Kinder munakohu paisuu. Tautisia munia vedetään nyt pois markkinoilta, mutta kertokaahan yksi asia?
Missä on se kana ja kanala, jossa munitaan Kindereitä? Munat viedään pois kuluttajien ulottovilta lukuisien SALMONELLA tapausten vuoksi, mutta eihän Kindereissä ole oikeasti kananmunaa, tai kanaa. Miten voi olla?
"Kinder-kohu paisuu: epäiltyjä salmonellamunia ja -patukoita vedetään myynnistä useissa maissa"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6292c79a-f7b1-4da2-ae96-3563c876eede
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmonellaa on ollut suklaissa aiempinakin vuosina Keski-Euroopassa. Siksi en syö kuin kotimaisia suklaita vaikka häviävätkin maussaan esim. belgialaisille.
Fazerin suklaa ei todellakaan häviä maussa täysin yliarvostetulle belgialaiselle suklaalle, joka on mautonta ja maistuu pelkälle tunkkaiselle sokerille ja rasvalle. Fazerin suklaa täysin ylivoimaista, ihanan täyteläinen ja raikas maku.
Oletkohan koskaan syönyt oikeaa belgialaista suklaata?
Olen, valitettavasti. Maistuu imelälle, sama jos söisi sokerin ja rasvan sekoitusta. Ällöttävän imelää suklaata.
hmmmh. Omat kokemukseni ovat hieman toisenlaiset.
Miten päin parasta ennen päiväys on kuoressa? Eli onko 07-11-2022 saastunutta erää?
Oisko syyllinen maito jossa lehmän kakkaa?
Salmonella voi olla myös oireeton tai hyvin lieväoireinen. Siksi joku voi helposti levittää tautia tietämättään.
Mitäpä sitten tilalle? Pandalla ei ole yllätykset muuttunut. Loput sisältää järkyttävän huonot yllätykset ja muumi suklaa on pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitten tilalle? Pandalla ei ole yllätykset muuttunut. Loput sisältää järkyttävän huonot yllätykset ja muumi suklaa on pahaa.
Kyllä on jotain ihmisessä vialla jos Pandan ja Muumin munat kiinnostaa!
Ihan hyvin olisivat voineet jatkaa myyntiä. Sinne muovisen yllätyskapselin sisälle vaan Imodium lelun sijaan. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salmonellaa on ollut suklaissa aiempinakin vuosina Keski-Euroopassa. Siksi en syö kuin kotimaisia suklaita vaikka häviävätkin maussaan esim. belgialaisille.
Fazerin suklaa ei todellakaan häviä maussa täysin yliarvostetulle belgialaiselle suklaalle, joka on mautonta ja maistuu pelkälle tunkkaiselle sokerille ja rasvalle. Fazerin suklaa täysin ylivoimaista, ihanan täyteläinen ja raikas maku.
Oletkohan koskaan syönyt oikeaa belgialaista suklaata?
Juuri maistelin viime keväältä jääneitä kindermunia, kun löytyi pari pääsiäiskoristeiden seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jotain ihmisessä vialla jos Pandan ja Muumin munat kiinnostaa!
Näytän teille Muumin munat! Ainiin, niitä ei ole.
Uskaltaakohan nyt ostaa kaupasta Kindereitä? Varmaan kaupat ovat itse poistaneet hyllyltä ja palauttaneet tiedotteessa mainitut erät?
Kinder Happy Moments 😂😂😂
Ai kauhee, anteeksi.
Mä luulin ensin et tämä kohu koskisi Mignon munia, niissä kun on munakuoret, mut olikin Kindereitä.
Mä ostin Pipsa-possu suklaamunat lapsille. Ei liene noita, en ainakaan löytänyt valmistajaa 🥴
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaakohan nyt ostaa kaupasta Kindereitä? Varmaan kaupat ovat itse poistaneet hyllyltä ja palauttaneet tiedotteessa mainitut erät?
En kyl nyt ostais vaan ottaisin joitain muita merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko syyllinen maito jossa lehmän kakkaa?
Syyllinen on kana joka ne munat muni.
Mitä pitää tehdä jos omat munat on näitä tautisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitää tehdä jos omat munat on näitä tautisia?
Ne pitää lähettää tutkittaviksi! 🩺
Taas on värikriitikot yrittäneet väittää että ongelma on suklaan värissä, mutta kuten näemme myös pinkissä munassa on tautia ja eipä kriitikot ole itsekkään täysin osattomia kriisiin, kun minimunatkin joudutaan vetämään pois markkinoilta.