Ex-kansanedustaja (Kok) pyysi lisäaikaa sopetusmisrahalle 14 vuoden jälkeen
Eduskunta hylkäsi hakemuksen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9586c49e-c2fd-4864-b2c6-2c5e16bd3…
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nyt oikeasti kuulla miten kokoomusmieliset selittävät tämänkin ilmiön? Kokoomusporukassa on niin paljon niitä "Ite omilla töilläni rahat olen tehnyt ja valtio pois hyysäämästä minun pääomaani" -ihmisiä... Niin miten sitten kun paljastuu kerta toisensa jälkeen joku kokoomuksen edustaja tai kokoomuslainen yrittäjä yms joka kuppaa yhteiskuntaa itse minkä kerkiää? Miten siihen tulee reagoida?
Jos esim. demareihin vertaa niin nuo palkkasi ison osan puolueensa ex kansanedustajista avustajiksi + muuta puolueväkeä. Avustajakulut melkein kaksinkertaistui tällä hallituksella edelliseen verrattuna. Siitä nyt puhumattakaan että demarien likimain ainoa vaalirahoittaja eli ay-liike harjoittaa miljardibisnestä jossa rakennellaan kuntien myötävaikutuksella (kaavoitus) vuokra-asuntoja (rakentamisen tuet yms.) ja vuokrissa nostellaan asumistuet omaan kassaan. Voittonsa nää saa nostaa demarien järkkäämällä verovapaudella ay-liikkeen kassaan josta sitten voikin maksella joka vaaleissa miljoonien edestä suoraa vaalitukea + vielä ilmainen työ ja muu näkymätön vaalituki siihen päälle. Ay-liittopomot toki tienaa joka ainoa yli 100 000 vuodessa tai isommissa liitoissa tuplasti tuon.
Mut tokihan maan ongelma on joku kokoomuslainen yksittäinen ex-kansanedustaja joka vaan nostaa sitä sopeutumisrahaa minkä demarit omalta osaltaan on olleet eduskunnassa kansanedustajille aikanaan säätämässä.
Saati että vika olisi se, että 55 vuotias ei tässä maassa löydä työtä muuten kuin suhteilla jos sitten niilläkään. Tätähän on koitettu mm. nykyhallitukselle kertoa mutta nuo tunkee sormia korviin ja "laalaalaa ei kuulu".
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaa. Kaikki jotka kykenevät nostavat kuitenkin pääomatuloja. Jotkut saavat ansiotulojakin Parpolalla on ollut reilusti aikaa sopeuttaa itseään (14 v). Olisi voinut kouluttautua lisää ja suorittaa useammankin tutkinnon tuossa ajassa. Vaan ei ole siihenkään ajatukseen sopeutunut.
Niin tai miksi ei mene kaupan kassaksi, niin kuin Ben Zyskowiczin mielestä pitäisi mennä kun semmmoisen paikan saa kuka tahansa työtön hänen mielestään. Ihmettelen miksi Ben ei ole julkisuudessa jo tuomitsemassa kun puoluekaverinsa on ollut jo sen 14 vuotta loisimassa veronmaksajien rahoilla. Ihan hemmetin törkeetä touhua taas kokoomukselta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nyt oikeasti kuulla miten kokoomusmieliset selittävät tämänkin ilmiön? Kokoomusporukassa on niin paljon niitä "Ite omilla töilläni rahat olen tehnyt ja valtio pois hyysäämästä minun pääomaani" -ihmisiä... Niin miten sitten kun paljastuu kerta toisensa jälkeen joku kokoomuksen edustaja tai kokoomuslainen yrittäjä yms joka kuppaa yhteiskuntaa itse minkä kerkiää? Miten siihen tulee reagoida?
Kokoomuslaiset haluavat kaikista eniten kupata yhteiskunnan rahoja kun eniten kritisoivat muita siitä. Kyse on samasta ilmiöstä kun urheilija syyttää muita streroidien käytöstä, niin kyseinen henkilö jää yleensä itse kohta kiinni niiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaa. Kaikki jotka kykenevät nostavat kuitenkin pääomatuloja. Jotkut saavat ansiotulojakin Parpolalla on ollut reilusti aikaa sopeuttaa itseään (14 v). Olisi voinut kouluttautua lisää ja suorittaa useammankin tutkinnon tuossa ajassa. Vaan ei ole siihenkään ajatukseen sopeutunut.
Niin tai miksi ei mene kaupan kassaksi, niin kuin Ben Zyskowiczin mielestä pitäisi mennä kun semmmoisen paikan saa kuka tahansa työtön hänen mielestään.
Tämä minua eniten ihmetyttää, kun kokoomus muka niin hyvin on tuntevinaan yritysten asiat, niin miten eivät tajua, että ei kauppias sinne kassalle ihan ketä tahansa halua. Tai muukaan firma omiin tehtäviinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen ja Turtiainen ovat kalleimmaksi tulleet poliitikot. Milloin he tekevät selvityksen kansan rahojen tuhlaamisesta?
Kaikkein kalleimmat on kylläkin Lipponen, Katainen, Stubb ja Orpo.
Itse asiassa kallein on Marin. Palkkasi kaikki kaverit ja loput heitti Italiaan. ”Aamiaiset” sentään ilmeisesti säästettiin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen ja Turtiainen ovat kalleimmaksi tulleet poliitikot. Milloin he tekevät selvityksen kansan rahojen tuhlaamisesta?
Kaikkein kalleimmat on kylläkin Lipponen, Katainen, Stubb ja Orpo.
Itse asiassa kallein on Marin. Palkkasi kaikki kaverit ja loput heitti Italiaan. ”Aamiaiset” sentään ilmeisesti säästettiin…
Ei niille sentään kymmeniä miljoonia per vuosi makseta! Jotain suhteellisuudentajua sentään...
OT, mutta Tiura oli kyllä täältä Pirkanmaalta. Kuulemma kovin mukava kaikille niille, joista arveli voivansa hyötyä.