Yöunet taas katkonaiset, kämppis syö yöllä
Monta kertaa sama viikossa sama kuvio. "Laihduttaa" päivällä ja herää joskus neljän aikaan ahmimaan jääkaapin tyhjäksi.
Vaikken mikään herkkäuninen ole, niin kyllä siihen kolisteluun herää. Mikro laulaa ja vedenkeitin kohisee. Lisäksi kummasti munkin ruuista aina osa katoaa.
Kommentit (10)
Soluasunto vai kaverikämppis? Heitä ulos tai tee valitus. Ahmikoot muualla ja omia ruokiaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:04"]
Soluasunto vai kaverikämppis? Heitä ulos tai tee valitus. Ahmikoot muualla ja omia ruokiaan.
[/quote]
Tavallinen yksityisiltä markkinoilta vuokrattu kolmio. Tämä on kaverin kaveri, joka tuli vuodeksi asumaan kaverin tilalle, kun hän lähti ulkomaille vaihtoon. Vuokrasopimus on tämän alkuperäisen kaverin nimissä.
Asunto on hänen tätinsä, joten minulla ei sanansijaa tässä.
(en ole viestin 4 kirjoittaja, useimmat nyt tietysti sen itsekin ymmärtävät)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:02"]
Osta korvatulpat.
[/quote]
muuttakoon se yksin asumaan joka ei osaa olla hiljaa yöllä
Pyydä että tekisi yöeväänsä jo illalla valmiiksi. Kerro rehellisesti että olet herkkäuninen. Luulisi ymmärtävän. Teeveden voi keittää vaikka termariin valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:22"]
Pyydä että tekisi yöeväänsä jo illalla valmiiksi. Kerro rehellisesti että olet herkkäuninen. Luulisi ymmärtävän. Teeveden voi keittää vaikka termariin valmiiksi.
[/quote]
Luulen, ettei koskaan etukäteen suunnittele syövänsä yöllä vaan päinvastoin ajattelee, ettei syö.
Mutta kai tässä pitää ottaa asia puheeksi mahdollisimman nätisti. Olen sitäkin katsonut sormien läpi, että ottaa avatuista pakkauksista mun eväitä, esim. kinkkua jne. Luulee varmaan, etten huomaa. Ei ota siis mitään kokonaista, jukurttipurkkia tai avaa pakkauksia.
Hoida asia valitsemallasi tavalla
a) Hei kuule voisitko yrittää olla yöllä vähän hiljempaa kun satun olemaan herkkäuninen. Yritä edes ja jos ei onnistu niin mä koitan sitten avuksi koittaa jotain korvatulppia tms. Kiitti
b) Vitun läski lopeta se piilossa syöminen keskellä yötä, että saa nukkua. Ja on muute iha varma, että niihin leikkeleisiin et enää koske!
Tosta voit valita mieleisen tavan hoitaa asia.
Ota asia pikimmiten puheeksi. Varmasti häpeää itsekin käytöstään ja ahmimaan repeämistä. Kun tietää, että kuulet ja myös omaa ruokaasi katoaa, joutuu miettimään noita yöllisiä kohtauksia uudestaan. Kehittäköön hiljaisemman mättämisstrategian. Niin kauan on helppo jatkaa toimintaa, kun olettaa, että toinen on unessa. Mikäli olet heräilyn vuoksi väsynyt päivällä, muista mainita myös se.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:31"]
Hoida asia valitsemallasi tavalla
a) Hei kuule voisitko yrittää olla yöllä vähän hiljempaa kun satun olemaan herkkäuninen. Yritä edes ja jos ei onnistu niin mä koitan sitten avuksi koittaa jotain korvatulppia tms. Kiitti
b) Vitun läski lopeta se piilossa syöminen keskellä yötä, että saa nukkua. Ja on muute iha varma, että niihin leikkeleisiin et enää koske!
Tosta voit valita mieleisen tavan hoitaa asia.
[/quote]
Vaihtoehto B on poissuljettu jo ihan sen takia, että neito on ns. bestis päävuokralaisen kanssa, minä kaukaisempi kaveri. Eli saatan olla minä, joka tästä lähtee, jos rupean riitaa haastamaan.
Ei ole muuten mikään läski, on vain sellainen ikuinen viiden kilon pudottaja.
Korvatulppia joku ehdotti. En pysty pitämään, korvissa jotenkin oudosti kohisee ja alkavat kutittaa eli ei käy.
Mikäli et kehtaa ottaa suoraan puheeksi, paukaise paikalle seuraavan kerran, kun on "itse teossa". Valittelet, että jälleen kerran heräsit sen kolisteluun. Seuraavaksi tarkistat jääkaapista vaikka sen leikkelepakkauksen sisällön. Yösyöpöttelijän pitää nimen omaan saada tietää, että myös sinä tiedät. Yhtä häpeällistä hänelle kuin jollekin toiselle vaikka kaappijuopottelu. Pyrkii selkeästi salaamaan toimintansa.
Olen kuullut muiltakin kämppisten kanssa asuvilta, että tuollaista käytöstä esiintyy. Ei ole loppunut, ennen kuin toinen/toiset ovat olleet tarpeeksi kypsiä yöheräilyyn ja ruoan katoiluun.
Osta korvatulpat.