Naisten vaatimukset seksin suhteen ovat mahdottomia
Samaan aikaan pitäisi ottaa ja viedä himokkaasti mutta tehdä myös puolen tunnin esityöt. Samanaikaisesti mahdotonta.
Kommentit (31)
Kokeile miehiä seuraavaksi!
T. Repa, 58
Vierailija kirjoitti:
Alemman tason mies ilmoittautui.
Nolo kommentti sinulta.
Onhan sinulle se puolenlitran tölkin kokoinen muna. Jos ei ole niin ei auta tunninkaan esileikit.
En ymmärrä, mistä puhut. Jokainen vastaa omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sinulle se puolenlitran tölkin kokoinen muna. Jos ei ole niin ei auta tunninkaan esileikit.
Ei mahdu.
Ainahan ne on pillulla kiristänyt. On sun päätökses menetkö sä siihen rotanpyörään mukaan.
Ap on varmaan niitä jotka tulee kun hiukan hipaisee ja rynkytys muutenkin kestää maksimissaan 1min. Ei sinä ei tietysti voi mitään esileikkiä harrastaa.
Omaa kestävyyttään voi parantaa monin tavoin, kannattaa hakea vähän netistä vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mistä puhut. Jokainen vastaa omasta nautinnostaan.
Tarkoittaen mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen esityöt?
Et ole ainakaan nainen jos joudut kysymään. Et varmaan kokenut mieskään.
2/3 kerroista hoidat "esityöt" ja olet hellä ja huomaavainen. 1/3 kerroista otat tiukasti, käskien ja alistaen, pitäen naista panopuunasi, tehden mitä tykkäät, ja muistat ennen kaikkea itse nauttia.
Voi voi, toisia miehiä ahistaa, että naisilla on vaatimuksia ja mies joutuu jotain tekemäänkin. Toiset miehet taas ottaa haasteet mielellään vastaan ja jos nainen sattuu olemaan vaikea ja tempperamenttinen tyydytettävä niin sitä mielenkiitoisempi haaste selätettäväksi. Kun sellaisen naisen pillun saa syömään kädestä ja naiselta vietyä järjen tuntee olevansa Mies. Mutta toki voi olla marjanpoimijoille kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, toisia miehiä ahistaa, että naisilla on vaatimuksia ja mies joutuu jotain tekemäänkin. Toiset miehet taas ottaa haasteet mielellään vastaan ja jos nainen sattuu olemaan vaikea ja tempperamenttinen tyydytettävä niin sitä mielenkiitoisempi haaste selätettäväksi. Kun sellaisen naisen pillun saa syömään kädestä ja naiselta vietyä järjen tuntee olevansa Mies. Mutta toki voi olla marjanpoimijoille kauhistus.
Se ei ole mikään ongelma että "jotain joutuu tekemään". Se on että ne toiveet ja vaatimukset ovat keskenään ristiriitaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne on pillulla kiristänyt. On sun päätökses menetkö sä siihen rotanpyörään mukaan.
Melkoinen näkemys,huhhuh. Ei kyllä kävisi edes mielessä sillä kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen esityöt?
Olen aikuinen nainen, joka on harrastanut seksiä 1970-luvulla ensimmäisen kerran ja ihan vilpittömästi kysyn: mitä ovat esityöt?
Onko ap:n (ja sinun) mielestä vain yhdyntä seksiä ja muu esityötä? Voi pojat, teillä on vielä paljon oppimista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen esityöt?
Olen aikuinen nainen, joka on harrastanut seksiä 1970-luvulla ensimmäisen kerran ja ihan vilpittömästi kysyn: mitä ovat esityöt?
Onko ap:n (ja sinun) mielestä vain yhdyntä seksiä ja muu esityötä? Voi pojat, teillä on vielä paljon oppimista!
Miten lienee seksin saannin lsita nykyisin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen esityöt?
Miten lienee seksin saannin lsita nykyisin??
Vuodesta 2014 sama kumppani. Ei ole vielä koskaan torjunut. Eikä myöskään olettanut, että ensin on jotain esitöitä ja sitten vasta alkaa seksi vaan alusta alkaen on ollut seksiä ja, jos hän on halunnut, se on johtanut yhdyntään.
Minä olen aina inhonnut ajatusta, että puhutaan seksistä kun tarkoitetaankin vain yhdyntää. Terapautitkin sanovat että maailma on yhdyntä- ja peniskeskeinen, ja sana esileikki joutas romukoppaan. Seksiä voi hyvin olla täysin ilmankin sitä yhdyntää.
Alemman tason mies ilmoittautui.