Laihdutus alkoi, miten olo freesaantuisi nopeammin "kikkakolmosilla"?
Takana viikonloppu, jolloin söin karkkeja sekä yövuorot, jotka keräävät aina nestettä. Lisäksi oli migreeniä joka myös tekee turvonneen olon ja ällön fiiliksen. Nyt kaipaisin jotain pikajuttuja, joilla vain saisi oloaan paremmaksi äkkiseltään. Tiedän, ettei ne painoa pudota, mutta tää turvotus on inhottavaa. Täällä mä istun silmien alla sellaset "viipaleet" kun silmätkin turvoksissa kaikkien näiden edellämainittujen syiden johdosta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Käy lenkillä ja saunassa.
Eilen kävin saunassa, voisin koittaa tänään sinne lenkille. Tukisukat taidan kans laittaa. :D Lisää! Varmaan vedenjuonti joo.. mutta vielä muita? Jos vatsa toimisi hyvin niin sekin varmaan veisi pöhöfiilistä pois..
ap
Laita vesilasilliseen loraus omenaviinietikkaa ja juo se. On tehokas diureetti, minä hullu kokeilin kerran tuota ennen työpäivää. Vessassa sai ravata alvariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Laita vesilasilliseen loraus omenaviinietikkaa ja juo se. On tehokas diureetti, minä hullu kokeilin kerran tuota ennen työpäivää. Vessassa sai ravata alvariinsa.
Mihin perustuu
Meillä on kyllä omenaviinietikkaa, että mikä jottei sitäkin tosta lasillisen voisi alas kipata..
ap
Itse saan turvotuksen pois tekemällä sosekeiton, johon tulee kaalia, sipulia, porkkanaa, tomaattimurskaa ja mausteita. Keitto on maukasta ja saa nesteet liikkeelle. Riittää, kun syö sitä parina päivänä.
Ketodieetti. Pois siis hiilihydraatit. Turvotukset lähtee nopeasti. Vettä pitää juoda reilusti eli sen 2 l päivässä kun nesteitä poistuu nin tehokkaasti. Enemmänkin pitää juoda, jos ei muuta juo.
Älä syö hiilareita pariin päivään niin lähtee nesteet.
Vierailija kirjoitti:
Älä syö hiilareita pariin päivään niin lähtee nesteet.
Mä en kyllä pärjää ilman hiilareita, sillä migreeni pukkaa siitäkin päälle. Vähentää toki voin. Kohta voisi sinne ulkoilemaan mennä, jos nesteet kiertäisi paremmin.
Lisää?? :)
Yleensä nesteiden lähtöön riittää kun hiilarit on 100 tai alle. Ainakin minulla.
Juotteko normaalia enemmän vettä? Saunotteko? Liikutteko? Mitä tehdä kun nälän tunne väkisinkin tulee illalla kun on syönyt vähemmän? Äkkiä nukkumaan? :)
Joskus luin, että kylmägeeliä kun laittaa jalkoihin niin turvotus lähtee. Kokeilinkin joskus.. Ainakin freesantui! :D
ap
Vanhat kunnon kurkkuviipaleet naamalle! Raikastaa ihoa ja pienentää silmäpusseja. Hampaidenharjaus kahteen kertaan ja hinkkaa harjalla kieltäkin. Kun suu on raikas, ei tee mieli heti mussuttaa jotain.
Pullollinen risiiniöljyä ykkösellä alas niin alkaa se olo freesaantua.
Syö päivä tai pari pelkkää laihdutuskaalikeittoa. Ohje on tässä: https://askelterveyteen.com/kaalikeittodieetti-painon-pudottamiseen/
Vierailija kirjoitti:
Juotteko normaalia enemmän vettä? Saunotteko? Liikutteko? Mitä tehdä kun nälän tunne väkisinkin tulee illalla kun on syönyt vähemmän? Äkkiä nukkumaan? :)
Minä menin aikaisin nukkumaan, kun laihdutin. Syynä oli juuri se näläntunne. Oli hyvä, kun tuli pidemmät yöunet. Tosin, jos on kova nälkä, voi herätä etuajassa.
Hiilareita ei kannatta lopettaa, jos ei siitä tunne hyötyvänsä, mutta vähän voi toki keventää.
Vihreää teetä ja muutenkin paljon nestettä. Raikkaita ruokia, smoothie, salaatti, kasvispitoinen wokki tai pasta. Inkivääriä, chiliä, sitruunaa ja valkosipulia ruokaan.
Pientä taukojumppaa pitkin päivää, laita vaikka puhelin hälyyttämään. Fyysisesti hyötyjä, mutta ehkä eniten henkisesti, kun pysyy virkeä olo ja katse tavoitteessa.
Nostelen tätä. Pysyy tavoite mielessä paremmin kun on tsemppijuttuja.
Syö vähemmän, liiku enemmän. Tuota jos jaksat noudattaa, niin onnistuu. Muuten voi tapahtua ihan mitä vain, usein kuitenkin vain lihoaa lisää.
Mulla alko kans eilen laihdutus. Söin tänään melkein kokonaisen sulkaslevyn ja nyt olen sokerikoomassa sohvalla.