Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on homman nimi - voisiko joku MIES selittää?

Vierailija
27.09.2015 |

Tai oikeastaan kuka tahansa, koska multa tää menee reippaasti yli hilseen. Mistä johtuu ilmiö, että miehet ilkeilevät kun yrittävät iskeä? Onko siinä jotain sellaista, että on huomattu ettei naisilta saa olemalla mukava, joten kokeillaan päinvastaista taktiikkaa?

Olen siis parikymppinen nainen, ja huomannut tätä käytöstä juurikin parikymppisillä - ja toisinaan kolmenkympinkin korvilla olevilla miehillä. Olin juuri viikonloppuna baarissa, kun yhtäkkiä vierelleni syöksyi kaksi suunnilleen ikäistäni jätkää. Tervehdittyään toinen sanoi: "Mä oon tainnut nähdä sut Tinderissä!" Minä: "Ai jaa?" Jäbä: "Juu. Painoin muuten dislike." Ja kumpikin räjähti räkänauruun. Tyyppi jatkoi: "Joo, koska tykkään hoikemmista tytöistä, tollaset kurvikkaat ei oo mun juttu. No vitsi vitsi, en mä oo edes nähnyt sua Tinderissä." Minä siihen että: "en mäkään sua, mutta jos olisin, niin olisin kyllä selannut äkkiä ohi". Tyyppi jatkoi: "No älä nyt, se oli vitsi vaan. Hei, tuu mukaan niin mennään vaikka panee johonkin!" Vastasin, että taidan kyllä nyt jättää väliin. Tyyppi mankui "no no no, älä nyt oo tommonen tiukkaperse!" Kun lähdin kavereideni kanssa muualle, huusi vielä peräämme "vitun horot!" Vastaavia tapauksia on siis sattunut kohdalleni aika paljon, tämä oli vain viimeisin.

Onko jollakin vastaavia kokemuksia? Osaako joku sanoa, mitä miehillä oikein liikkuu päässä, kun käyttäytyvät noin? Enkä todellakaan väitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia, olen tavannut baareissa paljon mukaviakin tyyppejä. On vain tainnut olla viimeisten parin vuoden aikana todella huono tuuri, kun tuntuu, että suurin osa on ollut vain tuollaisia kettuilevia idiootteja. Ja sitten vielä jostain syystä odottavat, että kiinnostuisin heistä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli 18?

Vierailija
2/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko näitä pelimieskikkoja. "Tee hänet epävarmaksi ja hän haluaa huomiotasi." Siitähän kertonee tuokin että liikkuvat pareittain. http://urbaanisanakirja.com/word/wingman/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taktiikkaa. Ns. "negaamista".

Vierailija
4/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:09"]

Ja ikää oli 18?

[/quote]

Parikymppinen. Kuten sanoin. Jos niitä "miehiä" meinasit, niin moni niistä on tuskin ollut henkiseltä tasoltaan edes kahdeksaatoista.

Vierailija
5/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro niitä muita esimerkkejä? 

Vierailija
6/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:09"]

Ja ikää oli 18?

[/quote]

Parikymppinen. Kuten sanoin. Jos niitä "miehiä" meinasit, niin moni niistä on tuskin ollut henkiseltä tasoltaan edes kahdeksaatoista.
[/quote]

Parikymppinen on yhtä kuin aikuinen....jos nyt ei kuitenkaan.

Vierailija
7/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö ihan itse vai kopioitko demistä?

Vierailija
8/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:18"]

[/quote]

Kerran yksi tyyppi matki nauruani. Toinen alkoi vertailla äänekkäästi minua ja kaveriani toisiimme, saaden kaverilleni todella pahan mielen ja meidän ilta oli saman tien pilalla. Kolmas sanoi, että saattaisin kelvata hänelle, jos kävisin enemmän salilla (itse näytti siltä, että nostaa vain haarukkaa). Siinä nyt muutama esimerkki, kaikkien näiden päätteeksi jätkät ovat alkaneet vongata seksiä. -Ap

Vierailija
9/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:22"]

Keksitkö ihan itse vai kopioitko demistä?

[/quote]

Voi kun olisinkin, mutta ihan totta nää valitettavasti on. Pitääkö toi Demi ottaa joka keskusteluun mukaan? "Jos minulle ei ole tapahtunut jotain, niin ei se ole voinut sattua kenellekään muullekaan" vai?

