Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kesti päätyi lampeen?

Vierailija
27.09.2015 |

Löydettiinkö siihen vastausta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ajanut harhaan, tie ei mennytkään niinkuin kuvitteli kaatui skootterillaan. Oli myös juonut. Löi päänsä. Sekaisin kaikesta, pimeässä, harhaili ja putosi lampeen. Yritäpä itse täysin mustan pimeässä yössä löytää pois vieraasta paikasta, pääsi lyöneenä, humalassa. :(

Vierailija
42/43 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:51"]Voihan olla, että on tarkoituksella mennyt lammelle, humpsahtanut veteen ja no humalaisilla on taipumus hukkua jouduttuaan veteen.

Mutta se on silti karmeaa, että periaatteessa hukkumiskuolema voisi olla myös rikos, tai siis milläpä sitä kukaan todistaa, että onko joku kännipäinen työnnetty veteen vai onko se itse sinne humpsahtanut. Ei monenlaisesta "painosta"mitään jälkeä jää. Ja jos tyyppi olisi muutenkin jo huonokuntoinen niin se töytäisy riittää..
En siis usko että kestin tapauksessa näin, mutta tulipa vain asiasta mieleen tämä.
[/quote]
Turussa liikkuu huhu, että jokirannassa joku metsästää nuoria, kännisiä miehiä tyrkätäkseen heidät jokeen. Valitettavan usein sieltä kun joku löytyy. Kyseessä on taatusti pelkkä urbaani legenda, mutta joskus olen miettinyt että onkohan joku murhakin joskus jäänyt paljastumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 21:51"]Voihan olla, että on tarkoituksella mennyt lammelle, humpsahtanut veteen ja no humalaisilla on taipumus hukkua jouduttuaan veteen. Mutta se on silti karmeaa, että periaatteessa hukkumiskuolema voisi olla myös rikos, tai siis milläpä sitä kukaan todistaa, että onko joku kännipäinen työnnetty veteen vai onko se itse sinne humpsahtanut. Ei monenlaisesta "painosta"mitään jälkeä jää. Ja jos tyyppi olisi muutenkin jo huonokuntoinen niin se töytäisy riittää.. En siis usko että kestin tapauksessa näin, mutta tulipa vain asiasta mieleen tämä. [/quote] Turussa liikkuu huhu, että jokirannassa joku metsästää nuoria, kännisiä miehiä tyrkätäkseen heidät jokeen. Valitettavan usein sieltä kun joku löytyy. Kyseessä on taatusti pelkkä urbaani legenda, mutta joskus olen miettinyt että onkohan joku murhakin joskus jäänyt paljastumatta.

[/quote]

Kyllä kaupunkialueella on aika hankala tehdä tuolaista, ettei kukaan olisi koskaan nähnyt. Huhuja liikkuu aina ja niitä keksitään, jotta olisi vähän jännempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi