Menetkö kello ranteessa juhliin?
Vai otatko pois? Minkälaisissa juhlissa pidät/et pidä kelloa?
Kommentit (52)
Ennen oli aina, sitten kun hihna meni poikki niin oli jo puhelin jokaisen taskussa ja se hihna vain jäi uusimatta. Eli en käytä missään, en juhlissa enkä arkena. Jos tarvitsisin kelloa yhtään tämän enempää, niin ostaisin toki, mutta nyt pärjään näinkin.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te, ettei juhlissa itse asiassa kuulu olla kello kädessä? Se on arjen asuste vaikka olisi miten koristeellinen tai kallis. Jos rahaa täytyy esitellä, niin puvun/mekon+kenkien jne laatu.
Arvokelloa voi käyttää. Sitä ei saa kuitenkaan vilkuilla.
Ei vaan taskukello on ainoa, mitä saa etiketin mukaan käyttää juhlissa.
Voi käyttää hillittyä teräksistä tai arvometallia olevaa kelloa.
Olen nainen, enkä käytä taskunaurista. Töissä on hoitajan kello joka riippuu rintapielessä.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Omegan laitan. Useampikin kello löytyy, sveitsiläiset ykkösiä. Mutta olenkin tälläinen kellofani. Miehestä katson ensimmäisenä mikä kello on ranteessa. Kello kertoo paljon. Sen opin Sveitsissä asuessani. Ei tarvitse olla ökykello, mutta laadukas mielellään ja hyvin pidetty. Kelloja voi olla monenlaisia eri tilanteisiin pidettäviksi. Ihanaa on jos miehellä on jokin perintökello, jota hyvin vaalittu.
Kauheaa. Onneksi normaalit miesparat välttyvät sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö te, ettei juhlissa itse asiassa kuulu olla kello kädessä? Se on arjen asuste vaikka olisi miten koristeellinen tai kallis. Jos rahaa täytyy esitellä, niin puvun/mekon+kenkien jne laatu.
Arvokelloa voi käyttää. Sitä ei saa kuitenkaan vilkuilla.
Ei vaan taskukello on ainoa, mitä saa etiketin mukaan käyttää juhlissa.
Voi käyttää hillittyä teräksistä tai arvometallia olevaa kelloa.
Olen nainen, enkä käytä taskunaurista. Töissä on hoitajan kello joka riippuu rintapielessä.
Ei etiketti ole mikään mielipidekysymys.
Lehmillä olivat kellot kaulassa, tänä päivänä nousukkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Omegan laitan. Useampikin kello löytyy, sveitsiläiset ykkösiä. Mutta olenkin tälläinen kellofani. Miehestä katson ensimmäisenä mikä kello on ranteessa. Kello kertoo paljon. Sen opin Sveitsissä asuessani. Ei tarvitse olla ökykello, mutta laadukas mielellään ja hyvin pidetty. Kelloja voi olla monenlaisia eri tilanteisiin pidettäviksi. Ihanaa on jos miehellä on jokin perintökello, jota hyvin vaalittu.
Kauheaa. Onneksi normaalit miesparat välttyvät sinulta.
Olenkin naimisissa miehen kanssa joka myös on kellofani:). Kuka fanittaa mitäkin. Autoja, käsilaukkuja, kenkiä ym. On aivan normaalia pitää jostain erityisen paljon.
En ole ikinä käynyt juhlissa minne en olisi voinut laittaa kelloa.
Minulla on Kanye Westin nimmarilla varustetut, timantti- ja kultakorustellut yeezyt ja käytän niitä aina ja kaikkialla. Miten muuten ihmiset tajuaisivat, että minulla oli 10 000€
Ei ole kelloa. Kun sain kännykän, kello lähti ranteesta. Aina tiellä ja joutuu varomaan kastumista. Ei ole kyllä muitakaan koruja paljon, joten sen puolen.
Korut ovat ilmeisesti jonkinlainen statusarvo.
Minulle taas korut ovat aika merkityksettömiä. Toki joku kaunis koru on kaunis. Ja juhliin on kiva laittaa koruja.
Tämä on persoonakysymys. Mielestäni jo yläasteella erottui tytöt, jotka tykkäsivät käyttää koruja. Minäkin käytin muodon vuoksi, mutta en erityisemmin nauttinut itseni koristelemisesta.
Jokainen voi pukeutua juhliin ihan miten haluaa. Kello ranteeseen ilman muuta, minkälainen tahansa!
Juhliin laitan siron kultakellon.
En ole käyttänyt rannekelloa 20 vuoteen. Turha kapistus.
En käytä enään missään yhteydessä. Ja juhlista lähden kun tarjoilu loppuu.
Etikettiki on hallussa, mutta en ole aikoihin ollut niin hienoissa juhlissa, ettenkö olisi voinut niissä käyttää kelloa (jos ylipäätään käyttäisin kelloa).
Kello on askelmittarissa. Se riittää. Askelmittari on mukana kaikkialla. Juhlissa en käy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monella on etiketti hukassa.
Sellaista, joka ei ole hallussa, ei voi hukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti monella on etiketti hukassa.
Sellaista, joka ei ole hallussa, ei voi hukata.
Totta. Ihan ok jos ei ole koskaan oppinut oikeaa etikettiä, mutta asiasta vänkääminen on kyllä junttia.
Mulla on juhlakello, Cartierin Panthere. Käytän sitä juhlissa ja nirmielämässä Apple watchia.