Uskallatko ostaa kindereitä pääsiäiseksi?
Eivät tunnu saavan selvitettyä onko Suomessa kyseistä erää myynnissä.
Kommentit (16)
En! Tämän vuoden yllärinä on niissä salmonella 🤢🤮
Katson vähän onko kauppa tutkinut asiaa. Ja en tiedä uskaltaisiko kokeilla. :D
Kaikista kindereistä löytyy tänä vuonna metallinen "z"-riipus
Vierailija kirjoitti:
Joo, katon vaan sen myyntimaan koodin ja päiväyksen
Mistä sen koodin näkee?
EMpä jännittäisi suotta. Munat voi keittää, salmonella kuolee siihen.
Vierailija kirjoitti:
EMpä jännittäisi suotta. Munat voi keittää, salmonella kuolee siihen.
Keitettyä suklaata? Nam...
Luulen että niissä töhnämunissa on kans salmonellaa. Leviää töhnässä vieläpä helpommin.
Viisaammat ovat jo kauan jättäneet nämä rihkamat kauppoihin. Ihan turhaa täyttää maailmaa muoviroskalla.
Siis häh? Miten muka suklaassa voisi olla salmonellaa? Vai puhutteko niistä mignoneista mitkä on munankuoressa?
Olen jo ostanut ja muutaman jo syönytkin. Ei tullut vatsavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Miten muka suklaassa voisi olla salmonellaa? Vai puhutteko niistä mignoneista mitkä on munankuoressa?
No tietenkin voi olla, jos tehtaassa tai linjastolla tai muoteissa joissa munat tehdään, on ollut salomenellaa.
Sehän vo tarttua mistä vaan, jos on pienikin määrä epähygieenisuutta eri valmistuvaiheissa, jos tehtaaseen, koneisiin tai muuhun on jostain salomonella bakteeri päässy tulemaan.
Myös jollakin työntekijällä on voinut salomenella bakteeri ja hän ei ole ollut tarpeeksi huolellinen ja hygieeninen, ja bakteeri pääsi suklaamunien valmistukseen jossain vaiheessa.
Taatusti en osta eikä meille tänä pääsiäisena osteta ainoatakaan Kinder-munaa.
Onhan noita muitakin suklaamunia tarjolla ja muita pääsiäismakeisia.
Olen ostanut muita suklaamunia jo. En aio ostaa kindereitä. Aika erikoista kyllä, että suklaamunissa on salmonellaa. Ja juuri sesonkiaikaan vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut muita suklaamunia jo. En aio ostaa kindereitä. Aika erikoista kyllä, että suklaamunissa on salmonellaa. Ja juuri sesonkiaikaan vieläpä.
Herääkö epäily tahallisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Viisaammat ovat jo kauan jättäneet nämä rihkamat kauppoihin. Ihan turhaa täyttää maailmaa muoviroskalla.
Siitä on jotain 15 vuotta kun olen kindermunia ostanut. Lapset ei tykänneet niistä niin siihen loppui niiden ostaminen. Ei ne muuten ole hyvän makuisia. Sen saamarin rihkaman saisi lailla kieltää.
Joo, katon vaan sen myyntimaan koodin ja päiväyksen