Mikä olis eka ajatuksesi, jos Robin tulis lirkuttelemaan sinulle?l
Itse attelisin, että "Mikäs tohon poikaan on mennyt, onko vähän sekaisin ku tulee tämmöselle 40v 'mummelille' lirkuttelemaan? " 🙈
Kommentit (48)
Kumpi Robin, se vanhempi vai nuorempi?
Aika hauska että molemmat Robinit ovat myös liikunnallisia, voimistelunopettaja ja volttimestari. Tosin vanhemman Robinin oikea nimi ei ole Robin. Mut eniwei.
Ajattelisin, että vihdoin se on törmännyt mun kauniiseen tyttäreeni.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska että molemmat Robinit ovat myös liikunnallisia, voimistelunopettaja ja volttimestari. Tosin vanhemman Robinin oikea nimi ei ole Robin. Mut eniwei.
Ja pitkähköt tummat hiukset. Tosin vanhempi osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vähän väärä foorumi tuolle kysymykselle, eikös täällä ole paljon keski-ikäisiä, jotka voisivat olla Robinin äitejä.
Sanoisin, että tyttäreni ovat vielä alaikäisiä, jaksaisitko odottaa vielä muutaman vuoden. Kuten Elvis odotti Priskillaansa.
Ajattelisin: "Hyh! En pidä kuin feminiineistä pojista"
M47
Ihmettelisin kun luulin hänen olevan hetero.
Ajattelen, ettei punarinta minulle ”lirkuta”, vaan sillä on jokin viesti lajitovereilleen
Olisi mulle liian vanha, poikaystäväni on 22. N30
Sanoisin että: ”Painu sinä kloppi helevettiin siitä lirkuttelemasta!”
Vierailija kirjoitti:
Kumpi Robin, se vanhempi vai nuorempi?
No tietenkin tämä 24 v, eikä 14 v. Höh!
Pyytäisi sitä laulamaan mulle jonkun Elviksen biisin. Love me tender, live me sweatin vaikka. Ja sitten Beach Boysien Kokomon, California Girlsin ja Hood Vibrationin. Ja vielä päälle Beatlesin She loves you, jee jee jeen.
Nostaisin mannen rivelistä seinälle ja uhkailisin Mustan Käden kostolla
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisi sitä laulamaan mulle jonkun Elviksen biisin. Love me tender, live me sweatin vaikka. Ja sitten Beach Boysien Kokomon, California Girlsin ja Hood Vibrationin. Ja vielä päälle Beatlesin She loves you, jee jee jeen.
Good vibrations
"Voi lapsikulta. Noinko huonosti sinulla menee."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se laulava voimistelunopettaja 70-luvulta?
Eikos se ole jo eläkkeellä?
Ai näitä on useampiakin?
Joo. Tämä komea Packalen, eläkkeellä oleva 60-luvun iskelmälaulaja ja Batmanin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai se laulava voimistelunopettaja 70-luvulta?
Eikos se ole jo eläkkeellä?
Ai näitä on useampiakin?
Joo. Tämä komea Packalen, eläkkeellä oleva 60-luvun iskelmälaulaja ja Batmanin kaveri.
Missä maassa tämä komea Packalen asuu? En ole Suomessa sellaista nähnyt.
Vaikea kuvitella että tulisi lirkuttelemaan. Ehkä haluaisi vain normaalisti jutella menneistä mutta vahingossa ottanut lirkutteluvaihteen päälle.
Todennäköisemmin tämä tulisi iskemään minua kuin nuori Robin.
Tämä vanha oli nuorena aika komea