Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostareilla on tarjolla vain hampurilaisia, pitsoja, limua, jäätelöannoksia yms. roskaruokaa ja kahviloissa makeita juomia ja leivoksia???? Mitä jos haluaakin lihakeittoa, maitoa ja ruisleipää?

Vierailija
06.04.2022 |

Sitten ihmetellään, kun ylipaino tappaa 6 000 suomalaista joka vuosi.
Se on 10 vuodessa jo 60 000 eli yhden pikkukaupungin kaikki asukkaat.

Siis monta kertaa tuhoisampi ongelma kuin korona.

Nyt sitten tekosyyt lentämään!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä kotona.

Vierailija
2/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä päin on huono ostari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja vaikka ostaisit salaattiannoksen, niin siihenkin pitää tupata kymmentä eri sorttia kaikkea pas*aa: leipäpaloja, kolmea eri juustoa, rasvaista majoneesikastiketta yms.

Vierailija
4/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole neuvostoliitossa, niin ostarilla ei myydä borssia kopeekalla, vaan sitä, mitä ihmiset ostavat. Ostari = alhainen sosiaaliluokka => heikko itsekuri => huonot terveystottumukset.

Vierailija
5/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lounasravintoloissa on tarjolla päivän keitto ja muuta "kotiruokaa" tarjolla.

Vierailija
6/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kauppojen ns. välipalahyllyillä. Sieltä on turha etsiä mitään järkevää evästä. 

Vierailija
7/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorissa, keskellä Helsinkiä saa läskisoosia.

Vierailija
8/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja vaikka ostaisit salaattiannoksen, niin siihenkin pitää tupata kymmentä eri sorttia kaikkea pas*aa: leipäpaloja, kolmea eri juustoa, rasvaista majoneesikastiketta yms.

Stadissa voi isoissa ruokakaupoissa koota mieleisensä salaattia miksen ihan itse. Salaattibaarissa.

Vierailija
9/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaupasta ostaa täytetyn ruisleivän, se on kyllästetty majoneesilla ja maistuu lisäaineelle. sellaisia pieniä puolen litran maitopurkkeja saa etsiä. ennen sai jugurttipurkin kokoisia 2 desin maitopurkkeja.

Vierailija
10/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syö kotiruokaa kotona ja herkkuja ostarilla. Perusta lihakeittoa myyvä pikaruokaketju ja katso, minkä verran on kysyntää. Yleensä sitä myydään mitä ihmiset haluaa ostaa.

Vierailija
11/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää omat eväät ja ottakaa kunnon välipalat mukaan. Mulla ei ole koskaan ollut varaakaan käydä kahviloissa ja ostella eväitä kaupasta mutta tuskin tekisin sitä vaikka olisikin.

Teen aina kotona töihin eväät, vaikka sitä lihasoppaa, hedelmiä, leipää. Jo 40 vuotta.

Vierailija
12/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viraston kyljessä oleva lounasruokala lienee sopivampi paikka kuin ostari noilla kriteereillä.

Kuka menee varta vasten ostoskeskukseen kotilounaalle? Noita kotilounaspaikkoja on enemmän teollisuusalueiden, toimistojen ym. lähellä. Ostoskeskuksiin mennään yleensä hakemaan hieman "luksusta", eli jotain mitä ei kotona ole tarjolla.

Vaikka olisihan se mielenkiintoinen kun ostoskadulla olisi pieni tupamainen Martan keitto & lounas, jossa tukeva muori hämmentää suurta lihapataa. Semmonen Justiina -tyyppinen Pekasta ja Pätkästä :D

Vierailija
13/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zetorissa, keskellä Helsinkiä saa läskisoosia.

Enpä olisi uskonut että se on vielä pystyssä. Joskus 80-luvun lopulla olen siellä käynyt.

Vierailija
14/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan lähde shoppailemaan ja tahdo syödä nälän yllättäessä ankeaa jauhelihakeittoa :D Sitä saa kotonakin.

Vierailija
15/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma kauppojen ns. välipalahyllyillä. Sieltä on turha etsiä mitään järkevää evästä. 

Jos ei tarjolla olevat tuotteet miellytä, täytyy tehdä mieleisensä eväät kotona. Tai ostaa jotain hedelmiä. Vai onko niissäkin jotain vikaa?

Vierailija
16/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit ovat halpoja joten marginaali on kohdillaan.

Kyllähän ne luomukasvikset ja laadukkaat pihvit maksaisivat. Ja 99% suomalaisista ei maksaisi yli 15e ateriasta.

Vierailija
17/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maitua.

Vierailija
18/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadissa voi isoissa ruokakaupoissa koota mieleisensä salaattia miksen ihan itse. Salaattibaarissa.

Onhan noita salaattibaareja muuallakin kuin stadissa.

Itse tosin kierrän kaukaa moiset bakteeripesät.

Vierailija
19/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen saanut salaattikastikkeen eri kippoon pyydettäessä, missään ei ole täytteenä kuin yksi proteiini ja lisämaksusta saa sitten jotain muutakin, eli ihan oma valinta.

Monissa kauppakeskuksissa on kahviloita, joista saa kotiruokaa. Turhaakin turhempaa valitusta. Aina olen pystynyt valitsemaan paremmin, jos olen halunnut.

Vierailija
20/41 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän siellä on tajolla, mille on kysyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan