Laihdutus alkoi, miten olo freesaantuisi nopeammin "kikkakolmosilla"?
Takana viikonloppu, jolloin söin karkkeja sekä yövuorot, jotka keräävät aina nestettä. Lisäksi oli migreeniä joka myös tekee turvonneen olon ja ällön fiiliksen. Nyt kaipaisin jotain pikajuttuja, joilla vain saisi oloaan paremmaksi äkkiseltään. Tiedän, ettei ne painoa pudota, mutta tää turvotus on inhottavaa. Täällä mä istun silmien alla sellaset "viipaleet" kun silmätkin turvoksissa kaikkien näiden edellämainittujen syiden johdosta.
Kommentit (27)
Suolihuuhtelu saa jämähtäneet pa5kat liikkeelle ja takaan että vatsanympärys pienenee heti monta senttiä. Ei ole edes millään lailla haitallista, itse teen silloin tällöin apteekista saatavalla huuhtelupussilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita vesilasilliseen loraus omenaviinietikkaa ja juo se. On tehokas diureetti, minä hullu kokeilin kerran tuota ennen työpäivää. Vessassa sai ravata alvariinsa.
Mihin perustuu
Siihen, että veden juominen poistaa nestettä elimistöstä. Se omenaviinietikka ei vaikuta siinä suuntaan tai toiseenkaan.
No kyllä vaikuttaa, t se edellinen kommentoija. Sama määrä vettä aamuisin yleensäkin ja sitten kokeeksi loraus sitä omenaviinietikkaa. Kyllä tuli juoksureissut pissalle aina kun kerkisi töistään, kun normivesilasillisella ehti kävellen ja harvemmin. Eikä ollut kyse mistään tulehduksesta, ihan terve olin eikä edes ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Syö päivä tai pari pelkkää laihdutuskaalikeittoa. Ohje on tässä: https://askelterveyteen.com/kaalikeittodieetti-painon-pudottamiseen/
Miksi alapeukkuja? Kyllä tuo minulla toimii. Tuore kaalikeitto on jopa hyvää, kun sen maustaa oikein. Sen sijaan viikko tai kaksi tuota (vaikka päivässä saisi vähän muutakin syödä) tekee inhon kaalikeittoa kohtaan.
Kolmas päivä. Nyt on lähtenyt ne nesteet liikeelle. On saanut ainakin pissalla käydä. Tänään olen syönyt aamulla rahkaa marjoilla, päivällä salaatin ja kaksi ruisleipää, välipalaksi proteiinivanukkaan. Menen tästä kohta ryhmäliikuntaan. Ihan kivasti kulkee! :)
ap
Jatkuu! Käyttääkö kukaan yaziota kirjaamaan ruokiaan? 16:8 pätkäpaastoa tms. Kokemuksia näistä?
ap
Siihen, että veden juominen poistaa nestettä elimistöstä. Se omenaviinietikka ei vaikuta siinä suuntaan tai toiseenkaan.