Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten haluttomuus pi..un nuolemiseen

06.04.2022 |

Pelkäättekö naiset että alapää ei ole puhdas vai miksi osa ei pidä kielihoidosta? Itse pidän siitä ja nautin kun nainen kiemurtelee nautinnosta mutta osalle se on ehdoton ei 🤔

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää olla jokin pidäke naisella, jollei siitä pidä. Sama kuin mies sanoisi ettei halua naida!

Nuoleminen naisen paras kaveri ja varma orgasmi, ja räjähtävä sellainen. Naisille nyt vaan opetettu estoja sinne ja tänne. Ja opetettu, että kunhan mies saa.. ja pas.at.

Itse parhaat orgasmit todellakin nuolemalla!

Ei todellakaan ole mitään pidäkettä. Osa naisista vain pitää yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä. Eihän siinä nyt mitään ole outoa. Eihän kaikki miehetkään pidä suuseksistä enempää kuin yhdynnästä.

Eihän nuo sulje toisiaan pois. Kyllähän nuoleminen tuntuu todellakin hyvältä, jos mies siis osaa. Ja jos joku tuntuu hyvälle, ei siitä kieltäydykuin jostainsyystä. Ja minä luulen että se häpeä on usein syynä. Ja naidahan voi ennen tai jälkeen, ei se naimista estä. En tajua mikä argumentti se on, että pitää naida. Siitää vaan.

Ite ainakin nautin miehen nuolemisesta suunnattomasti, ja saan helposti räjähtävän orgasmin, mikäs sen ihanampaa!

No miksi tehdä seksissä asioita joista ei tykkää ja jotka ei kiihota? Jos esileikin jälkeen mies alkaa nuolla niin sitten pitää esileikki aloittaa uudestaan, jotta kiihotun taas naimiselle otolliseksi.

Täysin käsittämätön selitys. Pakko kysyä, mikä se teidän "esileikki "on, jos pillunnuolenta latistaa, en ymmärrä pätkääkään. Tuhmien puhuminenko sitä sitten on vai mikä?

No onhan sitä nyt aika paljon muitakin esileikkitapoja. Miksi kukaan harrastaisi sellaista tapaa, joka latistaa tunnelman. Esileikki voi olla vaikkapa vain suutelua ja siitä sitten yhdyntään. Itse olen jo ennen suutelemista valmis ja märkä yhdyntään, mutta on niin ihanaa pussailla ihanan miehen kanssa ja hivellä. Elin on kuitenkin pakko saada sisään.

Erikoista, jos ei omaan pilluunsa halua koskettavan! joku häpeä siinä on. Normaali pillu janoaa miehen sormia ja huulia ja kieltä.

Nimenonaan haluan, että pilluuni kosketaan, siksi haluan suutelun jälkeen heti yhdyntään, jotta nimenomaan saan sitä täytettä pilluuni.

Vierailija
42/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehetkään halua että nainen koskettelee miehen penistä, tuntuu niin pahalta, pois sormet ja suu sieltä! Yäk.

Trolli mikä trolli.

Ai nainen, joka ei tykkää että mies nuolee pilluaan...vai sellainen joku muu allien!Jokainen voi valita oman trollinsa, eikö.

Surkuhupaisaa . Kaikkien pitää pitää vain yhdynnästä, ja vain siitä. Niin naisten kuin miestenkin - hyvin kaukana tosielämästä!

Tämä palsta on NIIN seksistinen että yrjöttää.

Ei tarvitse kaikkien tykätä yhdynnästä. Mutta minä pidän. Enkä halua suuseksiä esileikkinä. Miksi yrität nolata ja pakottaa minua harrastamaan seksiä, jota en halua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä.mutta älä sinäkään yritä. Jos haluan suuseksiä hulluna, ja mieskin haluaa. Niin mikä vikana? Ja jos mies haluaa nuolla niin molemminpuolinen nautinto! Ja minä haluan myös kalun suuhun. Onko tässäkin naputtamista?

Vierailija
44/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yritä.mutta älä sinäkään yritä. Jos haluan suuseksiä hulluna, ja mieskin haluaa. Niin mikä vikana? Ja jos mies haluaa nuolla niin molemminpuolinen nautinto! Ja minä haluan myös kalun suuhun. Onko tässäkin naputtamista?

Ei tietenkään. Ei ole koskaan ollut. Mutta miksi sinä sitten aloitit koko tämän homman puhumalla pidäkkeistä, estoista, häpeästä, erikoisuudesta niiden kohdalla jotka eivät vaan ITSE ja omakohtaisesti sitä suuseksiä niin välitä vastaanottaa? Miksei sinulle koskaan riitä tuo sinun oma erinomaisuutesi ja jumalallinen seksielämäsi, vaan aina pitää olla puuttumassa siihen mitä muut tekevät?

