Ystävät, jotka katoavat kun itsellä menee hyvin
Miksi jotkut tyypit on tukena silloin kun menee huonosti, mutta heti kun alkaa mennä paremmin, he alkavat välttelemään? Luulin heitä oikeiksi ystäviksi mutta taisin olla väärässä..
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:07"]Luulen että ne ovat sellaisia ihmisä joilla on huono itsetunto, kun sulla ap meni huonosti niin ne tunsi itsensä ja olonsa vähän paremmaksi kun ainakin yksi ihminen tällä planeetalla (sinä ap) on suurempi luuseri kuin itse. Sama homma 2:lla kun oli lihava niin ympärillä oli ihmisiä, sanonta "lihava ystävä kaunistaa" taitaa pitää paikkansa. Heti kun laihduit niin kaverisi eivät kokeneet itseänsä enää paremmaksi sun seurassa jne. On se vaan julmaa... [/quote] Luetun ymmärrys taas huipussaan. -.- puhuiko ap jotain laihtumisesta?
[/quote]
On todellakin luetun ymmärtäminen huipussaan....
Hänhän kommentoi SEKÄ ap:ta ETTÄ kirjoittajaa numero 2.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:07"]Luulen että ne ovat sellaisia ihmisä joilla on huono itsetunto, kun sulla ap meni huonosti niin ne tunsi itsensä ja olonsa vähän paremmaksi kun ainakin yksi ihminen tällä planeetalla (sinä ap) on suurempi luuseri kuin itse. Sama homma 2:lla kun oli lihava niin ympärillä oli ihmisiä, sanonta "lihava ystävä kaunistaa" taitaa pitää paikkansa. Heti kun laihduit niin kaverisi eivät kokeneet itseänsä enää paremmaksi sun seurassa jne. On se vaan julmaa...
[/quote]
Luetun ymmärrys taas huipussaan. -.- puhuiko ap
jotain laihtumisesta?
[/quote]
Edellinenhän viittasi toiseen kommentoijaan laihtumisesta mainitessaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 14:07"]Luulen että ne ovat sellaisia ihmisä joilla on huono itsetunto, kun sulla ap meni huonosti niin ne tunsi itsensä ja olonsa vähän paremmaksi kun ainakin yksi ihminen tällä planeetalla (sinä ap) on suurempi luuseri kuin itse. Sama homma 2:lla kun oli lihava niin ympärillä oli ihmisiä, sanonta "lihava ystävä kaunistaa" taitaa pitää paikkansa. Heti kun laihduit niin kaverisi eivät kokeneet itseänsä enää paremmaksi sun seurassa jne. On se vaan julmaa... [/quote] Luetun ymmärrys taas huipussaan. -.- puhuiko ap jotain laihtumisesta?
[/quote]
On todellakin luetun ymmärtäminen huipussaan....
Hänhän kommentoi SEKÄ ap:ta ETTÄ kirjoittajaa numero 2.