Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on varmaa, Bile-Dani vetää vaan roolia

Vierailija
26.09.2015 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml

Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuolla Danilla on kuitenkin pohjimmiltaan sydän paikallaan. Jotenkin sen asitii. Ehdottomasti sympaattisimman oloinen kaikista noista "hottis-miehistä", vaikka lausunnot ovatkin ihan naurettavia. 

Vierailija
22/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:27"]

Musta tuntuu, että tuolla Danilla on kuitenkin pohjimmiltaan sydän paikallaan. Jotenkin sen asitii. Ehdottomasti sympaattisimman oloinen kaikista noista "hottis-miehistä", vaikka lausunnot ovatkin ihan naurettavia. 

[/quote]

Oli millainen hyvänsä muuten, mutta ihmisten mieliin jää vain idioottimaisilla mediaan päätyneillä lausahduksillaan, kun suurin osa ei todellakaan jaksa haaskata aikaansa moiseen ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"]

Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.

 

[/quote]

Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan. 
[/quote]
Niin ketkä naiset? Itse en tiedä yhtäkään, itseni mukaanlukien. Jos lähteesi on Däni itse, niin en kauheasti siihen lähteeseen luottaisi.

Vierailija
24/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.   [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.  [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

[/quote]

6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.
[/quote]
Minä olen siellä siksi, että saan nauraa moiselle taikinanaamalle, viennin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
25/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.   [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.  [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

[/quote]

6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.

[/quote]Ööh, ootko koskaan aatellut että Facebook-ryhmässä voidaan olla myös mielenkiinnosta tai hipsterimäisen ironisesti?
[/quote]
Näin ja missä luki että kaikki ovat naisia?
[/quote]
Katkera "kilttimies" on toki laskenut ne :D

Vierailija
26/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teinipojat ottaa mallia :(
Onneksi omassa nuoruudessa sain aivan eri esimerkin miehistä, naisia haukkuvat tollot olisi saaneet kuulla kunniansa niiden miesten toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:24"] Kun telkkarissa vetää jotain roolia ja tekee sillä tavalla itsensä tunnetuksi, niin siitä roolista on sitten jälkeenpäin melkoisen vaikea päästä eroon.   [/quote] Mutta tätä roolihahmoa naiset himoitsevat; itserakasta mulkkua meinaan.  [/quote]No ei pidä paikkaansa! Järki käteen nyt. Yäk.

[/quote]

6000 naista liittynyt Bile-Danin facebook ihailijaryhmään. Kyllä näyttäisi vientiä olevan, toisin kuin kilteillä ja hyväsydämisillä miehillä.

[/quote]Ööh, ootko koskaan aatellut että Facebook-ryhmässä voidaan olla myös mielenkiinnosta tai hipsterimäisen ironisesti?
[/quote]
Näin ja missä luki että kaikki ovat naisia?

Vierailija
28/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ja hyväsydämisyys eivät ole ne ominaisuudet, joiden vuoksi nainen jää saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:54"]Kiltteys ja hyväsydämisyys eivät ole ne ominaisuudet, joiden vuoksi nainen jää saamatta.
[/quote]

Ja lassukkuus, naisten vihaaminen ja sovinismi eivät ole synonyymeja kiltteydelle ja hyväsydämisyydelle.

Vierailija
30/30 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:16"]

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015090220284210_vi.shtml Oli haastattelussa antanut naistoimittajan ulkonäölle arvosanaksi tylysti 6,5 mutta heti haastattelun jälkeen oli valitellut että toivottavasti ei loukkaantunut. Eihän pahoittelu sovi hänen imagoonsa.

[/quote]

Eipäs pahoitellut silloin kun Seiskan videohaastiksessa sanoi Jenni Vartiaista vanhaksi kulahtaneeksi kurpaksi jota ei panisi mistään hinnasta.
[/quote]

Onko linkkiä videoon? Itse näin sellaisen videon, jossa vain sanoo Jenni Vartiaisen olevan liian vanha, ei puhunut kulahtaneesta kurpasta mitään.