Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko jotenkin törkeä tai säälittävä?

Vierailija
27.09.2015 |

Näin kadulla miehen (olin tavannut kerran aiemmin) jonkun naisen kanssa. Olin todella innoissani että näin hänet sattumalta, mutta harmissani kun hänen seurassaan oli nainen. Jäin kauemmas miettimään seuraavaa siirtoani. Päätin odottaa. Näin kun he juttelivat, halailivat ja pussasivat. Tuntui oudolta seurata heitä. Vaikuttivat onnellisilta. Mietin jopa meneväni sinne, vaikka nainen oli siinä. Itsevarmuuteni (olin lähes selvinpäin) ei kuitenkaan riittänyt. Sitten nainen lähti kävelemään. Samalla lähdin minä. Hän tuli minua vastaan. Kohdallani katsoin häntä pitkään ja mietin: ihan kaunis, mutta minua et voita. Kohta vien miehesi. Ja niin minä tein. Olemme yhdessä. Okei, he eivät siis seurustelleet, joten en rikkonut suhdetta. Tämä kyseinen nainen otti mieheen yhteyttä, olisi halunnut tavata. Mieheni kertoi. Ei vaan tiennyt, eikä tule tietämään, että näin heidät. Mitähän mahtaisi ajatella jos tietäisi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:30"]Kuulostat epätoivoiselta. Onko sulla muuta sisältöä elämässä kuin mies?
[/quote] Todellakin. Olin monta vuotta sinkkuna omasta halusta. En juurikaan edes katsellut miehiin päin. Mulla on työ, harrastukset mm. urheilu, ystävät, läheiset ja vaikka mitä! Ap

Vierailija
2/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Point?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnu

Vierailija
4/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:47"]En tajunnu
[/quote] Mitä et tajunnut?

Vierailija
5/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko muut vaan antaneet olla? Jos näin olisin tehnyt, en olisi nyt miehen kanssa. Olen onnellinen. Ap

Vierailija
6/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä!

Vierailija
7/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:58"]Säälittävä!
[/quote] Perustelut vielä? Ap

Vierailija
8/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:56"]Olisitteko muut vaan antaneet olla? Jos näin olisin tehnyt, en olisi nyt miehen kanssa. Olen onnellinen. Ap
[/quote] Alapeukuttajalta pyydän anteeksi että olen onnellinen :) ap

Vierailija
9/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika outo. Kerrot pienen jutun siitä, miten näit miehen toisen naisen kanssa ja mitä ajattelit silloin. Kerro nyt jumalauta loppuun! Miten pokasit miehen?

Vierailija
10/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen.

Vierailija
11/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]Olet aika outo. Kerrot pienen jutun siitä, miten näit miehen toisen naisen kanssa ja mitä ajattelit silloin. Kerro nyt jumalauta loppuun! Miten pokasit miehen?
[/quote] Menin hänen luokseen juttelemaan. Kysyin muistaako minua ja onko sinkku. Hän pyysi numeroni. Pyysi myös luokseen. Ei nyt tarvinnut mitään erityistä tehdä. Ei ollut mitenkään vaikea pokattava. Tietysti jos vähän haastetta olisi ollut niin kivempi, mutta näillä mennään. Olen kyllä erittäin ihastunut jos en rakastunut. Ap

Vierailija
12/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]Olet aika outo. Kerrot pienen jutun siitä, miten näit miehen toisen naisen kanssa ja mitä ajattelit silloin. Kerro nyt jumalauta loppuun! Miten pokasit miehen? [/quote] Menin hänen luokseen juttelemaan. Kysyin muistaako minua ja onko sinkku. Hän pyysi numeroni. Pyysi myös luokseen. Ei nyt tarvinnut mitään erityistä tehdä. Ei ollut mitenkään vaikea pokattava. Tietysti jos vähän haastetta olisi ollut niin kivempi, mutta näillä mennään. Olen kyllä erittäin ihastunut jos en rakastunut. Ap

[/quote]

Ja luulet ettei mies lähde yhtä helpolla taas seuraavan matkaan?

Vierailija
13/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:07"]Humalainen.
[/quote]Minä en nyt kovin humalassa ollut. Join illan aikana kaksi drinkkiä ja kaksi siideriä. Laskuhumalakin meni aikoja sitten. Ap

Vierailija
14/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]Olet aika outo. Kerrot pienen jutun siitä, miten näit miehen toisen naisen kanssa ja mitä ajattelit silloin. Kerro nyt jumalauta loppuun! Miten pokasit miehen? [/quote] Menin hänen luokseen juttelemaan. Kysyin muistaako minua ja onko sinkku. Hän pyysi numeroni. Pyysi myös luokseen. Ei nyt tarvinnut mitään erityistä tehdä. Ei ollut mitenkään vaikea pokattava. Tietysti jos vähän haastetta olisi ollut niin kivempi, mutta näillä mennään. Olen kyllä erittäin ihastunut jos en rakastunut. Ap

[/quote]

Ja luulet ettei mies lähde yhtä helpolla taas seuraavan matkaan?
[/quote] Oh Jes! Ap

Vierailija
15/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäpä sitä kukaan tietää tulevia tapahtumia. Joskus on vaan toimittava, muuten ei saa mitä haluaa. Ap

Vierailija
16/16 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat epätoivoiselta. Onko sulla muuta sisältöä elämässä kuin mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi