Nyt se on varmaa, Bile-Dani vetää vaan roolia
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml
Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:27"]
Musta tuntuu, että tuolla Danilla on kuitenkin pohjimmiltaan sydän paikallaan. Jotenkin sen asitii. Ehdottomasti sympaattisimman oloinen kaikista noista "hottis-miehistä", vaikka lausunnot ovatkin ihan naurettavia.
[/quote]
Oli millainen hyvänsä muuten, mutta ihmisten mieliin jää vain idioottimaisilla mediaan päätyneillä lausahduksillaan, kun suurin osa ei todellakaan jaksa haaskata aikaansa moiseen ohjelmaan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]
Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.
[/quote]
Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.
[/quote]
Niin ketkä naiset? Itse en tiedä yhtäkään, itseni mukaanlukien. Jos lähteesi on Däni itse, niin en kauheasti siihen lähteeseen luottaisi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon. [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.
[/quote]
6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.
[/quote]
Minä olen siellä siksi, että saan nauraa moiselle taikinanaamalle, viennin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon. [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.
[/quote]
6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.
[/quote]Ööh, ootko koskaan aatellut että Facebook-ryhmässä voidaan olla myös mielenkiinnosta tai hipsterimäisen ironisesti?
[/quote]
Näin ja missä luki että kaikki ovat naisia?
[/quote]
Katkera "kilttimies" on toki laskenut ne :D
Ja teinipojat ottaa mallia :(
Onneksi omassa nuoruudessa sain aivan eri esimerkin miehistä, naisia haukkuvat tollot olisi saaneet kuulla kunniansa niiden miesten toimesta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon. [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.
[/quote]
6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.
[/quote]Ööh, ootko koskaan aatellut että Facebook-ryhmässä voidaan olla myös mielenkiinnosta tai hipsterimäisen ironisesti?
[/quote]
Näin ja missä luki että kaikki ovat naisia?
Kiltteys ja hyväsydämisyys eivät ole ne ominaisuudet, joiden vuoksi nainen jää saamatta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:54"]Kiltteys ja hyväsydämisyys eivät ole ne ominaisuudet, joiden vuoksi nainen jää saamatta.
[/quote]
Ja lassukkuus, naisten vihaaminen ja sovinismi eivät ole synonyymeja kiltteydelle ja hyväsydämisyydelle.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:16"]
http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.
[/quote]
Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.
[/quote]
Onko linkkiä videoon? Itse näin sellaisen videon, jossa vain sanoo Jenni Vartiaisen olevan liian vanha, ei puhunut kulahtaneesta kurpasta mitään.
Musta tuntuu, että tuolla Danilla on kuitenkin pohjimmiltaan sydän paikallaan. Jotenkin sen asitii. Ehdottomasti sympaattisimman oloinen kaikista noista "hottis-miehistä", vaikka lausunnot ovatkin ihan naurettavia.