Saat ilmaiseksi joko kattohuoneiston, omakotitalon, paritalon puolikkaan tai rivitalonpätkän. Minkä otat ja miksi?
Minä ottaisin kattohuoneiston. Ei lumitöitä, kaikki hoituu. Ihanaa, huoletonta asumista.
Kommentit (60)
Kattohuoneisto on isoin riski tässä maailmantilanteessa.
Varmaan ottaisin talon maalta, koska meillä on jo talo kaupungin kyljessä.
Rivarin pääty. Vaikka sen asunnon saisikin ilmaiseksi niin taloyhtiöissä remontit yms menee yleensä neliöiden mukaan. Muut vaihtoehdot tulisivat kalliiksi.
Kattohuoneisto, kun kaikki muu on jo ja vanhan myin pois. Olis hyvä olla myös kaupunkiasunto ja mielellään kaivarin läheltä tai Töölöstä.
Kattohuoneiston. Kerrostaloasunto on tällaiselle yksinäiselle mummolle ainoa järkevä asumismuoto.
Omakotitalo Haukilahdessa tai vastaava.Keskustan kattohuoneistokin ok.
Vierailija kirjoitti:
Kattohuoneiston. Kerrostaloasunto on tällaiselle yksinäiselle mummolle ainoa järkevä asumismuoto.
Ja sitten risoo, kun hissi on rikki.
Kattohuoneisto meren rannalla, silleen että koko ylin kerros isoine terasseineen on mun hallussa.
Järkevämpi ja fiksumpi toki olis se rivari. Sekin kyllä vois olla meren rannalla.
Paritalo on asumismuotona ssstanasta!
Kattohuoneisto. Ja mielellään oikeasti korkealta, eikä mikään luhtitalon 2. kerros...
Kattohuoneiston. Laittaisin hyvään hintaan vuokralle ja hankkisin sitten kunnon omakotitalon keskeltä korpea.
Helppo päätös: kattohuoneisto. Ovat yleensä kivan mallisia ja sopivan kokoisia sinkkuihmiselle. Kivat vesinäkymät pitäisi ehdottomasti olla.
Asun kattohuoneistossa Lauttasaaressa, enkä pois halua. Sen ilmaisen antaisin parhaalle ystävälleni.
Pääasia et saa vierasta tuheroa joka päivä
Kattohuoneisto korkealla, josta näkyisi iltaisin moninaiset kaupungin valot.
Sijainti, sijainti ja sijainti. Kaikki riippuu siitä.
Maz kirjoitti:
Omakotitalo järvenrannalla, saa parhaimma myyntihinnan, jos elämäntilanne muuttuu joskus.
Ei muuten saa… Kattohuoneisto parempi❣️
Reilut kuukausi sitten sen kattohuoneiston. Palvelut lähellä, kadun melu ei kuulu, arvo säilyy. Nyt omakotitalo jostain kauempaa. Sodassa jää jalkoihin yleensä ensin ne kaupungit.
Riippuu vähän, saako kaupungin valita, millaisessa paikassa, millainen, täytyykö siinä asua itse vai saako vuokrata jne.
Yleisesti rivari on paras leikki-ikäisten lasten kanssa, omakotitalo jollekin autonrassaajatyypille ja kerrostalo vanhuksille. Jossain rivarissa on vanhanakin hyvä, ainakin jos saa hiukan apua joltain.
Lapsena oli kiva asua kerrostalossa lähiössö, koska siellä oli paljon kavereita ja hyvät leikkipaikat. Opiskelijana, sinkkuna ja äitiyslomalla oli hyvä keskustan kerrostalossa, koska ei ollut yksinäistä ja koko ajan tapahtui lähellä. Autoakaan ei tarvinnut. Rivarissa on hyvä laittaa lapset pihalle ikkunan eteen leikkimään kun itse tekee ruokaa ja kesällä olla pihalla. Yksin rivitalossa olisi ehkä yksinäistä.
Kattohuoneistolla kaupungin keskustassa olisi ehkä kallein hinta ja paras arvonnousu. Asuisin sellaisessa mielellään eläkeläisenä. Toisaalta kaikki kattohuoneistot eivät ole ylellisiä, esimerkiksi on vintille tehtyjä asuntoja joissa on betoniseinät ja ikkunat vain seinän yläosassa. Juuri tällä hetkellä rivitalo on paras asumismuoto.
Omakotitaloissa on kiva käydä kylässä ja ihailla mitä ahkerat asukkaat ovat saaneet aikaan. En haluaisi omistaa omakotitaloa, koska olen laiska, peukalo keskellä kämmentä ja on kiva joskus matkustaa jonnekin.
Kattohuoneisto Etelä-Helsingistä, sellaisesta talosta joka on muita taloja korkeammalla, jotta naapuritalot eivät pilaa kauniita maisemia. Oma iso osittain katettu ja osittain lasitettu terassi parissa eri ilmansuunnassa, isot ikkunat ja kenenkään muun ikkunasta ei näkisi asuntoni sisälle, jotta voisin olla siellä alasti. Koko kerros varattu asunnolle, jotta ei ole seinänaapureita. Lattian alla kunnon äänieristyslevyt, jotta alhaalta ei kuulu äänet.