Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua mihinkään, jossa on myös muita ihmisiä häiritsemässä

Vierailija
06.04.2022 |

Haluaa mennä metsään, luontopoluille, merkkttyjen reittien ulkopuolelle. Kaupassakin käy mieluusti aamukahdeksalta tai ennen, kun siellä ei ole muita nimeksikään. On hyvä kokki ja tekee hienoja annoksia, mutta ravintolaan lähteminen ei tulisi kuuloonkaan.

Uimahalli tai risteily ei tulisi kuuloonkaan, hotelli korkeintaan sesonkiajan ulkopuolella.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolisolla sama. Tosin hänellä se johtuu ahdistuksesta. Onneksi en itsekään ole mikään suurien ihmispaljouksien ystävä, mutta välillä olisi kiva saada mies mukaan esim. kauppaan ilman, että sen jossain vaiheessa täytyy päästä autoon vapisemaan. Yritän silti sitä mukaan aina silloin tällöin, ettei sen mukavuusalue pienene entisestään...

No, matkustelut ja teatterireissut voi onneksi hoitaa ystävienkin kanssa.

Vierailija
22/22 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP.n miehen kaltainen osittain (kun en tunne)

Olen saanut työ psygologilta arvion, että olen tavoitteelisesti sosialinen.

Olen vahva itseni ja en tarvitse muiden mielipiteitä tai tukea, siks viihdyn yksin tai perheeni kanssa.

Tarvittaessa osaan olla hyvin sosiaalinen, jos se edesauttaa saavuttamaan tavoitteet, oli se mitä tahansa.

Olen kohtuullisen hyvin menestynyt, joten tästä "erakko" tyyppisestä ei ole ollut itsellen haittaa, vaimolle ehkä, ei ole kyllä sanoittanut tai muutenkaan ilmaissut tytymättömyyttään.

On hienoa, että on erillaisuutta luonteissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme