Minulla on ensimmäistä kertaa tyhjä olo ilman toista ihmistä (miestä)
Minulla on ollut useampiakin miehiä, niin yhden illan juttuja kuin useamman vuoden kestäviä, mutta kukaan heistä ei ole tuntunut oikealta. Ketään heistä en ole kaivannut ollessamme erossa. Kukaan heistä ei tehnyt oloani niin onnelliseksi kuin millaiseksi mies, johon olen ollut jo useamman vuoden ihastunut, on minut tehnyt.
Meidän ei tarvitse edes puhua toisillemme, pelkästään hänen lähellään olo saa minut tuntemaan itseni onnelliseksi ja kokonaiseksi. Että olisin vihdoinkin saavuttanut sisäisen rauhan, vaikka tunteeni häntä kohtaan käyvätkin erittäin vahvoina.
Kyseinen mies herättää minussa tunteita ja mielihaluja, joita en ole aiemmin tuntenut.
Mistä on kyse?
Kommentit (12)
Mä olen saavuttanut tuon tunteen monenkin ihmisen kanssa, jotka ei ole välttämättä oikeita... Ne on olleet ohimeneviä, mutta todellisia onnenhetkiä elämässä, sellaisia joita saa kun uskaltaa olla avoin, rento ja haavoittuva toisten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:42"]
Mä olen saavuttanut tuon tunteen monenkin ihmisen kanssa, jotka ei ole välttämättä oikeita... Ne on olleet ohimeneviä, mutta todellisia onnenhetkiä elämässä, sellaisia joita saa kun uskaltaa olla avoin, rento ja haavoittuva toisten kanssa.
[/quote]
Entäpä kun tämä tunne on kestänyt jo useamman vuoden? Voidaanko puhua ohimenevästä?
Tiedän ja tunnen itse, etten ole vastaava kokenut ja tiedän myös, etten tule vastaavaa kokemaan enää koskaan. En usko siihen, enkä edes haluaisi moista ajatella tapahtuvankaan, se on mahdottomuus vaikka kuulostaakin hyvin jyrkältä. Ei ole koskaan ollut näin suurta varmuutta sen suhteen, kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni. Mieluummin vaikka sitten yksin, kuin ilman häntä. Olen kasvanut henkisestikin todella paljon tänä aikana.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:52"]
Seurusteletteko siis?
[/quote]
Ei seurustella.
Ap
Aika vähän kohtalotovereita. En tosin ihmettele, on tämä erikoinen tilanne itsellekin.
Ap
Joo, mä tunsin kans noin yhtä miestä kohtaa. Olin toivottoman rakastunut häneen vuosikausia. Mutta hän vain naiskenteli ympäriinsä kunnes tapasi elämänsä naisen, ja meni hänen kanssaan naimisiin. Tunsin myös oloni hyvin kokonaiseksi hänen lähellään. Mutta minkäs teet. Hävisin toiselle naiselle. Toivottavasti sinä saat elämäsi rakkauden itsellesi :)
Aika lailla samat fiilikset, mutta tuore tapaus kyseessä. Tiennyt olen tämän ihmisen jo kauan ja ajatellut, että vaimonsa on onnentyttö. Ovat eronneet vuosi sitten, itsekin vapaa nykyään. Otin yhteyttä ja nyt katsastellaan, miten etenee. Miksi tuhlata elämä epätitetoisuuteen? Voi napata tai sitten ei. Tee jotain ja tule sitten kertomaan, kuinka menee. Omassa tuttavapiirissä suhteita on alkanut hyvin eri tavoilla, voi ainoastaan ihmetellä, miten hienosti asioita tapahtuu.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 19:12"]
Joo, mä tunsin kans noin yhtä miestä kohtaa. Olin toivottoman rakastunut häneen vuosikausia. Mutta hän vain naiskenteli ympäriinsä kunnes tapasi elämänsä naisen, ja meni hänen kanssaan naimisiin. Tunsin myös oloni hyvin kokonaiseksi hänen lähellään. Mutta minkäs teet. Hävisin toiselle naiselle. Toivottavasti sinä saat elämäsi rakkauden itsellesi :)
[/quote]
Miten sulle kävi? Löysitkö ketään?
Olenko ainoa tällaisen tuntemukseni kanssa?
Ap