Etkö sinä millään voi tajuta, että jos täällä palstalla joku kertoo omasta itsestään jotakin, niin se ei oikeasti koskaan liity sinuun ja sinun seksielämääsi yhtään millään tavalla?

Vierailija
45/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Ei ole koskaan ollut. Mutta miksi sinä sitten aloitit koko tämän homman puhumalla pidäkkeistä, estoista, häpeästä, erikoisuudesta niiden kohdalla jotka eivät vaan ITSE ja omakohtaisesti sitä suuseksiä niin välitä vastaanottaa? Miksei sinulle koskaan riitä tuo sinun oma erinomaisuutesi ja jumalallinen seksielämäsi, vaan aina pitää olla puuttumassa siihen mitä muut tekevät?

Etkö sinä millään voi tajuta, että jos täällä palstalla joku kertoo omasta itsestään jotakin, niin se ei oikeasti koskaan liity sinuun ja sinun seksielämääsi yhtään millään tavalla?

Koska olen nainen ja tiedän. Olen itse kärsinyt ennen häpeästä, kosksa minut niin kasvatettu. 

Ja miten itse voi kertoa,että ei voi pillun koksea ei millään ei kädelläei kielellä.. sehän koskee vain SINUA. Ei muita. Ja myös se kalu. sei tuo onnea kaikille vaikka kivaa ja ihanaa onkin, Mutta, löydätkö miehen, joka ei pidä siitä että sit hyväillään.

Vastaavasti, et kyllä ole puolestapuhuja heille naisille jotka haluavat pilluaan hyväiltävän. Saan itse helposti kovan orgasmin noin, miksi sen yrität kieltää? Saan myöskin kun isäntä panee kalua ja tekee hyvää myös kädellä. Mikä on sun ongelmasi tässä`?

Vierailija
46/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen nainen ja tiedän. Olen itse kärsinyt ennen häpeästä, kosksa minut niin kasvatettu. 

Ja miten itse voi kertoa,että ei voi pillun koksea ei millään ei kädelläei kielellä.. sehän koskee vain SINUA. Ei muita. Ja myös se kalu. sei tuo onnea kaikille vaikka kivaa ja ihanaa onkin, Mutta, löydätkö miehen, joka ei pidä siitä että sit hyväillään.

Vastaavasti, et kyllä ole puolestapuhuja heille naisille jotka haluavat pilluaan hyväiltävän. Saan itse helposti kovan orgasmin noin, miksi sen yrität kieltää? Saan myöskin kun isäntä panee kalua ja tekee hyvää myös kädellä. Mikä on sun ongelmasi tässä`?

Minäkin olen nainen enkä ole koskaan hävennyt pilluani. Olen kyllä antanut sen miesten nuoltavaksi - en pitänyt. Suutelu + yhdyntä, takuuvarma kombo.

Vierailija
47/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nainen enkä ole koskaan hävennyt pilluani. Olen kyllä antanut sen miesten nuoltavaksi - en pitänyt. Suutelu + yhdyntä, takuuvarma kombo.

Ymmärrän hyvin. Tuosta tulikin mieleen, että on yksi vuosi, jolloin vaimo ei halunnut pillun nuolemista. Erään synnytyksen vaimo ei  halunnut entiseen tapaan pillun nuolemmista ennen yhdyntää. Halusi vain vähän aikaa  sormetusta ja sitten kalua sisään. Sai kuitenkin aina orgasmit aika nopeasti, joten pillun kiihoittaminen ei muodostunut ongelmaksi. Mutta ei tietänyt itsekään syytä, miksei tykännyt nuolemisesta.  Seuraavan raskauden aikana pillun nuoleminen taas kiinnosti. Siitä eteenpäin halunnut aina nuolemista ilman muuta. 

Joten samallakin naisella vaihtelee miten häntä pitää kiihoittaa ja mistä kiihoittuu milloinkin.  On vaimolla yhden raskauden aikana neljästä ollut sellainen mieliteko, että halusi peukaloa pyllyyn ja orgasmit laukaistiin aina nuolemalla, sormettamalla pillua ja orgasmi lähti laittamalla peukaloa pyllyyn. Sen jälkeen sormen pyllyyn laitto ollut kiellettyä kuten ennen raskauttakin. Toki vallattomana välillä tehnyt sitä kumminkin h-hetkellä, kun hän ei ole enää ehtinyt eikä kiimassaan pystynyt estämään. Mutta ei ole tullut moitteitakaan jälkikäteen. Miehen pitää olla vähän vallaton ja tuhma, että mielenkiinto ja yllätyksellisyys säilyy. 

