Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on varmaa, Bile-Dani vetää vaan roolia

Vierailija
26.09.2015 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml

Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:16"]

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.

[/quote]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

Vierailija
2/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rooli tai ei niin idiootti hän on joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.

 

Vierailija
4/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.

[/quote]Jep. Kiva olla loppuelämänsä pelkkä sika-Harri tai BB-Minna.

Vierailija
5/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon. [/quote]Jep. Kiva olla loppuelämänsä pelkkä sika-Harri tai BB-Minna.

[/quote]

Dani-mieslutka

Vierailija
6/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:16"]

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.

[/quote]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

No jos noin on sanonut, taitaa olla ihan oma mielipide eikä käsikirjoitettu. En taju miksi pitäisi ohjelmaan liittymättömiä julkkiksia haukkua noin törkeästi kuten Jenniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vetää roolia, sehän on homo.

Vierailija
8/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

Oikeesti?!?? No jo on nolo jätkä. Ja ihan oikeasti ILKEÄ. En alennu hänen tasolleen eli en rupea tässä arvioimaan hänen ulkonäköään, vaan tyydyn toteamaan, että kenen tahansa ihmisen ulkonäön pilkkaaminen on todella alhaista. Syytä siihen, että Jenni Vartiainen joutui tämän vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevan juntin hampaisiin, voi vain arvailla. Jenni on todella kaunis, enkä käsitä miksi Tällä Danilla on tarve julkisesti loukata naisia yleensä. Parisuhteen muodostaminen tulee hänelle olemaan vaikeaa, sillä ei kukaan halua olla noin ilkeän ja häijyn ihmisen kanssa. Yksin se jää. Piruparka.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

Oikeesti?!?? No jo on nolo jätkä. Ja ihan oikeasti ILKEÄ. En alennu hänen tasolleen eli en rupea tässä arvioimaan hänen ulkonäköään, vaan tyydyn toteamaan, että kenen tahansa ihmisen ulkonäön pilkkaaminen on todella alhaista. Syytä siihen, että Jenni Vartiainen joutui tämän vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevan juntin hampaisiin, voi vain arvailla. Jenni on todella kaunis, enkä käsitä miksi Tällä Danilla on tarve julkisesti loukata naisia yleensä. Parisuhteen muodostaminen tulee hänelle olemaan vaikeaa, sillä ei kukaan halua olla noin ilkeän ja häijyn ihmisen kanssa. Yksin se jää. Piruparka.   

[/quote]

Sille näytettiin suomalaisten naisjulkkisten kuvia ja kysyttiin panisiko. Haukkui Jennin lisäksi tietysti Tuksun "no kato nyt tota naamaa" ja esitti oksentamista. Kelpasi Sara Sieppi jota voisi kuulemma pannakin.

Vierailija
10/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

Oikeesti?!?? No jo on nolo jätkä. Ja ihan oikeasti ILKEÄ. En alennu hänen tasolleen eli en rupea tässä arvioimaan hänen ulkonäköään, vaan tyydyn toteamaan, että kenen tahansa ihmisen ulkonäön pilkkaaminen on todella alhaista. Syytä siihen, että Jenni Vartiainen joutui tämän vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevan juntin hampaisiin, voi vain arvailla. Jenni on todella kaunis, enkä käsitä miksi Tällä Danilla on tarve julkisesti loukata naisia yleensä. Parisuhteen muodostaminen tulee hänelle olemaan vaikeaa, sillä ei kukaan halua olla noin ilkeän ja häijyn ihmisen kanssa. Yksin se jää. Piruparka.   

[/quote]

Samaa  mieltä. Dani on todella ilkeä. Mitäköhän traumoja silläkin on että kehtaa puhua tuollaisia julkisesti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]

Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.

 

[/quote]

Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. 

Vierailija
12/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]

Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.

