Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattu mies roikkuu minussa?

Vierailija
27.09.2015 |

Minulla on ollut jonkin aikaa seksisuhde miehen kanssa, ja nyt mies tunnusti olevansa varattu. Lähetin taannoin viestin, että on parempi jos ei nähdä enää, mutta mies jankuttaa haluavansa jatkaa ja kyselee koko ajan miksi ei voitaisi enää nähdä. Miksi jotkut haluavat ravata vieraissa vaikka kotona saa seksiä joka viikko (kuulemma)? Onko se jotain jännityksen hakua vai mitä? Mies ei tunnu tajuavan että en halua joutua osalliseksi hänen parisuhdeongelmiinsa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppup

Vierailija
2/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sinulle hattua. Turhan usein naiset oikein kilpailevat, kuinka saisivat varatut sänkyynsä. Se ei ole fiksua käytöstä muita naisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on yleensä aina pettäjän omien ongelmien pakoa. Parisuhteessa voi olla kaikki hyvin, liiton seksi voi olla säännöllistä mutta pettäjän elämässä mättää joku asia, voi olla työhön tai mihin tahansa liittyvä. Yleensä jotain sellaista mitä pettäjä ei itse tiedosta.

Sillä ongelmalla ei välttämättä ole mitään tekemistä pettäjän kumppanin kanssa. Pettäminen on itsekästä eskapismia jolla haetaan sellaista sisältöä elämään, jotta ei tarvitse kohdata omia ongelmiaan.

Teet todella fiksusti, kun hankkiudut tuosta sopasta eroon niin nopeasti kuin vain mahdollista. Uhkaa miestä lähestymiskiellolla jos ei muuten usko. Kaikki välit kannattaa katkaista, koska tuosta ei koidu kellekään mitään hyvää.

Vierailija
4/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun ukko? Onko pks?

Vierailija
5/5 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:33"]Onkohan mun ukko? Onko pks?
[/quote]

No ei ole. :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä