Jos saisit itse päättää pituutesi, kuinka pitkä olisit?
Olen 176cm ja jos saisin valita itse, olisin ehdottomasti samanpituinen. Entä te?
Kommentit (36)
Voisin ottaa vaikka viitisen senttiä lisää. Olen 178cm ja mies.
Olen 174, ihanne voisi olla 172, mutta hyvä nykyinenkin on : )
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:05"]Haluaisin olla joku 175. Ottaa päähän olla tällainen kahdeksanvuotiaan pituinen.
T. 157cm hobitti
[/quote]
Saisi olla aika pitkä 8-vuotias.
[/quote]
Tehtävä: etsi tosikko.
Olen 182 senttinen mies ja melko tyytyväinen pituuteeni, mutta jos pituuteeni saisin itse määrittää, niin jonnekin 187-190 sentin välille sen muuttaisin.
Olen 165cm ja voisin ottaa pari senttiä lisää, olisi kivaa olla 170.
Olen 180cm ja en haluaisi olla piiruakaan lyhyempi - en tosin pidempikään. Korkojen kanssa lisään joskus 5-7cm mutta matalissa yleensä olen ja silti monia naisia pidempi.
Ainoat harmittavat asiat ovat puseroiden lyhyys (mulla on pitkä selkä) ja aina täytyy olla pitkä toppi paidan alla ettei iho vilku. Housuissa onneksi löytyy pitkä lahkeenpituuksia. Mieheni on mua 2-3cm lyhyempi, se ei ole mikään ongelma.
Olen 161cm ja olen ihan tyytyväinen.
Noin 160 cm. Pienet ja sirot naiset ovat ihania. Oikeasti olen 168 cm. Kyllä tääkin menee.
Ulkonäöllisesti olen ihan tyytyväinen näin 163-senttisenä, mutta harrastan lajia jossa lisäpituudesta olisi apua. Vähän yli 170cm voisi olla kiva.
175 cm olen ja haluaisin olla 167 cm.
Olen 165-senttinen nainen ja olisi ihana olla vaikka 10 senttiä pidempi! Minulla on yksi tosi pitkä ja näyttävä ystävä :D Kuulostaa ehkä itserakkaalta, mutta näin nätti naama menee hukkaan kun on tämmöinen hukkapätkä.
Olen 170. Mieluummin olisin lyhyempi kuin pidempi. 165 voisi olla hyvä.
Olen 158 cm pitkä. Kaiketi 165 cm voisi olla kiva pituus, mutta ei mulla mitään ongelmaa näinkään ole. Onpahan liki kaikki miehet mua pidempiä :)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:12"]Noin 160 cm. Pienet ja sirot naiset ovat ihania. Oikeasti olen 168 cm. Kyllä tääkin menee.
[/quote]
Pidän myös siroista miehistä, mutten halua olla miestä pidempi. 160-senttisenä voisin serustella vähän lyhyempienkin miesten kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:05"]Haluaisin olla joku 175. Ottaa päähän olla tällainen kahdeksanvuotiaan pituinen.
T. 157cm hobitti
[/quote]
Saisi olla aika pitkä 8-vuotias.