Mies ei tee mitään töiden jälkeen
Tilanne on se, että mies on palaamassa parin kuukauden työttömyyden jälkeen vanhaan työhönsä parin viikon päästä koska muita töitä ei vain ole. Mua kammoksuttaa jo valmiiksi koska viimeksi kun siellä oli, niin mitään kotitöitä ei tehnyt vapaaehtoisesti, kaupassa ei käyty eikä muuta tehty kun makas sohvalla nillittämässä kaikesta. Työpaikkahan on pesula, eli viikkaa vaatteita 7 tuntia päivässä ja ihan hyvällä palkallakin vielä tollasesta paskatyöstä. Ymmärtäisin jos ois jotain oikeasti raskasta mutta se istuu perseellään koko päivän siellä, tekstaa ja käy vessassa varmaan kerran tunnissa ettei pääse puutumaan liikaa. Joka päivä silti valittaa miten selkä on kipeä, jalat on kipeät, päätä särkee ja väsyttää ja valivalivali. Jos yrittää sanoa et hei tekisi mun kanssa vaikka jotain kuntopiiriä tai venytyksiä tai lyhyt lenkki niin ei ikinä jaksa.
Tuo pilaa mun päivät aina kun ikinä ei tehdä mitään ja pitää kattoa tollasta valittajaa joka päivä. Muuten on ihana ihminen mutta joku tossa työssä saa sen muuttumaan ihan kamalaksi että tekisi mieli lähteä ovet paukkuen ulos. Asiaa ei paranna että tän takia kaikki kotityöt jää mulle eikä seksiä ole ikinä, luojan kiitos ei ole lapsia.
Voiko tollaselle tehä jotain muuta kun heittää ulos vai mitä pitäis tehdä että toi asenne muuttuis?
Kommentit (4)
En ole, sen takia vituttaakin tuo aika rankasti. Jos minä pärjään ja kaikki muutkin niin en tajua miksei hänkin
-Ap
Meillä on juuri samasta syystä eron harkinta- aika menossa ja ollaan muuttamassa erilleen. Mies vaan makaa töiden jälkeen sohvalla ja viinakin maistuu usein siinä samalla. Meillä on pieniä lapsia. Kyllästyin katselemaan moista ja laitoin eron vireille. Odotan, että mies muuttaa, saan aloittaa lasten kanssa oman elämän ilman viinaa ja sohvaperunaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:24"]Meillä on juuri samasta syystä eron harkinta- aika menossa ja ollaan muuttamassa erilleen. Mies vaan makaa töiden jälkeen sohvalla ja viinakin maistuu usein siinä samalla. Meillä on pieniä lapsia. Kyllästyin katselemaan moista ja laitoin eron vireille. Odotan, että mies muuttaa, saan aloittaa lasten kanssa oman elämän ilman viinaa ja sohvaperunaa.
[/quote]
Viinaperuna! Tässäpä uusi käsite.
Jos olet itse työtön, niin valituksesi on aika paksua.