Elämä tuntuu tyhjältä
Arki kulkee samaa rataa, aamulla töihin, illalla kotiaskareet. Ei mitään mitä odottaa, ei suuntaa, tavoitteita, unelmia. Mieli alavireinen, väsynyt, ei huvita kun ei jaksa. Vietän paljon aikaa yksin. Ei parisuhdetta. Ystävät perheellisiä, heillä omat kuviot. Yksin on kynnys lähteä esim retkeilemään, tapahtumiin, leffaan tms. Tuntuu että on ihan loukussa eikä elämässä oo mieltä. Maailman uutiset ahdistaa. Mistä iloa ja uutta sisältöä elämään?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Toi kaava pitää rikkoa. Ja vähän pitää nähdä vaivaakin. Jos ei koskaan haasta itseään mitenkään eikä tee mitään epämukavaa, on käytännössä vihanneksesta seuraava.
Ota riskejä. Tee tinder-profiili. Pidä juhlat. Syö erilaista ruokaa. Muuta ulkonäköä.
Olen samaa mieltä ja haluaisin muutosta. Tinder mulla on, huonolla menestyksellä sieltä mitään löytynyt ja se itse asiassa tuo vain enemmän pahaa oloa. Kun keksisi idean mistä innostuisi ja olisi rohkeutta toteuttaa. Kiitos vinkeistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kaava pitää rikkoa. Ja vähän pitää nähdä vaivaakin. Jos ei koskaan haasta itseään mitenkään eikä tee mitään epämukavaa, on käytännössä vihanneksesta seuraava.
Ota riskejä. Tee tinder-profiili. Pidä juhlat. Syö erilaista ruokaa. Muuta ulkonäköä.
Olen samaa mieltä ja haluaisin muutosta. Tinder mulla on, huonolla menestyksellä sieltä mitään löytynyt ja se itse asiassa tuo vain enemmän pahaa oloa. Kun keksisi idean mistä innostuisi ja olisi rohkeutta toteuttaa. Kiitos vinkeistä. Ap
Sisusta koti uusiksi ja muuta makuuhuoneen järjestystä. Laita keltaiset verhot pääsiäisenä. Kyllä se siitä.
Googlaa anhedonia.