Mies, tykkäätkö jos nainen sanoo sinun olevan tosi sexy?
Miltä siis sinusta tuntuu olla seksikäs naisen mielestä?
Kommentit (23)
Helvetin hyvältä. Kaupassa joku nainen, ikäiseni eli noin 60v tuli juttelemaan ja kehumaan. Olin aivan ällikällä lyöty ja otettu :D
Vaimo joka oli vähän matkan päässä ei ollut.
Riippuu ihan naisen ulkonäöstä, jos ruma niin ahdistun ja alan möykkää seksuaalisesta ahdistelusta, jos nätti niin kiittelen ja vastaan samalla mitalla takaisin.
Olettaisin, että lääkkeet jääneet ottamatta
Kehun aina miesystävieni ulkonäköä ja seksikkyyttä nostaakseni heidän itsetuntoaan. Kun itsetunto on miehellä kunnossa, erektio-ongelmia ei tule niin usein.
Epäilisin olevani jossain feministisessä piilokamerassa ja kyseisen lauseen olevan tarkoitettu siihen, että minut saataisiin lausumaan jotain mikä kontekstistaan irrotettuna olisi ahdisteluhenkiseksi tulkittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. En osaa sanoa, kun ei ole koskaan kehuttu. Millään lailla.
M43
Ei voi olla totta. Toivottavasti tämä asia korjaantuu!
No tuntuu se kivalta, mutta yleensä sanoo vaa kiusallaan että oot niin sexy ym.
Siveysvyö, hoidettu vartalo ja kauniit alusvaatteet mun päällä on vaimon mielestä kans kivat.
Aika harvoin se johtaa mihinkään toimintaan. Ehkä kerran viikossa.
Hokee tuota kyllä kun tyydyttää itseään sauvalla ja saan katsella ja nuollakin välillä.
En kuitenkaan valita, tärkeintä että ollaan nyt molemmat tyytyväisiä.
Ei ole kyllä koskaan niin sanottu,pari kertaa kyllä että on hyvän näköinen takapuoli,jota en kylläkään ymmärrä,mutta kivaltahan se tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Ei voi olla totta. Toivottavasti tämä asia korjaantuu!
Sama juttu, ei ole koskaan kehuttu ulkonäköä, ei edes vaimo. Ei edes kookasta kaluani. Tokkopa enää kehutaankaan kun olen jo eläkkeellä. Toki eipä tuo ole häirinnyt minua yhtään, eikä kolhinut egoa. Voi olla, että egoni ollut naisten mielestä jo tarpeeksi suuri ilmankin.
naiset EIVÄT OSAA puhua (suomessa.ikinä mitään) ns.flirttiä seksuaalisessa mielessä. kiellettyä (suomessa. aina ollu ja oleva naisilla). TÄYTYY ensin OPPIA 'putoamaan puusta' ja KÄVELLÄ.. kohti sivistystä, kaupunkia(-kulttuuria) kohti. Se EI OLE tapahtunut (vielä/vieläkään..omg.OMG=never!) täällä suomessa. elä siinä sitten: ihminen. Mies (suomessa nätten naisten kanssa..omg). OMG, sano.
Vierailija kirjoitti:
naiset EIVÄT OSAA puhua (suomessa.ikinä mitään) ns.flirttiä seksuaalisessa mielessä. kiellettyä (suomessa. aina ollu ja oleva naisilla). TÄYTYY ensin OPPIA 'putoamaan puusta' ja KÄVELLÄ.. kohti sivistystä, kaupunkia(-kulttuuria) kohti. Se EI OLE tapahtunut (vielä/vieläkään..omg.OMG=never!) täällä suomessa. elä siinä sitten: ihminen. Mies (suomessa nätten naisten kanssa..omg). OMG, sano.
Tää on kyllä niin totta kun olla voi. Suomessa on vain kaksi ääripäätä:
Yleensä kännissä oleva varttuneempi ja ronskeja, epämiellyttäviä ”vitt* sul on iso, lähe p*nee” tyyppejä
TAI
”Tirsk.. ihana tota, sä oot silleen tirsk niiku hottis younou…” öö äää hui kauheeta sanoinksmä tollee
Jää ikävä tässä(kin) suhteessa exää (USA).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin totta kun olla voi. Suomessa on vain kaksi ääripäätä:
Yleensä kännissä oleva varttuneempi ja ronskeja, epämiellyttäviä ”vitt* sul on iso, lähe p*nee” tyyppejä
TAI
”Tirsk.. ihana tota, sä oot silleen tirsk niiku hottis younou…” öö äää hui kauheeta sanoinksmä tolleeJää ikävä tässä(kin) suhteessa exää (USA).
Juuri noin. Ja selällään makaaminen osataan. Kalojen sukua…
Elekieli tuntuu paremmalta kuin sanat, varsinkin kliseiset sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Elekieli tuntuu paremmalta kuin sanat, varsinkin kliseiset sellaiset.
Eli mitä mun pitäis sulle tehdä? ;)
Jos se olisi joku tuntematon, masentuisin koska se olisi varmaan joku tyttöjen porukalla sopima "läppä" jolla tehdä pilaa mun kustannuksella.
Kotona taas ihmettelisin miten niitä kehuja nyt kahdenkymmenen vuoden jälkeen alkas yhtäkkiä tulemaan
Kokeilisin heti onko lompakko vielä povarissa
Hyvältä varmaan tuntuisi.En ole sitä koskaan kuullut joten ei ole tietoa.Toki oon tavismies joten ei tota lausetta odotakaan kuulevansa ja oon sen kanssa ollut sinut jo vuosia.
M43