G: häiritseekö julki-imetys
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]Isommat vauvat ei välttämättä suostu syömään harson kanssa, siksi näin.
Itse käytin harsoa kotonakin ettei vauva raapinut/nipistellyt niin paljoa.
Ei häiritse, ilahduttaa vaan nähdä että nykyään entistä useampi uskaltaa imettää julkisesti. :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:14"]Ei häiritse, ilahduttaa vaan nähdä että nykyään entistä useampi uskaltaa imettää julkisesti. :)
[/quote]Saman olen huomannut. #normalizebreastfeeding
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
Isommat vauvat eivät elä pelkällä maidolla enää (jos siis isolla meinattiin ikää).
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
Tämä. Imetyksen voi hoitaa huomaamattomasti (tai vaihtoehtoisesti vessassa), joten miksi pitää julkisella paikalla kaivaa se tissi kainalosta ja nostaa siihen pöydälle?
T: tarjoilija joka näkee työssään aivan liikaa
Minä jään aina katselemaan silleen oikein intensiivisesti jos joku imettää julkisella paikalla. Sillain että varmaan huomaa. Saatan joskus jonkun kannustavan kommentinkin esim. hyvin muodostuneista rinnoista heittää. Teen tätä niin kauan, että nuo akat tajuavat ettei heidän tissittelynsä ole mitään kivaa katsottavaa esim. ravintolassa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:19"]Minä jään aina katselemaan silleen oikein intensiivisesti jos joku imettää julkisella paikalla. Sillain että varmaan huomaa. Saatan joskus jonkun kannustavan kommentinkin esim. hyvin muodostuneista rinnoista heittää. Teen tätä niin kauan, että nuo akat tajuavat ettei heidän tissittelynsä ole mitään kivaa katsottavaa esim. ravintolassa.
[/quote]No öhö öhö.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
Isommat vauvat eivät elä pelkällä maidolla enää (jos siis isolla meinattiin ikää).
[/quote]Mutta onhan nyt vähän helpompi antaa esim. bussissa tissiä kuin hedelmäsosetta?
Maito on alle yksivuotiaan tärkein ravinnonlähde.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
Tämä. Imetyksen voi hoitaa huomaamattomasti (tai vaihtoehtoisesti vessassa), joten miksi pitää julkisella paikalla kaivaa se tissi kainalosta ja nostaa siihen pöydälle?
[/quote]Ihanko pöydälle?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
[/quote]Mutta onhan nyt vähän helpompi antaa esim. bussissa tissiä kuin hedelmäsosetta?
[/quote]
Ei voi syöttää ennen bussiin menoa? Kun ei ole ihan pikkuinen enää ja jos matka ei ole pitkä, niin mielestäni ei tarvitse eka rääkäsystä tissiä kaivaa esiin. Mutta ei, kun oma kultamussukka traumatisoituu jos ei just nyt heti sillä sekunnilla saa päivän ravintolähteitä tasapainoon.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:08"]Ei häiritse jos tosiaan rinta on peitetty esim niin että harso peittää rinnan ja vauvan pään. Mutta rinta paljaana imettäminen häiritsee ja on mielestäni outoakin jopa (siis julkisilla paikoilla). Itse olen mennyt imettämään vessaan tai lastenhoitohuoneisiin vauvani.
[/quote]
[/quote]
Ei voi syöttää ennen bussiin menoa? Kun ei ole ihan pikkuinen enää ja jos matka ei ole pitkä, niin mielestäni ei tarvitse eka rääkäsystä tissiä kaivaa esiin. Mutta ei, kun oma kultamussukka traumatisoituu jos ei just nyt heti sillä sekunnilla saa päivän ravintolähteitä tasapainoon.
[/quote]jatkan: en myöskään meinaa että tarvii huudattaa. On vaan muitakin hyssyttelykeinoja (isommille) imetettäville kuin se tissi!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:18"]Tämä. Imetyksen voi hoitaa huomaamattomasti (tai vaihtoehtoisesti vessassa), joten miksi pitää julkisella paikalla kaivaa se tissi kainalosta ja nostaa siihen pöydälle?
[/quote]
Word sister!
Hashtag päläpäläpäläblöö
Ei tietenkään häiritse. Enkä ole koskaan nähnyt kenenkään pitävän tissiään paljaana, se tissihän livautetaan paidan alta lapsen suuhun, jos siinä ehtii nännin vilahduksen nähdä, ja siitä häiriintyy, täytyy olla aika häiriintynyt muutenkin. Tissejä näytellään pitkin poikin mediaa koko ajan, mahtaa häiritä sitten koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 20:31"]
Ei tietenkään häiritse. Enkä ole koskaan nähnyt kenenkään pitävän tissiään paljaana, se tissihän livautetaan paidan alta lapsen suuhun, jos siinä ehtii nännin vilahduksen nähdä, ja siitä häiriintyy, täytyy olla aika häiriintynyt muutenkin. Tissejä näytellään pitkin poikin mediaa koko ajan, mahtaa häiritä sitten koko ajan.
[/quote]Bikineistäkin näkyy yhtä paljon tissiä kuin imettäessä, näin vieraantuneita me ollaan luonnosta.
Mihin ajattelit gallupin tulosta käyttää? Oikein johtopäätöksiin?
Ei todellakaan häiritse, täysin luonnollinen taphtuma. Itse minulla on jostain syystä vaikeuksia imettää julkisesti, olen kai aika häveliäs ihminen. Ja vaikka pidänkin imetystä täysin luonnollisena asiana niin mielestäni imettäessä julkisella paikalla voi käyttää esim.imetyspaitaa josta ei oikeastaan näy ihoa ollenkaan tai sitten vaikka hieman harsolla suojata. En häiriinny vaikka rinta olisikin enemmän esillä mutta mielestäni jotkut äidit tarkoituksella, provosoidakseen, ottavat tissin oikein suurelkeisesti esiin ja tekevät kaikille selväksi että nyt imetetään! Tämä on mielestäni hieman outoa.