Että minä vihaan Kelaa!!!
Ihan tahallaan kiusaavat kun en ole onnistunut saamaan nyt työtä. Vaikka olen jo viime kuussa toimittanut vuokra-asuntoni asuniskulut, niin pitää kuulema uudestaan toimittaa. 13.4 mennessä. Eli rahat eivät ole pääsiäiseksi tilillä. Voi weetun byrokraatit!!!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Luitko idiootti aloitusta ollenkaan? EN OlE ONNISTUNUT SAAMAAN TYÖTÄ!!!
Kelaa vähän kuinka hyvin sulla asiat on ajattele jos tarttisit jotain tukia niinku muut.
Itse sain eilen mahtavaa palvelua kerrankin Kelasta. Soittivat sieltä ja muistuttivat että asumistuen tuloraja on 400€ kun sain 508€ palkkaa. Olen saamassa lähemmäs tonnin parin viikon päästä niin tiedän hyvissä ajoin laittaa tarkistushakemuksen. Yllätyin että seurailevat muutenkin kuin omalla ilmoituksella näitä. Hyvä juttu meille pätkätyöläisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
SULLA SAATTAA OLLA MUITAKIN VIHANHALLINTAONGELMIA!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Älä luulekaan, että palstava.jakit tajuaa näistä mitään. Tulevat vaan haukkumaan sut.
Ennemmin sano se päivystävälle timanttisormus-moraaliryhmälle.
Normaali ihminen ei tarvitse mitään Kelasta? Sitten olet aika porho. Ei lapsilisää, ei korvausta lääkkeistä ja sairaanhoidosta. Real Yankee Dollar! Kela on sitä varten että porhoja EI ryöstetä säännöllisesti.
Lähetä pyydetyt paperit heti. Sen lisäksi voit soittaa tai laittaa sinne viestin ja pyytää kiirehtimään hakemuksen käsittelyä.
Mutta toimi nyt heti, tsemppiä!
Itse liitän nykyään jokaiseen hakemukseen myös kaikki ne liitteet, jotka heillä jo on, koska yhdessä vaiheessa tekivät oikein liukuhihnalla hylättyjä päätöksiä perusteella liitteitä ei ole toimitettu, vaikka heillä oli jokainen tarvittava liite ja hakemuksessa oli kerrottu niiden olevan toimitettuna jo aiemmin. Eivät myöskään ottaneet yhteyttä, että tämä liite puuttuu vaan tekivät suoraan hylkäävän päätöksen.
Ihminen joka saa ns ilmaista rahaa kelalta viitsii vielä kitistä.
Meillä rahat tiukassa eikä tule apuja mistään, koska omaisuutta on, mutta myymään sitä ei nyt pysty.
Nimimerkki yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Kelaa vähän kuinka hyvin sulla asiat on ajattele jos tarttisit jotain tukia niinku muut.
Kun saan vain perustoimeentulon. Elämiseen jää 500 euroa kuukaudessa. Nyt ei ole kuin KAKSI EUROA TILILLÄ kun rahat ei tulleetkaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Olisi teinitkin tulossa pääsiäiseksi. Nyt pakko miettiä mistä lainaan rahaa että saa niille ruokaa.
-ap
Ai ettei työttömällä saa olla lapsia ja ei saisi työtön niitä nähdä? Vai minkä takia piti alapeukuttaa?!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saan vain perustoimeentulon. Elämiseen jää 500 euroa kuukaudessa. Nyt ei ole kuin KAKSI EUROA TILILLÄ kun rahat ei tulleetkaan!!!
Asumiskulujen jälkeen 500e? Miten ihmeessä et pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Olisi teinitkin tulossa pääsiäiseksi. Nyt pakko miettiä mistä lainaan rahaa että saa niille ruokaa.
-ap
Villi idea! Mene töihin.
Soita sinne huomenna, käsittelevät asian pikana ja saat rahat ennen pääsiäistä.
T. Kokemusta on.
Kela hylkäsi lääkinnällisen kuntoutushakemukseni. En voi käsittää. Olin tosi huonossa kunnossa ja vaiva vaan paheni. Haista Kela sairaus ja kuolema. Mädätkää elävältä Kelan kuntoutuspuoli.
Senhän vuoksi sitä töissä käydään, että on rahaa, eikä tarvitse sitä muilta anoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaas mistä minä saan joka kuukausi rahaa? Työnantajalta. Nettona 3300 kuussa. Yhtiövastike in sellaiset 420 euroa. Hyvin pärjää pääsiäiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apAi ettei työttömällä saa olla lapsia ja ei saisi työtön niitä nähdä? Vai minkä takia piti alapeukuttaa?!!!
Mites puolison tulot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumiskulujen jälkeen 500e? Miten ihmeessä et pärjää?
Tajuatko että lapseni käyvät säännöllisesti luonani. On synttärit, on joulua, pääsiäistä. Helppo sieltä huudella jos monen tonnin palkalla ja matkustella etelän lomilla ja dokailla yökerhoissa sun ties missä parinvaihto bileissä irstailla. Kun tässä sattui vaihtumaan kuukausi jos et ole huomannut, eikä ole tullut senttiäkään tälle kuulle RAHAA ELÄMISEEN!
Kaikki aloitukset, joissa käytetään sanaa vihaan, on naisten aloittamia. Just so everyone knows.