Tarvitsen apua
Hei!
Mittani on tullut täyteen ystävästäni Makista. (Nimi vaihdettu)
Hän on niin outo!!
Tässä esimerkkejä mitä hän tekee ja millainen hän on: ensinnäkin hän piereskelee älyttömän pahan hajuisia pieruja ja nauraa niille aina. Se vaikuttaa siltä, että hän jopa hakee huomiota niillä. Hän on hiukan mitäänsanomaton ja vähän sellainen myötäilijä. Hän ei oikein uskalla puhua perheelleen ja se jotenkin ärsyttää minua, kun hän valittaa perheestään minulle mutta ei pysty sanomaan heille suoraan asioita. Ja sitten hänen perheensä... He eivät oikeastaan pidä minusta vaikka olen aina mukava heille :D Veljensä pelkää minua enkä saa ikinä nähdä häntä. Välillä minua kielletään tulemasta heille koska ilmeisesti heidän mielestään aiheutan jotakin pahaa täällä, vaikka olen aina hiljaa ja kiltisti... Noo... Sitten hänen isänsä on myös aikamoinen rutkuttelija (niin kuin ystäväni) ja äitinsä on hiukan draamailija eikä tykkää minusta kauheasti :/
Maki on vähän hiljainen mutta saan hänestä melkein aina sellaisen olon, että hän on ylpeä itsestään... Hän puhuu koko ajan pieruista ja koulussa hieman häpeän hänen juttujaan ja saan myös koko ajan sellaisen viban, että hän on koulussa kiusaantunut seurassani joten puhuu todella tyhmiä...
Hän myös kiusaantuu seurassani aika paljon esim. kertoessaan koe numerot.
Hän saa vereni kiehumaan hänen outoudellaan... En ole yhtään tuollainen ja en vain pysty ymmärtämään häntä!
Miltä hän teidän mielestä vaikuttaa? Onko normaali? Lisätietoa saatte hänestä kysymällä! Vastaan mieluusti
Ei normaalia!