Vierailija
48/54 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää olla jokin pidäke naisella, jollei siitä pidä. Sama kuin mies sanoisi ettei halua naida!

Nuoleminen naisen paras kaveri ja varma orgasmi, ja räjähtävä sellainen. Naisille nyt vaan opetettu estoja sinne ja tänne. Ja opetettu, että kunhan mies saa.. ja pas.at.

Itse parhaat orgasmit todellakin nuolemalla!

Ei todellakaan ole mitään pidäkettä. Osa naisista vain pitää yhdynnästä enemmän kuin suuseksistä. Eihän siinä nyt mitään ole outoa. Eihän kaikki miehetkään pidä suuseksistä enempää kuin yhdynnästä.

Eihän nuo sulje toisiaan pois. Kyllähän nuoleminen tuntuu todellakin hyvältä, jos mies siis osaa. Ja jos joku tuntuu hyvälle, ei siitä kieltäydykuin jostainsyystä. Ja minä luulen että se häpeä on usein syynä. Ja naidahan voi ennen tai jälkeen, ei se naimista estä. En tajua mikä argumentti se on, että pitää naida. Siitää vaan.

Ite ainakin nautin miehen nuolemisesta suunnattomasti, ja saan helposti räjähtävän orgasmin, mikäs sen ihanampaa!

Minulla on ollut hyviä nuolijoita kumppanina, mutta ei vain ole niin mun juttu.  Jotenkin liian hellää... Tykkään intensiivisestä ja aika rajusta seksistä.  Nuoleminen on mukavaa ja joskus innostun niin että tungen p1lluni himolla miehen naamaan jne, mutta kyllä minä innostun ensisijaisesti ihan naimisesta. Tai piiskauksesta. Tai miehen naidessa minua suuhun. Näin me olemme erilaisia. Vaikka täytyy myöntää, että joskus piiiitkän seksisession jälkeen, kun paikat on jo aivan hellinä, on aivan ihanaa kun mies hellästi nuolee. Siihen joskus nukahdankin. Jotenkin suloinen olo tulee siitä. 

Vierailija
49/54 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko kuulosti siltä, että naiset ovat haluttomia nuolemaan p ill ua...

Vierailija
50/54 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämän dissaus ole just sitä, että pitää tehdä kuten joku muu sanoo? Mikä tässä  on vikana?

Vierailija
51/54 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon ihan suoraan, että nainen joka ei anna minun nuolla pimppiään, ei ole minun nainen. 

Vierailija
52/54 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Tuosta tulikin mieleen, että on yksi vuosi, jolloin vaimo ei halunnut pillun nuolemista. Erään synnytyksen vaimo ei  halunnut entiseen tapaan pillun nuolemmista ennen yhdyntää. Halusi vain vähän aikaa  sormetusta ja sitten kalua sisään. Sai kuitenkin aina orgasmit aika nopeasti, joten pillun kiihoittaminen ei muodostunut ongelmaksi. Mutta ei tietänyt itsekään syytä, miksei tykännyt nuolemisesta.  Seuraavan raskauden aikana pillun nuoleminen taas kiinnosti. Siitä eteenpäin halunnut aina nuolemista ilman muuta. 

Joten samallakin naisella vaihtelee miten häntä pitää kiihoittaa ja mistä kiihoittuu milloinkin.  On vaimolla yhden raskauden aikana neljästä ollut sellainen mieliteko, että halusi peukaloa pyllyyn ja orgasmit laukaistiin aina nuolemalla, sormettamalla pillua ja orgasmi lähti laittamalla peukaloa pyllyyn. Sen jälkeen sormen pyllyyn laitto ollut kiellettyä kuten ennen raskauttakin. Toki vallattomana välillä tehnyt sitä kumminkin h-hetkellä, kun hän ei ole enää ehtinyt eikä kiimassaan pystynyt estämään. Mutta ei ole tullut moitteitakaan jälkikäteen. Miehen pitää olla vähän vallaton ja tuhma, että mielenkiinto ja yllätyksellisyys säilyy. 

Hyi h**vetti, ylpeilet vielä!!!

Vierailija
53/54 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies joka ei nuole mn ihanaa pimppaani, saa jäädä kakkosluokkaan.

Vierailija
54/54 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehen velvollisuus on nuolla naistaan, ja saada tämä kiemurtelemaan nautinnosta. Fakta. Moni nainen saa parhaiten ja varmimmin noin.