Olen seurustellut sellaisen ihmisen kanssa, josta en edes pidä
Tämä tapahtui epävarmana parikymppisenä, kun luulin että pitää olla jonkun kanssa. Inhosin hänen luonnettaan ja kaikkea hänessä, siti kesti tosi pitkään ennenkuin tajusin lopettaa. Onko muita, joille käynyt samoin?
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:24"]
En itse ole tehnyt noin, mutta seurustellut miesten kanssa, jotka ajattelivat kuin sinä. Voin kertoa, että aika pahat traumat jäivät.
[/quote]
Miten he sinua sitten kohtelivat? ap
Joo, menin myös naimisiin sellaisen kanssa. Ei siitä eroonkaan päässyt, kun oli päättänyt, että minä olen hänen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:25"]
En itse ole tehnyt noin, mutta seurustellut miesten kanssa, jotka ajattelivat kuin sinä. Voin kertoa, että aika pahat traumat jäivät.
[/quote]
[/quote]
Näkyi käytöksessä ja puheessa miten huonona he pitivät persoonaani, ulkonäköäni ja kaikkea minussa. Silloin ajattelin, että kyseessä on läppää tai muuta, mutta sinunkin kertomasi todistaa sen, että tuollaisia ihmisiä on tosiaan olemassa, jotka alentuvat tuolle tasolle.
Kyllä, minulle kävi aivan samoin. Minusta vaan tuntui että joku pitää olla ja että sillä lailla aikuistuu kun alkaa seurustelemaan. Mies ei ollut tyyppiäni. Olis tarvinnut äkäisemmän akan joka olisi pistänyt rajoja hänelle. Harmikseni tulin kuitenkin raskaaksi ja parikymppisenä kuvittelin että pakko on mennä naimisiin. Viisi vuotta kesti liittoa ja sitten erosin. Tuli kai sen verran itsevarmuutta että uskalsin sen tehdä. Mies itse sanoi myöhemmin että ymmärtää täysin eromme. Emme ole olleet koskaan samalla aaltopituudella.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:21"]
Tämä tapahtui epävarmana parikymppisenä, kun luulin että pitää olla jonkun kanssa. Inhosin hänen luonnettaan ja kaikkea hänessä, siti kesti tosi pitkään ennenkuin tajusin lopettaa. Onko muita, joille käynyt samoin?
[/quote]
Minä. Nyt olen tyypin kanssa fb-kavereita (eikä yli 15 vuoteen oltu missään tekemisissä), muistan tuskallisen hyvin, miten välillä inhosin tyyppiä. Se oli epäsiisti, junttimainen, typerän ylpeä itsestään ja perheestään (tyyliin kukaan muu ei mitään) jne. Mutta olihan se omalla tavallaan joskus ihan hauska ja monessa asiassa pätevä.
Mutta olin sen kanssa oikeastaan vaan siksi että joku oli oltava. Sen takia kyllä kärsin paljon ja menetinkin paljon, että puntit meni tasan...
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:28"]
[/quote]
[/quote]
Näkyi käytöksessä ja puheessa miten huonona he pitivät persoonaani, ulkonäköäni ja kaikkea minussa. Silloin ajattelin, että kyseessä on läppää tai muuta, mutta sinunkin kertomasi todistaa sen, että tuollaisia ihmisiä on tosiaan olemassa, jotka alentuvat tuolle tasolle.
[/quote]
No enpä tietysti ole ylpeä itsestäni. Mutta meillä meni niinpäin, että minä olin se alistuva ja myötäilevä, joka teki kaiken mitä mies sattui pyytämään, vaikka samaan aikaan olin kuolla sisäisesti. En ala kirjoittamaan tähän, mitä kaikkia asioita tapahtui, mutta vielä tähän päivään mennessä inhoan häntä. Voin sanoa, että hän on kaiken sen inhon ansainnut. Sinusta en usko, että ansaitsit honoa kohtelua. ap
Siis huonoa kohtelua, piti kirjoittaa. ap
Minä en ole seurustellut kenenkään kanssa. Näin!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No enpä tietysti ole ylpeä itsestäni. Mutta meillä meni niinpäin, että minä olin se alistuva ja myötäilevä, joka teki kaiken mitä mies sattui pyytämään, vaikka samaan aikaan olin kuolla sisäisesti. En ala kirjoittamaan tähän, mitä kaikkia asioita tapahtui, mutta vielä tähän päivään mennessä inhoan häntä. Voin sanoa, että hän on kaiken sen inhon ansainnut. Sinusta en usko, että ansaitsit honoa kohtelua. ap
[/quote]
Niin, itse taas olin samanlainen siinä suhteessa eli se alistuvampi osapuoli. Oma vika se myös oli, että sellaista käytöstä mieheltä edes ylipäänsä siedin :/
Tärkeintä on, että noista tilanteista oppii. Oli sitten kummalla puolella tahansa.