Sale oli ärtyisän ja tosikon oloinen tiedotustilaisuudessa
Kommentit (20)
Ei nyt varsinaisesti ole mikään ihme se.
Varmasti on ihan sheetanan väsynyt. Ymmärrettävää. Ajatelkaapa omalle kohdalle olla hänen housuissaan.
Tiedottiko se taas ei-mitään.
Mua ei oikeasti kiinnosta mikään muu tiedotus kuin että NATOjäsenyyshakemus jätetty. Kaikki muu on turhaa huulenheiluttelua Niinistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on ihan sheetanan väsynyt. Ymmärrettävää. Ajatelkaapa omalle kohdalle olla hänen housuissaan.
Jos mä olisin hänen housuissaan mä olisin jättänyt NATOjäsenhakemuksen jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tiedotustilaisuus?
Oli tavallisella kouluvierailulla Kemissä ja antoi haastattelun. Tarkoitus oli keskustella koulusta ja Kemistä/Haaparannasta. Tämä ei kuitenkaan toimittajille kelvannut vaan yrittivät kysellä kaikesta muusta mihin on jo kertaalleen vastattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tiedotustilaisuus?
Oli tavallisella kouluvierailulla Kemissä ja antoi haastattelun. Tarkoitus oli keskustella koulusta ja Kemistä/Haaparannasta. Tämä ei kuitenkaan toimittajille kelvannut vaan yrittivät kysellä kaikesta muusta mihin on jo kertaalleen vastattu.
❝𝐍𝐨 𝐢𝐡𝐚𝐧 𝐯𝐢𝐭𝐮𝐬𝐭𝐢 𝐤𝐞𝐭ää𝐧 𝐤𝐢𝐢𝐧𝐧𝐨𝐬𝐭𝐚𝐚 𝐭ä𝐬𝐬ä 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐥𝐚𝐧𝐭𝐞𝐞𝐬𝐬𝐚 𝐣𝐨𝐤𝐮 𝐊𝐞𝐦𝐢𝐧 𝐤𝐨𝐮𝐥𝐮?❞
Vierailija kirjoitti:
Älkää ainakaan linkkiä laittako!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tiedotustilaisuus?
Oli kyllä vihaisen näköisiä ilmeitä ja joihinkin toimittajien kysymyksiin vastasi kuittailemalla.
No kun Jenni ei anna yöllä nukkua
Mutta annas olla jos joku jenkkitoimittaja kyselee, niin ukko lirkuttaa kuin satakieli.
Salella on kipeä kieli Erdoganin nuoleskelusta. Siksi myrtsinä.
Vierailija kirjoitti:
Ärjyvä likainen vanha setä
Itse olet perseinen kusinen lepakko
Kysymykset meni kyllä ohi aiheen ja lujaa, joten ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salella on kipeä kieli Erdoganin nuoleskelusta. Siksi myrtsinä.
Sannalla on kipeä alaosasto Erdoganin jäljltä. Sanoi ettei Turkki tule olemaan ongelma Suomen Nato-jäsenyyden kanssa.
En usko että Sanna tuollaista tekisi.
Varmaan ärtynyt kun hänen sanomisiaan yritetään lukea rivien välistä. Jos Puolustusvoimat sanoo, että juuri nyt ei ole mitään akuuttia uhkaa niin silti osa porukasta hyppii seinille. Jos Sauli kutsuu kaikki mukaan Suomen eteen tehtävään puolustustyöhön niin se ei tarkoita liikekannallepanoa. Siitä kyllä kerrotaan ihan suoraan sitten, jos tarve vaatii.