Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä syy sai sinut katkaisemaan välit ystävään/kaveriin/tms

Vierailija
06.04.2022 |

Aion katkaista välit kaveriporukkaan, jossa on tosi huono ja myrkyllinen yhteishenki.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäaitous.

Vierailija
2/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein noin kaveriporukalle. Syynä ikävä ja iloton yhteishenki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkaissut välejä, mutta ottanut etäisyyttä kun olen kokenut, etten jaksa enää jotain alunperinkin vähän väärältä tuntunutta ihmistä.

Vierailija
4/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihini puuttuminen (elän täysin tavallista elämää), vaatimusten esittäminen. Kun oli jo monta vuotta ollut olo, että ei oikeastaan haluaisi nähdä toista ja hänen seuransa alkoi ahdistaa.

Vierailija
5/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin mt-ongelmista enkä enää jaksanut esittää iloista ja pärjäävää.

Vierailija
6/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, mitä tapahtuu, jos heittäydyn ystävyyden ylläpidossa yhtä passiiviseksi kuin toinen osapuoli oli ollut jo pitkään. Puolen vuoden kuluttua toinen osapuoli lähetti viestin, jossa ilmaisi loukkaantuneensa siitä, että minä olin katkaissut ystävyytemme.

Vierailija
7/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut omien ongelmien lisäksi kaverin negatiivisuutta, toisten elämien arvostelua ja sitä valitusta ettei ole ketään kaveria. Välillä ihmettelin, että mikä minä sitten olen? Oli pakko laittaa välit poikki.

Vierailija
8/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ja väsymys...

Vierailija
9/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoihin sekoaminen ja valintojeni arvostelu.

Vierailija
10/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut omien ongelmien lisäksi kaverin negatiivisuutta, toisten elämien arvostelua ja sitä valitusta ettei ole ketään kaveria. Välillä ihmettelin, että mikä minä sitten olen? Oli pakko laittaa välit poikki.

Itselläkin tuollaisesta kokemusta.

Vierailija
11/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttivat haluavan seuraa pelkässä hyötymistarkoituksessa. Etäisyyttä ei saanut ottaa väliaikaisesti vaan oli pakko tavata. Sitten kun kieltäytyi, menivät tolaltaan. Olivat myös rikollisia, vaikka kulissit antavat ymmärtää muuta. Yksi puhui usein huumeista.

Vierailija
12/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun monella eri kerralla kävi ilmi, että olin hänen kaveriensa varasijalistan hännänhuippu, en jaksanut enää vastata puhelimeen. Yleensä hän tarvitsi minua johonkin. Oltiin oltu samassa kaveriporukassa, jossa en ollut oikein viihtynyt, ja olin ottanut siihen etäisyyttä. On ollut ihana löytää samanhenkisiä ihmisiä, joista minun elämäni ei ole outo.

Vierailija
13/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitämänsä avautuminen. Ja muutenkin oli monessa asiassa erilainen,ja minusta vaikea.

Vierailija
14/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammasmaisuus ja alttius aivopesulle. Koronakusetus ja nyt tämä Venäjä on paha-propaganda on kyllä hyvin paljastanut tällaiset ihmiset ja heillä ei ole enää mitään sijaa elämässäni.

Putin-trolli, joka on niellyt Venäjän propagandan, näkee muissa, mutta ei itsessään aivopesun ja lammasmaisuuden? Ironista.

Vierailija
15/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti kerran humalassa ollessaan minun autoni ilman lupaa. Itse olin selvinpäin. Menossa yhdessä johonkin bileisiin. Pysähdyin huoltamolle vessaan, kun tulin ulos ystäväni ajoi autolla ympyrää huoltamon pihassa itse olen jyrkkä tällaisissa asioissa. Häneltäkin siis ihan yllättävä veto, jota piti hauskana. Vein bileisiin mutta en itse mennyt ja pikku hiljaa jäähdyttelin ystävyytemne. Tiesi kyllä että minä en tuollaista hyväksy

Vierailija
16/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukottajakaveri sai lähtöpassit. Ei ole ollut ikävä.

Vierailija
17/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euron velka, koska piti saada huumetta just nyt eikä kohta!

Vierailija
18/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäänpuukotus, minun ja mieheni väliin kiilaaminen. Mieheni on lapanen ja suutuin kyllä hänellekin, ei sikäli. En vielä ota eroa kuitenkaan, koska en vielä jaksa.

Vierailija
19/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin kaveriin, joten päätin olla poissa hänen elämästään. Sattui liikaa.

Vierailija
20/55 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkäänpuukottajakaveri sai lähtöpassit. Ei ole ollut ikävä.

Puukottiko monta kertaa moralla?