Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tein juuri kärpässienikeiton
26.09.2015 |
Kunhan olen saanut syötyä, niin lennän luudalla hakemaan mieheni kotiin baarista, jonne se piru pääsi livahtamaan.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyppysellinen daturaa, niin ei tarvitse edes luutaa lentääkseen!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:40"]
Kunhan olen saanut syötyä, niin lennän luudalla hakemaan mieheni kotiin baarista, jonne se piru pääsi livahtamaan.
[/quote]
Lahjota se lähimpään vokkiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:24"]
Kavala- vai valko?
[/quote]
Jos se keitto on punainen jossa valkoisia pilkkuja, silloin ei kai kumpikaan.
Alue: Aihe vapaa
Up