Aistitko naiseutesi kehossasi?
Minä tunnen mielihyvää omasta pehmeydestäni. Rintani usein sykkivät rakkaudesta. Niitä hieromalla saan mielihyvähormonin hyrisemään. Aistin kohdussani kuukautiskierron vaiheet. Vaginani tuntuu erilaiselta ovulaation aikaan. Tunnen sekunnilleen, milloin ensimmäinen kuukautisveripisara erittyy.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:29"]Oletko red tent -liikkeen edustaja?
[/quote] mikä on red tent -liike?
[/quote] kvg
Sama. Kärsin kun en voi käyttää naisenergiaa mihinkään...elämä sykkii koko ajan kehossa ja ajatukset yhdenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:17"]
Minä tunnen mielihyvää omasta pehmeydestäni. Rintani usein sykkivät rakkaudesta. Niitä hieromalla saan mielihyvähormonin hyrisemään. Aistin kohdussani kuukautiskierron vaiheet. Vaginani tuntuu erilaiselta ovulaation aikaan. Tunnen sekunnilleen, milloin ensimmäinen kuukautisveripisara erittyy.
[/quote]
:'D miehen surkea provoyritys.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:35"]Sama. Kärsin kun en voi käyttää naisenergiaa mihinkään...elämä sykkii koko ajan kehossa ja ajatukset yhdenlaisia.
[/quote]
Niin, mihin sen naisenergian voi laittaa?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:17"]
[/quote]
:'D miehen surkea provoyritys.
[/quote]
Kaikki aistillisuusko on miehiä varten?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 22:58"]Up ennen klo 23
[/quote]up
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:33"]En aisti vaginan sisällä mitään
[/quote]
Isompi dildo
En.
Enkä orgasmejakaan :((((