Elon Musk: "Donald Trump oli hyvä Twitterissä"
Miten mulla on tunne että Trump on tehnyt Muskin kanssa sopimuksen joka liittyy Twitteriin?
Trump taisi joskus sanoa että Musk on hänelle palveluksen velkaa. Voisiko Musk olla jopa todistajana jossain?
Kommentit (6)
Musk tekee mitä Musk haluaa, Trumpilla ei siinä ole sen enempää sananvaltaa kuin kellään muullakaan
Vierailija kirjoitti:
Musk tekee mitä Musk haluaa, Trumpilla ei siinä ole sen enempää sananvaltaa kuin kellään muullakaan
Väitinkö jotain muuta? Tietenkin Musk tekee mitä itse haluaa ja Musk on saattanut haluta tehdä sopimuksen Trumpin kanssa. Älä unohda että Trump on bisnesmies ja erittäin hyvä tekemään sopimuksia. Jos Trump sai helposti tehtyä sopimuksen Talebanin, Kim Jong-unin, Xin ja Putinin kanssa, niin miten vaikeaa oletat Muskin kanssa olleen? Ap
Musk teki tieristeyksessä sopimuksen paholaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitinkö jotain muuta? Tietenkin Musk tekee mitä itse haluaa ja Musk on saattanut haluta tehdä sopimuksen Trumpin kanssa. Älä unohda että Trump on bisnesmies ja erittäin hyvä tekemään sopimuksia. Jos Trump sai helposti tehtyä sopimuksen Talebanin, Kim Jong-unin, Xin ja Putinin kanssa, niin miten vaikeaa oletat Muskin kanssa olleen? Ap
Joko teki diilin capitol hillin mellakan yllytyksestä? Tunnustuksella ehdollinen tuomio?
Musk tukee Ukrainaa.
Tue sinäkin:
https://autaukrainaa.fi/