Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljen vaimo ei enää hymyile, ssri lääkitys?

Vierailija
27.09.2015 |

ja katse on tuijottava. Sillä on uusi lääkitys. Tekeekö ssri lääkitys tuollaisen?  

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sillä on niin paska elämä veljesi kanssa ettei paljon naurata...

Vierailija
22/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei vain pidä sinusta, eikä siksi hymyile? Tuijottava katse voi johtua siitä, että yrittää miettiä muita asioita, että jaksaisi viettää sen "pakollisen" hetken seurassasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan masennus...

Vierailija
24/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yliväsynyt

Vierailija
25/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jossain vaiheessa tuollainen miehen sukulaisten seurassa. Ihan siksi, kun heidän käyttäytymisensä oli niin loukkaavaa että sai oikeasti tehdä töitä että olisi kestänyt ne pakolliset tapaamiset. Enkä siis ollut masentunut tai lääkityksellä, muiden ihmisten kanssa olin ihan normaali. Mutta toki varmaan joku lääkitys tai mt-ongelma voi tuollaista aiheuttaa, paras ratkaisu on varmasti ola silti ystävällinen ja mukava tuolle ihmiselle ja toivoa että tilanne tasoittuu/paranee ajan myötä.

Vierailija
26/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkityskin voi tuon tehdä, olen nähnyt.

Vierailija
27/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet tasoittaa kaikki tunteet, hyvät ja huonot.

Vierailija
28/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, jos johtuisi lääkityksestä. Olen yhden tutun kohdalla jotain tuontapaista muutosta ollut huomaavinani. Muutosta on vaikea kuvailla, mutta ei se ollut ainakaan iloisempaan ja jaksavampaan päin. Varsinainen ongelma on tietenkin se masennus, mutta en ole oikein siitä vakuuttunut, että se näillä lääkkeillä ratkeaa.

Luin erään masennuslääkkeiden käyttäjän tarinan, jossa täysin aikaisemmasta poikkeava käyttäytyminen oli ottanut tästä miehestä vallan. Hänestä oli tullut niin synkkä ja pahaa ajatteleva, että oli jo lähtenyt veitsen kanssa matkaan ex-vaimonsa uutta miesystävää tappamaan, vaikkei tätä muuten vihannut tai kantanut kaunaa erosta. Ei onneksi uhriaan sillä kertaa löytänyt ja vielä olemassaolevan sosiaalisen tukiverkkonsa kehottamana meni lääkäriin. Ssri-lääkitys lopetettiin ja murhanhimo katosi. Mies ikään kuin heräsi pahasta unesta ja säikähti perusteellisesti ajatuksesta mitä olisi voinut tapahtua. Tällä ihmisellä oli vielä ympärillään välittäviä ihmisiä, mutta mitä tapahtuukaan täydellisesti eristäytyneille ihmisille, joille ko. lääkkeitä myöskin määrätään?

Vierailija
29/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi johtua SSRI:stä. SSRI:n tarkoitus on laimentaa tunne-elämä. Miten ihminen, joka ei tunne voisi hymyillä tai reagoida paljoa muutoinkaan. SSRI:t vievät myös kyvyn itkeä, jonka asiasta tietämättömät tulkisevat virheellisesti masentuneisuuden vähentymiseksi. SSRI:t tekevät käyttäjälleen "kemiallisen lobotomian", joka näkyy muun muassa apaattisuutena, tunteettomuutena, välinpitämättömyytenä, motivaation katona ja niin edelleen.

Vierailija
30/30 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä 24/ 7 häntä tuijottamassa vai mistä tiedät ettei hymyile? Tai ehkä sä et vaan ole hauskaa seuraa. Ei tollaset ylianalysoijat yleensä ole. En mäkään hymyile kovin monenkaan seurassa jollei joku kerro jotain hauskaa. Eikä mulla mitään mt-sairautta ole eikä lääkitystä sen puoleen