Vierailija
10/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:18"]

[/quote]

Kerran yksi tyyppi matki nauruani. Toinen alkoi vertailla äänekkäästi minua ja kaveriani toisiimme, saaden kaverilleni todella pahan mielen ja meidän ilta oli saman tien pilalla. Kolmas sanoi, että saattaisin kelvata hänelle, jos kävisin enemmän salilla (itse näytti siltä, että nostaa vain haarukkaa). Siinä nyt muutama esimerkki, kaikkien näiden päätteeksi jätkät ovat alkaneet vongata seksiä. -Ap

[/quote]

No miksi et vaihtaisi paikkaa? En tajua miksi ihmiset menee tuollaisiin baareihin/klubeihin missä liikkuu vain seksinnälkäisiä urpoja.

Vierailija
11/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan uudenlaiset taktiikat sitten nykyisin.
Ei mahda toimia?

Vierailija
12/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on teini vielä. Näin aikuisena miehenä (38v) ilmiö ei ole minulle tuttu.

Vierailija
13/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jestat mitä tolloja ootkaan tavannu.
Ei tommosten idioottien puheille kannata korvaansa lotkauttaa, noloja ja kuvittelevat olevansa hauskoja.

Mun iltaa on myös usein yritetty pilata vaikka millä keinoin miesten toimesta, mut sit kun niitten suppea sanavarasto ei enää riitä, niin alkaa huutelut "vitun lehmä!" , "huora!" yms. Ei tommosille kannata enää ees tos vaihees vastaa mitään, koska he juuri todistivat älyllisen lahjakkuutensa nolaamalla itsensä täysin. :/

Onneks kuitenkin miehist löytyy myös niitä fiksuja tapauksia, jotka osaavat jutella asiallisesti naisen kanssa ja omaavat käytöstavatkin.

Älä ap, tommosesta mieltäs pahota! Ei vika ole sinussa, vaan niissä "miehissä" jotka luulevat liikoja itsestään. ;)

Vierailija
14/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kanssa, että nuoret miehet yrittävät pelimiestaktiikkaa, mutta eivät vaan osaa...

Vierailija
15/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso AP peiliin !

Vierailija
16/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut vastaan. Vähättelyä ja ilkeilyä, mutta sitten kutsutaan kyllä bileisiin, kylään ja reissuun yms...Oon vaan pistänyt välit poikki uusiin tuttavuuksiin kun on mennyt hermot. Jos itse en ikinä puhuisi miehelle niin rumasti niin ei minunkaan tarvitse sellaista kuunnella. En tiedä mikä on pelin henki, ehkä juuri joku pelimies-kikka, mutta antavan todella huonon kuvan itsestään. Ei ainakaan seurustelumateriaalia.

Vierailija
17/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää etteivät pelkästään ne mamut huorittele, vaan meidän omat Jussit ja Pekat myöskin..

Vierailija
18/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa baaria. Ei tulisi mieleenkään sietä mitään horottelua ja ulkonäköön kohdistuvaa vittuilua, kun tarkoitus viikonloppuna on rentoutua ja pitää hauskaa. Itse heitättäisin moiset häiriköt ulos. Ihan oikeasti, siirtykää sivistyneempään ympäristöön.

Vierailija
19/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 17:43"]

Vaihtakaa baaria. Ei tulisi mieleenkään sietä mitään horottelua ja ulkonäköön kohdistuvaa vittuilua, kun tarkoitus viikonloppuna on rentoutua ja pitää hauskaa. Itse heitättäisin moiset häiriköt ulos. Ihan oikeasti, siirtykää sivistyneempään ympäristöön.

[/quote]

Jotkut näistä surullisista tapauksista ovat olleet ihan ns. "sivistynyttä" porukkaa, ainakin paperilla. On ollut hyvät ammatit, koulutukset yms. mutta silti käytös naisia kohtaan ihan mitä sattuu.

Vierailija
20/54 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista että nuoret miehet ottavat netistä vinkkejä naisen iskemiseen. joihinkin epävarmoihin naisiin tuo negaaminen ja naisen alistaminen ilmeisesti toimivat, mutta hyvää molemmin puolin kunnioittavaa parisuhdetta tuolla taktiikallaa ei saa. Esim Julian Blanc neuvoo näitä roskatekniikoita ja on onneksi myös saanut paljon vatustusta: http://www.vice.com/read/over-1800-people-want-to-ban-an-abusive-pick-up-artist-from-entering-canada-747

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi