Että minä vihaan Kelaa!!!
Ihan tahallaan kiusaavat kun en ole onnistunut saamaan nyt työtä. Vaikka olen jo viime kuussa toimittanut vuokra-asuntoni asuniskulut, niin pitää kuulema uudestaan toimittaa. 13.4 mennessä. Eli rahat eivät ole pääsiäiseksi tilillä. Voi weetun byrokraatit!!!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä luulekaan, että palstava.jakit tajuaa näistä mitään. Tulevat vaan haukkumaan sut.
Ei normaali ihminen tarvitse MITÄÄN Kelan etuuksia.
Mikä v*ttu on "normaali ihminen"? Tunnen useamman joka on Kelan tuilla, ihan "normaaleita" ovat. "Normaalille" ihmiselle voi myös tulla vaikkapa terveysongelmia jotka estävät työnteon ja täten joutuu tuille.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain ilmoita, että liitteet on jo toimitettu sinne? Vai ovatko ne postissa hukkkuneet? Miksi sieltä pyydettäisiin jotain, mikä on jo saatu?
On laitettu jo netin kautta. Odotin kuun eka päivänä rahoja, mutta sitten vasta tuli viesti että tarvitsevat liitteet ja käsittelyaika. Soitin mutta eivät vaan voi katsoa kuin vasta viikon päästä ja vasta sitten voivat laittaa rahat. Eli pääsiäisen jälkeen. Se on tahallista kiusaamista Kelan taholta. Joku tanttara siellä saanut ohjeet varmaan, että kiusatkaa niitä työttömiä. Kuka ei ole joutunut Kelan lappuja täyttelemään ei tajua mitä skeidaa se välillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Luitko idiootti aloitusta ollenkaan? EN OlE ONNISTUNUT SAAMAAN TYÖTÄ!!!
Ei se ohjettani huonommaksi tehnyt. Töihin sinun pitää mennä, jotta saat rahaa. Jos juuri laivalta rantautunut bangladeshi pääsee hotellisiivoajaksi, pääset sinäkin.
Turha näiden ääliöden kanssa on väitellä. Eivät tajua mitä helvettiä on olla työttömänä. Eivät ne sitä tajua että kaikki ihmiset eivät todellakaan onnistu saamaan työtä.
Miten sinä et saa mistään töitä, kun tuore siirtolainen Intiasta saa?
Etkö osaa lukea mitä tuonne kirjoitin? Depressio. Mutta en saa eläkettä koska lääkäri ei kirjoita työkyvyttömyys eläkettä. En tietenkään saisi syödä enkä elää ihmisten mielestä. Kuule olen yrittänyt itsaria aikoinaan kaksi kertaa. En yritä enää koska en onnistunut ja ei ole hauskaa herätä sairaalasta niinkuin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela hylkäsi lääkinnällisen kuntoutushakemukseni. En voi käsittää. Olin tosi huonossa kunnossa ja vaiva vaan paheni. Haista Kela sairaus ja kuolema. Mädätkää elävältä Kelan kuntoutuspuoli.
Kai se jonkin syyn antoi päätökselleen?
Vastaus oli suunnilleen, että todetaan että tilanteeni on vaikea, muttei kuitenkaan liian vaikea joten hakemus hylätään.
Hakemuksen tehnyt lääkäri oli nähnyt miten huonossa kunnossa olin, joten tavallaan hänetkin ohitettiin. Kelan lääkärit eivät minua koskaan tavanneet.
Toivottovasti saisit töitä, se voisi oikeasti auttaa tuohon masennukseenkin. Jaksat kuitenkin riehua täällä ja tavata lapsiasi, joten uskon, että voit toipua masennuksestakin, jos vain saisit hyvän tuen. Kaikkea hyvää sulle!
Kelan aivoituksia ei ikinä voi satavarmuudella tietää, ja suosittelen lämpimästi liitteiden lähettämistä valokuvina. Paperiliitteet voi ihan oikeasti hävitä jonnekin, ja sitä paperia ei sitten saa enää ikinä takaisin, ja tukiakin on ihan turha odotella.
Ollessani ensin sairas, sitten työtön ja toimeentulotuella, lähetin aina kaiken mahdollisen, ja asiat sujui hyvin. Säästin myös aina sukanvarteen, ettei ikinä joutuisi ihan puille paljaille, jos jotain hämminkiä tukien kanssa tulisikin. Pärjäsin taloudellisesti pari vuotta ihan hyvin, paremmin kuin nyt kun olen töissä. Mutta en silti vaihtaisi takaisin sairaaksi tai työttömäksi, se tylsyys ja tarpeettomuus oli kamalaa.
Ja usko pois, ei siellä kukaan "Kelan tanttara" sua kiusaa, miksi kiusaisi? Ei kannata vihata ruokkivaa tahoa. Yritä opetella vähän kiitollisuutta ja lempeyttä, tuommoinen katkeruus voi ylläpitää huonoa oloasi.
Syntyperäisiä vaaleita suomalaisia kohdellaan huonommin. Niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Kelaa ei ole pakko käyttää.
Kato, ryzzähän se siinä huutelee. Nyt on hyvä hetki poistua maasta.
Kelan ei pitäisi tukea moniavioisuutta, se on laitonta. Muuten ovat äärimmäisen tarkkoja, mutta tekstiilien lepattaessa eivät.
Voisikohan kirkon diakoni lainata sinulle kunnes saat Kelalta tuet? Soita ja kysy oman seurakuntasi diakonilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain ilmoita, että liitteet on jo toimitettu sinne? Vai ovatko ne postissa hukkkuneet? Miksi sieltä pyydettäisiin jotain, mikä on jo saatu?
On laitettu jo netin kautta. Odotin kuun eka päivänä rahoja, mutta sitten vasta tuli viesti että tarvitsevat liitteet ja käsittelyaika. Soitin mutta eivät vaan voi katsoa kuin vasta viikon päästä ja vasta sitten voivat laittaa rahat. Eli pääsiäisen jälkeen. Se on tahallista kiusaamista Kelan taholta. Joku tanttara siellä saanut ohjeet varmaan, että kiusatkaa niitä työttömiä. Kuka ei ole joutunut Kelan lappuja täyttelemään ei tajua mitä skeidaa se välillä on.
No on sinulla rasittava duuni, täytellä lappua. Oletko koskaan laskenut tuntipalkkaasi? Saat vähintäänkin insinööritason tuntiliksaa ja kehtaat inistä.
Vierailija kirjoitti:
koska ne voi.
Kenet olisi paras ryöstää, sinä kaikkitietävä?
joo, opiskelijat, eläkeläiset, pienipalkkaiset, lapsilisiä saavat ei siis ole normaaleja ihmisiä?
Jännä, itselläni ei mitään ongelmia ole ollut kelan tai työkkärin kanssa kun niiden kanssa olen asioinut.
Et taida tietää noista keloista yhtään mitään. Tietänetkö Kelastakaan mitään. Tuskinpa.
ONKO TÄMÄ TÄTÄ OSASTOA?
Onko täällä porukoita, joiden keissit pitäisi saada Kansainväliseen ihmisoikeustuomioistuimeen? Suomesta? Ulkomailta? Kerään nyt näitä!
Pystytkö kirjoittamaan keissisi jotenkin aika lyhyesti? Yritä! Entä enkuksi? Jos kirjoitat jotain niin laita jonkunlainen tunnistetieto tekstiisi.
Koskee siis esimerkiksi pakkohoitoon, vankilaan, laitoksiin, maksuhäiriöihin, holhoukseen yms paskaan joutuneita henkilöitä!
Jos teitä on niin laitan kohta puhelinnumeron, johon voit soittaa!
Terveisin,
Kansainvälinen aSianajotoimisto Ky, entinen osoite Helsinki 14...
05.04.2022
P.S. Maksuhäiriömerkinnät??? Ei saa asuntoa, miten pankkiasiat - ei saa puhelinliittymää - ei pääse Omaveroon, Omakantaan jne jne... Mikä ihmeen yhteiskunta? Joutuvatko nämä kaikki holhoukseen kun eivät pysty hoitamaan mitään asioitaan kun luottotiedot - muka luottamuskin? - menneet vai miten pystyvät hoitamaan yhtään mitään asioitaan???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela hylkäsi lääkinnällisen kuntoutushakemukseni. En voi käsittää. Olin tosi huonossa kunnossa ja vaiva vaan paheni. Haista Kela sairaus ja kuolema. Mädätkää elävältä Kelan kuntoutuspuoli.
Vastaus oli suunnilleen, että todetaan että tilanteeni on vaikea, muttei kuitenkaan liian vaikea joten hakemus hylätään.
Hakemuksen tehnyt lääkäri oli nähnyt miten huonossa kunnossa olin, joten tavallaan hänetkin ohitettiin. Kelan lääkärit eivät minua koskaan tavanneet.
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Lääkärin -joka on nähnyt potilaan ja arvioinut tämän tilanteen - lausunto kumotaan jonkin Kelan lääkärin puolesta joka taas ei ole koskaan edes tavannut potilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemuksen tehnyt lääkäri oli nähnyt miten huonossa kunnossa olin, joten tavallaan hänetkin ohitettiin. Kelan lääkärit eivät minua koskaan tavanneet.Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Lääkärin -joka on nähnyt potilaan ja arvioinut tämän tilanteen - lausunto kumotaan jonkin Kelan lääkärin puolesta joka taas ei ole koskaan edes tavannut potilasta.
kelalääkärit voi parantaa aivovammaisen ja kasvattaa amputoidulle jalan.
Ootko kokeillut kuntouttavaa työtä? Suosittelen, vaikkei sillä rikastumaan pääsekään. Piti vähän kiinni arjessa ja oli muutama ihan kiva työkaverikin.
Itse totesin 30 vuotta sitten että helpommalla pääsee kun käy töissä. T. Pari vuotta Kelan asiakkaana venkoillut