Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetkö kello ranteessa juhliin?

Vierailija
06.04.2022 |

Vai otatko pois? Minkälaisissa juhlissa pidät/et pidä kelloa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei kelloa. Ulkona vaalea Timex. Puvun kanssa ja töissä vaalea JLC nahkahihnallla. Smokin tai frakin kanssa ei kelloa.

Vierailija
42/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Olen 60-vuotias nainen, ja elämäni aikana käytännöt tässä mielessä ovat ehtineet myös muuttua. Monella nuorella ei ole koskaan ollutkaan rannekelloa kännyköiden käytännössä korvattua ne. Juuri nyt on ehkä taas nousemassa trendi kellojenkin hankkimiseen myös nuorille naisille.

Jos minulla olisi Lapponian kultainen rannekello, ehkä voisin käyttää sitä myös juhlissa. Kun ei ole, ovat koruni selvästi arvokkaampia ja tyylikkäämpiä kuin rannekelloni, joten en tekisi tyylirikkoa tässä kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en laittaisi kelloa vaan muita koruja. Tietääkseni etikettivirhe ja muutenkin vähän tyylitöntä, eikä kuulu juhla-asuun saati tuo siihen mitään hyvää lisää. Miehillä voi olla eri juttu, en tiedä.

Vierailija
44/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyl se on aina vaikee päättää et pukisko patek philippen vai hublotin.

Jos on vaikea päättää kumman noista laittaa juhliin niin onnittelen lottovoitostasi. Järjen käytöllä et ole rahoja noihin kelloihin saanut.

Vierailija
45/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rannekello on asuste siinä kuin muutkin korut.

Käytätkö kelloa jos etiketti on tumma puku?

"Tumman puvun kanssa voi käyttää rannekelloa. Kellon tulisi kuitenkin olla kooltaan pienikokoinen ja yksinkertainen pukukello." Lähde: https://vuodenmies.com/tumma-puku/ Eli ei ole etikettivirhe pitää kelloa puvun kanssa

Vierailija
46/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin, jos menisin juhliin. Vilkuilisin sitä koko ajan ja miettisin, että milloin täältä pääsee kotiin.

Vierailija
47/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan kellon ranteeseen kun lähden ulos. Ja juhliinkin tietysti. On mukava tietää kuinka paljon kello on, jossain vaiheessa. Juhlissahan ei kello edes näy valkoisen paidan hihan alta ja aika monella muullakin on kellot ranteessa. Töissä myös pidän rannekelloa että tiedän tauot ja ruokatunnin ja työpäivän loppumisen. Kännykkä on pukukaapissa. Vapaalla tai harrastuksissa en kelloa tarvi koko ajan joten sen jätän esim. autoon.

Vierailija
48/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäin kelloni on 11,5 tuhannen euron sveitsiläinen. Kyllä minä sen juhlissa ranteesen laitan. Sen verran näyttävä on että kyllä ihmiset näyttää huomaavan

Vierailija
49/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin, jos menisin juhliin. Vilkuilisin sitä koko ajan ja miettisin, että milloin täältä pääsee kotiin.

Moni muukin tekee niin. Kirkossa ja häissä ainakin :) Joo on kellot ranteessa aika monella, minullakin.

Vierailija
50/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäin kelloni on 11,5 tuhannen euron sveitsiläinen. Kyllä minä sen juhlissa ranteesen laitan. Sen verran näyttävä on että kyllä ihmiset näyttää huomaavan

Pukukellon ei kuulu olla näyttävä.

Vierailija
51/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello aina kädessä muoti ei vaikuta

Vierailija
52/52 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukukellon ei kuulu olla näyttävä.

Ihmisillä on kyllä rahaa mutta ei tapoja.

Minulla on. Nimittäin en mene puku päällä juhliin. Ylipäänsä en emen juhliin jos ei oel pakko.

11,5k kello on yleensä kaapissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi