MITÄ KETTUA täällä on tapahtunut? Olin viikon työreissulla, ja lähtiessä kevät oli pitkällä.....
....nyt ei päässyt taksilla 50m lähemmäs taloa ja piti lapioida lunta että sai oven auki. Lumi on kivettynyttä, joten sitä ei saa pois. Onko ollut joku myrskyepisodi? Asun siis Treen pohj. puolella. Onko muualla vastaava tilanne?
Kommentit (11)
Kettu on syytön. Kivettynyttä lunta? Se on jo ihmeellistä.
Tätä talvea ollaan ihmetelty koko Suomen voimin.
Vierailija kirjoitti:
Milloin lumi satoi? Säätietoja ei näe näköjään taaksepäin.
No viikko sitten ei todellakaan ollut kevät vielä mitenkään pitkällä. Ap on nähnyt unta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satoi su-ma yönä ja koko maanantain ja vielä vähän tiistaina. Viimeyönäkin satoi paljon taas. Ainakin täällä etelä-karjalassa.
Vierailija kirjoitti:
No viikko sitten ei todellakaan ollut kevät vielä mitenkään pitkällä. Ap on nähnyt unta!
No oli pihat sulana ja vähän puidenkin alta.
Kannattaa totutella. Foreca lupailee touko-heinäkuulle keskimääräistä kylmempää säätä. Mikä jo sinänsä on pieni ihme.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Koko Suomi on täynnä lunta.
Tiistaina kehotettiin jäämään etätöihin, jos mahdollista.
Itse asun Tampereella kerrostalossa. En pääse talosta ulos rollaattorin kanssa.
Itse asiassa koko talvena ei ole tehty kuin välttämättömät lumityöt. Tänään ei mitään mahdollisuutta päästä rollaattorin tai muiden apuvälineiden kanssa pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satoi su-ma yönä ja koko maanantain ja vielä vähän tiistaina. Viimeyönäkin satoi paljon taas. Ainakin täällä etelä-karjalassa.
Eihän ne entisetkään siellä olleet sulaneet😁
Astuit vahingossa aikakoneeseen ja menit rinnakaistodellisuuteen.
Joo. Koko Suomi on täynnä lunta.