 

[/quote]

Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. 
[/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

Oikeesti?!?? No jo on nolo jätkä. Ja ihan oikeasti ILKEÄ. En alennu hänen tasolleen eli en rupea tässä arvioimaan hänen ulkonäköään, vaan tyydyn toteamaan, että kenen tahansa ihmisen ulkonäön pilkkaaminen on todella alhaista. Syytä siihen, että Jenni Vartiainen joutui tämän vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevan juntin hampaisiin, voi vain arvailla. Jenni on todella kaunis, enkä käsitä miksi Tällä Danilla on tarve julkisesti loukata naisia yleensä. Parisuhteen muodostaminen tulee hänelle olemaan vaikeaa, sillä ei kukaan halua olla noin ilkeän ja häijyn ihmisen kanssa. Yksin se jää. Piruparka.   

[/quote]

Sille näytettiin suomalaisten naisjulkkisten kuvia ja kysyttiin panisiko. Haukkui Jennin lisäksi tietysti Tuksun "no kato nyt tota naamaa" ja esitti oksentamista. Kelpasi Sara Sieppi jota voisi kuulemma pannakin.

[/quote]

Ei kukaan ole tuollaisia lausuntoja käsikirjoittanut. Pakko olla siis kyseisen henkilön oma möläytys. Mun mielestä tuo pitäsi hirttää munista (jos sillä sellaset on) kampin torille.

Vierailija
14/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.

[/quote]

Oikeesti?!?? No jo on nolo jätkä. Ja ihan oikeasti ILKEÄ. En alennu hänen tasolleen eli en rupea tässä arvioimaan hänen ulkonäköään, vaan tyydyn toteamaan, että kenen tahansa ihmisen ulkonäön pilkkaaminen on todella alhaista. Syytä siihen, että Jenni Vartiainen joutui tämän vailla minkäänlaisia käytöstapoja olevan juntin hampaisiin, voi vain arvailla. Jenni on todella kaunis, enkä käsitä miksi Tällä Danilla on tarve julkisesti loukata naisia yleensä. Parisuhteen muodostaminen tulee hänelle olemaan vaikeaa, sillä ei kukaan halua olla noin ilkeän ja häijyn ihmisen kanssa. Yksin se jää. Piruparka.   

[/quote]

Sille näytettiin suomalaisten naisjulkkisten kuvia ja kysyttiin panisiko. Haukkui Jennin lisäksi tietysti Tuksun "no kato nyt tota naamaa" ja esitti oksentamista. Kelpasi Sara Sieppi jota voisi kuulemma pannakin.

[/quote]

Ei kukaan ole tuollaisia lausuntoja käsikirjoittanut. Pakko olla siis kyseisen henkilön oma möläytys. Mun mielestä tuo pitäsi hirttää munista (jos sillä sellaset on) kampin torille.

[/quote]

HAHAAAA oikeassaha tuo Dani on. Kerrankin mies joka uskaltaa sanoa totuudet ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.   [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.  [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

[/quote]

6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.

Vierailija
16/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan pipsalta toi nainen

Vierailija
17/30 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.   [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.  [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

[/quote]

6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.

[/quote]Ööh, ootko koskaan aatellut että Facebook-ryhmässä voidaan olla myös mielenkiinnosta tai hipsterimäisen ironisesti?

Vierailija
18/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:16"] http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa. [/quote] Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta. [/quote] Onko linkkiä videoon? Itse näin sellaisen videon, jossa vain sanoo Jenni Vartiaisen olevan liian vanha, ei puhunut kulahtaneesta kurpasta mitään.

[/quote]

Tuo sinun näkemäsi video Seiskan nettisivuilla oli leikattu versio, tubessa oli pari pvää nähtävillä leikkaamaton versio jossa Dani sanoi juuri noin kun tässä on. Se poistettiin sieltä alta 2 vrk.

Vierailija
19/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin järkyttävää, että joku on 15 minuutin julkisuuden takia valmis tekemään itsestään pellen koko kansan silmissä. No Danin syytä toivoakin, että myös se huono julkisuus unohtuu siinä 15 minuutissa, kun ohjelma päättyy..

Vierailija
20/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia mitä itse kukin voi tehdä on olla katsomatta ohjelmaa, lukematta lehtiä, joissa kirjoitellaan siitä taikinaposkesta, ja tappaa taikinaposkikeskustelut olemalla vastaamatta niihin. Ja juu, olen ääliö, koska vastasin tähän :D