Mieheni on ihastunut kaveriini
Mitä tekisitte tilanteessa, jossa saisitte kuulla että miehenne on ihastunut parhaaseen kaveriinne? Suhdetta takana tässä vaiheessa n. vuosi, joten voisi ajatella että on päällä sellainen alkuhuuma, ettei käy toiset naiset mielessäkään... Mulla on tällainen tilanne, itsetunto ihan alamaissa asian takia. :( Ja olin aavistellut asiaa jo vähän aikaa, ja sitten kysyin mieheltäni siitä, ja humalassa meni "lipsauttamaan." Kaverini on tahollaan varattu, ja tiedän että heidän välillä ei ole tapahtunut mitään. Satuttaa silti suunnattomasti ja tuntuu etten ole tarpeeksi hyvä.
Kommentit (45)
Ihmiset eivät nyt vaan ole yksiavioisia, ihastumisia tulee aina tulemaan ja menemään. Mistä tiedät moneenko miehesi oikeasti onkaan tällä hetkellä ihastunut? Faktaa on että miehesi on nyt sinun kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:19"]
Ihmiset eivät nyt vaan ole yksiavioisia, ihastumisia tulee aina tulemaan ja menemään. Mistä tiedät moneenko miehesi oikeasti onkaan tällä hetkellä ihastunut? Faktaa on että miehesi on nyt sinun kanssasi.
[/quote]
Niin, koska ei muita saa ja joutuu tyytymään ap:hen.
Mä oon onnellidesti naimisissa, mutta oon meidän 9-vuotisen suhteen aikana ihastunut ties kuinka moneen mieheen. (Oon helposti ihastuvaa ja innostuvaa sorttia - pätee myös musiikkiin, leffoihin, asioihin ja ihmisiin ylipäänsä. Nyt viimeksi ihastuin vähän VilleGalleen, kun oli niin suloinen Vain elämäässä.) Mutta siis - mitään en oo ihastumisteni eteen tehnyt ja nopeasti ovat tunteet hiipuneet. Tomppeli mies kun kertoi sulle ja pahoitti sun mielen.
[/quote]
Tosiasia nyt on, että jos kovat tunteet olisivat pelissä ei silloin kukaan ihastu vasta vuoden kestäneen suhteen aikana johonkin toiseen kuin kumppaniinsa.
Ihastumiset alkavat olemaan normaaleja pitkissä parisuhteissa. Niitä voi tulla ja usein tuleekin, vaikka olisi elämänsä rakkauden kanssa yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei oo mitään takuuta, että juttu tulis toimiin ihastuksen kanssa vaikka sen onnistuiskin saamaan? Harvoin palaset loksahtaa kohdelleen. Ei ihmisiä voi omistaa, kaukaa tai läheltä ihailu on ihan okei.
Ihmettelen miten tuo tuli edes puheeksi.
Samana päivänä, samana vuonna; Mieheni on ihastunut kaveriini, ollaan vuosi seurusteltu. Mieheni ei olekaan enää ihastunut kaveriini, ollaan kaksi vuotta seurusteltu. Pitäiskö sun ihan vaikka opetella sisäistämään kirjoituksesi ensin... :D
Itse "ihastun" helposti, miehiin ja naisiin. Harvoin kestää kahta viikkoa kauempaa ja näistä ihastuksista 99% ei ikinä voisi johtaa parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei oo mitään takuuta, että juttu tulis toimiin ihastuksen kanssa vaikka sen onnistuiskin saamaan? Harvoin palaset loksahtaa kohdelleen. Ei ihmisiä voi omistaa, kaukaa tai läheltä ihailu on ihan okei.
[/quote]
Tyydy sinä niihin miehiin, jotka tyytyivät sinuun kun kumpikaan ei saanut sitä minkä eniten halusi.
Parinvalinnassa usein tehdään kompromissi. Tosin useimmat ihmiset ovat fiksumpia mitä ap:n äijä, eli ovat hiljaa ihastuksistaan, joten niitä ei kumppaneille tietysti kerrota.
Mun eks-boifrend oli ihastunut Ti-Ti-nallen ohjaajatätiin..
Joo, jätin sen sian.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:37"]
Mies on kuitenkin selvästi pahoillaan ja sanoo että rakastaa vain minua. Ja ollut koko suhteen ajan tosi huomioiva ja kertonut päivittäin kuinka ihana ja rakas olen. Siksi mulle olikin niin iso järkytys että on ollut ihastunut toiseen :( ap
[/quote]
Mikä siinä on niin järkyttävää jos hän kuitenkin rakastaa sinua, ei antantut ihastumisen tunteille valttaa kehittyä eteenpäin rakastumiseksi saati rakkaudeksi, luotti sinuun ja rakkauteesi niin paljon että uskalsi tunnustaa asian sinulle... vaikkakin humalassa?
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 12:37"]
Mies on kuitenkin selvästi pahoillaan ja sanoo että rakastaa vain minua. Ja ollut koko suhteen ajan tosi huomioiva ja kertonut päivittäin kuinka ihana ja rakas olen. Siksi mulle olikin niin iso järkytys että on ollut ihastunut toiseen :( ap
[/quote]
Mikä siinä on niin järkyttävää jos hän kuitenkin rakastaa sinua, ei antantut ihastumisen tunteille valttaa kehittyä eteenpäin rakastumiseksi saati rakkaudeksi, luotti sinuun ja rakkauteesi niin paljon että uskalsi tunnustaa asian sinulle... vaikkakin humalassa?
[/quote]
Kiitos kaikille vastauksista, antaa vähän uutta perspektiiviä asioihin. Ap
En hyväksyisi. Olen kokenut saman. Mutta pidemmässä liitossa. Se kalvaa mieltäni toistuvasti ja otan asian esille.
En ymmärrä ihastumisia suhteessa. Vaikka niitä moni täällä puolustelee.
Minusta se kertoo kypsymättömyydestä. En ole ollut ihastunut muihin. Yhdessä oltu 20 vuotta
Tyhmä oli, kun tuollaisen lipsautti. Eihän ihastumiselle mitään mahda ja en olisi kuitenkaan kovin huolissaan. Kyllä jotkut voi ihastua moneen yhtäaikaa, eikä ihastuminen sinällään väärin ole. Itse ihastun kovin helposti ja aina se "ihastus" ei ole edes seksuaalista. Välillä vaan kohtaa mieleenpainuvia tyyppejä, joita ikäänkuin ihailee. Näistä en tietenkään puolisolleni pukahda sanallakaan, enkä halua kuulla hänen vastaaviaan. Mielummin olen onnellisen tietämätön niistä.
Niin ja se vielä, että hänen ihastus kaveriasi kohtaan saattaa lässähtää nyt kun tiedät asiasta. Ei se ole enää hänen jännittävä pikku salaisuus, kun sinä luultavasti olet viimeinen ihminen, kenen hän haluaisi asiasta tietävän. Fantasiasta menee hohto.
Keskity ja anna huomiosi suhteelle miehesi kanssa ja lakkaa pitämästä yhteyttä tähän kaveriisi. Niin se miehesikin unohtaa hänet.