiön. Mies on koko maailma ja pahimmillaan oma persoonallisuuskin häviää. En itse kaveeraa tällästen kanssa.

En ymmärrä tätä ”en tunne ketään tälläistä”- juttua. Kai te voitte keskustella aiheesta, josta ei ole omakohtaista kokemusta.

Aloituksessa esitetään väittämä, että tämä olisi tyypillistä monille naisille ja täten  "en tunne ketään tällaista" kommentit ovat ihan relevanttia keskustelua aiheesta.

Vierailija
20/85 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Mun tuttavapiirissä on 0 lääkäriä. Mä omistan 0 paria saappaita. Hemmetin hyvää keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä