SILTA 3. kausi
1. jakso alkaa tänään klo 22, aiotko katsoa?
Harmi, ettei Martin R. ole enää sarjassa.
Kommentit (1371)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 07:38"]
Minä ymmärsin Sagan uuden työparin perhekuvion niin, että vaimonsa ja lapsensa ovat kuolleet. Ei pysty luopumaan vaan kuvittelee heidän yhä olevan olemassa, mutta vain kotona. Ainakaan vielä ei ole vaimoa eikä lapsia näytetty missään muussa ympäristössä.
[/quote]
Sama juttu. Perhettähän ei ole käsitelty eikä esitelty missään muussa ympäristössä kuin kotona. Eli todennäköisesti vaimo ja lapset ovat oikeasti kuolleet, mies vaan kuvittelee heidät edelleen kotona. Nyt vaan halutaan luoda miespoliisista kuvaa pettävänä pervomiehenä, mutta oikeasti hän on vain yksinäinen leski, joka on joutunut luopumaan perheestään jollakin traagisella tavalla.
Minä ymmärsin Sagan uuden työparin perhekuvion niin, että vaimonsa ja lapsensa ovat kuolleet. Ei pysty luopumaan vaan kuvittelee heidän yhä olevan olemassa, mutta vain kotona. Ainakaan vielä ei ole vaimoa eikä lapsia näytetty missään muussa ympäristössä.
Silta on edelleen mielenkiintoinen ja jännittävä. Martinin sekopäätä ei ole kyllä yhtään ikävä.
Saga on tehnyt rikoksen, johon lavasti vanhempansa syylliseksi, jotta saisi pikkusiskonsa huoltajuuden, koska Saga oli vakuuttunut, että vanhemmat pahoinpitelivät pikkusiskoa aiheuttamalla tälle sairauksia. Pikkusisko teki myöhemmin itsemurhan. Saga ei ole jäänyt asiasta kiinni. Nyt tokassa jaksossa kyseenalaistettiin se, että vanhemmat kuitenkaan olisivat kaltoinkohdelleet pikkusiskoa. Sitä, mitä muuta hämärää Sagan lapsuudenperheessä mahdollsiesti on, ei ole avattu vielä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:27"]En ole normaalisti tippaakaan autoihmisiä, mutta ai että miten paljon kuolaan sitä Sagan vihreää autoa....:) Niin upee!
[/quote]
Minkä merkkinen se auto on?
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:27"]En ole normaalisti tippaakaan autoihmisiä, mutta ai että miten paljon kuolaan sitä Sagan vihreää autoa....:) Niin upee! [/quote] Minkä merkkinen se auto on?
[/quote]
Porsche
[quote author="Vierailija" time="05.10.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:27"]En ole normaalisti tippaakaan autoihmisiä, mutta ai että miten paljon kuolaan sitä Sagan vihreää autoa....:) Niin upee!
[/quote]
Minkä merkkinen se auto on?
[/quote]
"The car that Saga Noren drives is a 1977 US-spec Porsche 911S." -IMDB
Sagan työpari on ehkä itse aiheuttanut perheensä kuoleman ja siksi vetää niitä nappeja (huumeita). Sehän kertoi pöydän ääressä "vaimolleen" että yrittää saada Sagan auttamaan itseään. Sagan äiti on aivan hirveän oloinen. Ja se oikeuslääkäri taas ihana! Se on kertakaikkiaan karismaattinen ja samalla hyvin sympaattisen oloinen ja ymmärtäväinen. Toivottavasti Hans löytyy elossa!
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kukaan 3. jaksoa?
Jo toki. MItä haluat tietää?
Mä en kestä. En keksi mitään loogisia selityksiä ja koko ajan menee vain sekavammaksi. Täytyis saada katsoa koko sarja kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen mielikuvitusjuttu ei kyllä oikein sovi Siltaan. Ei ole aiemmissa kausissa ollut mitään sen suuntaista. ..
Mä luulen että se ei ole vaimo vaan sisko se nainen sen uuden parin luona.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se ei ole vaimo vaan sisko se nainen sen uuden parin luona.
Nukkui kyllä samassa sängyssä, että sinänsä outoa
Oliko niin, että lapset katsoivat telkkaria kun mies teki töitä? Ja sitten hän laittoi television kiinni ja oli aivan hiljaista? Kyllä luulen minäkin, että Sagan uuden parin perhe on vain jotain harhaa. Sitä toimitusjohtajanainen ja teini kuviota en tajunnut. Mistä ne nyt tupsahti mukaan?
Henrikin perhekuviot on kuvitelmaa. Siihen liittyy jokin ahdistava kokemus.
Luulen, että Rikard, joka siivoaa Friis-Andersenien kotona on tappanut sen papin muttei Hellen Ankkeria.
Se toimitusjohtajanaisen yritys rakentaa niitä taloja, joiden yläkerroksesta Hellen Ankker löytyi. Varmasti siihen liittyy jotain muutakin mikä selvinnee jatkossa.
Äh, tykkään jo tosi paljon Henrikistä, vaikka aluksi epäilin!
Harmi, että Hans menetti käden :(
No nyt mä aloin jo vähän pitämään siitä uudesta poliisiparista. On se edelleen epäilyttävä ja "niljakas", mutta silti ihan kiinnostava.