Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku esim kolmikymppinen "good catch" olisi vapailla markkinoilla?

Vierailija
27.09.2015 |

tottakai poikkeuksiakin on, mutta ajatteleeko joku muu, että kyseessä on kenties jollain tavalla hankala tyyppi, jos on vielä vapailla markkinoilla?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:05"]

Mä en tiedä ketään hyvännäköistä ja potentiaalista 3-kymppistä vapaata miestä. Jos tällainen on vapaana, niin se on juuri eronnut ja ei ne kauaa vapaana ole.

Olis aivan järkyttävää joutua sinkuksi nyt päälle kolmekymppisenä, koska en varmasti ikinä enää löytäisi komeaa ja hyvää vapaata miestä.

[/quote]

Jep, jep. 

Vierailija
42/45 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:05"]

Mä en tiedä ketään hyvännäköistä ja potentiaalista 3-kymppistä vapaata miestä. Jos tällainen on vapaana, niin se on juuri eronnut ja ei ne kauaa vapaana ole.

Olis aivan järkyttävää joutua sinkuksi nyt päälle kolmekymppisenä, koska en varmasti ikinä enää löytäisi komeaa ja hyvää vapaata miestä.

[/quote]Mä tiedän. Eikä kaikkien miesten pidä olla koko ajan suhteessa.

[/quote]

No ei pidäkään. Mä vain vastasin oman kokemukseni perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuka nyt kellekin on good catch.

Mutta että onko jotain vikaa? Varmasti. Kaikissa on. 

Michael Fassbender, irlantilais-saksalainen briteissä elänyt ja asuva näyttelijä, erittäin lahjakas ja arvostettu alallaan, miljonääri, tulevaisuus näyttää valoisalta (lukuisia mielenkiintoisia rooleja luvassa), vehje on anaconda (sitä voi pällistellä mm. Shame-leffassa). Ikää 38 v., tiettävästi hetero, ei koskaan ole ollut naimisissa, ei tiettävästi lapsia, seurustellut useiden tunnettujen naisten kanssa, ei tiettävästi vakiintumisaikeita.

Benedict Cumberbatch, brittiläinen näyttelijä, tuottaja (tulevaisuudessa luultavasti myös ohjaaja), miljönääri, erittäin lahjakas ja arvostettu alallaan, valoisa tulevaisuus (erittäin rahakas Marvel-rooli hanskassa, muita mielenkiintoisia projekteja), sivistynyt (Harrow, LAMBDA), hauska, tiettävästi hetero, seurustellut yli 10 v. saman naisen kanssa, eron jälkeen lyhyitä suhteita tunnettuihin naisiin. Ikää 38 vuotta, avioitui vasta tänä vuonna ja tuli kesäkuussa isäksi ekaa kertaa elämässään. 

Mikä heissä on ollut/on 'vikana', kun eivät ole kellekään kelvanneet? Olisiko työnarkomania? Olisiko jatkuvasti ympärillä pyörivät lukuisat kauniit naiset? Valinnan vaikeus? Kummankin vehje on huhujen mukaan ollut vaeltelevaa sorttia. Monelle naiselle ko. miehet olisivat lottovoitto: ovat kuitenkin useita kuukausia vuodesta työkeikalla milloin missäkin, ympärillä maailman kauneimpia ja karismaattisimpia naisia (mm. Marion Cotillard ja Keira Knightley), kestäisikö itsetunto? 

Jos nyt av-mamman ovikello kilahtaisi ja 38-vuotias Fassbender jumalattomine anacondineen kopsahtaisi kynnykselle, niin miettisikö av-mamma, et kyllä siinä joku vika on? Tietysti se olisi päästään sekaisin, kun av-mammaan tyytyisi, mut siis niinku muuten. DDD

Vierailija
44/45 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että hän ei ole itse löytänyt sopivaa kumppani ehdokasta vielä? Tai siksi että hän haluaa olla sinkku.

Vierailija
45/45 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin töissä ulkomailla ja muutin Suomeen 29v perheen perustaminen taka-ajatuksena. Ja vanhemmat ja heistä huoltapitäminen. Pariuduin noin 4-5kk tultuani Suomeen (nykyinen aviomieheni, 2 lasta) 34 vuotiaan DI sinkkumiehen kanssa. Olin hänelle ensimmäinen tyttöystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän