Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen suomalainen ihailee vieläkin Venäjää?

Vierailija
05.04.2022 |

Foorumia lukiessa ei voi välttyä tältä pohdinnalta, arvot pahasti vinossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan.

Enempi ihmisiä häritsee, että EU tekee itsemurhan Ukrainan takia.

Vierailija
2/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ne kaksi nimeltä tiedät. Kunhan yrität vaan trollailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla joku sun oman pään tuote. Minä en ole tavannut täällä ainuttakaan Venäjän ihailijaa, en Neuvostoliiton enkä nykyisen Venäjän enkä Putinin. Ja minua siis syytetään Venäjän trolliksi vaikka olen supisuomalaisiakin suomalaisempi. Suomen pitää pysyä puolueettomana, mutta siihen on muut syyt kuin Venäjän ihannointi. 

Vierailija
4/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

74-vuotias muistisairas mummoni. On ollut nuorena kommunisti ja jäänyt siihen aikaan.

Vierailija
5/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla joku sun oman pään tuote. Minä en ole tavannut täällä ainuttakaan Venäjän ihailijaa, en Neuvostoliiton enkä nykyisen Venäjän enkä Putinin. Ja minua siis syytetään Venäjän trolliksi vaikka olen supisuomalaisiakin suomalaisempi. Suomen pitää pysyä puolueettomana, mutta siihen on muut syyt kuin Venäjän ihannointi. 

Kirjoitit kuraa.

Vierailija
6/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sitä että pitävät kiinni perinteisistä arvoista, eivät hyväksi mitään homoliittoja yms. 

Vierailija
7/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile. Venäjä on kaiken paskan ansainnut. Mutta silti ymmärrän, ettei jokainen venäläinen ole putinisti. Suurin osa on, mutta on myös osa joka ei ole. Osa heistä on lähtenyt jo venäjältä eikä heillä ole enää kotimaata. Ukrainalaisiin verrattuna heidän kärsimyksensä on tietenkin pientä. Mutta silti toivoisin, että heidänkin annettaisiin elää rauhassa. 

Vierailija
8/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anus Putkonen ja desantti Bäckman. Tuskin muita löytyy. Näille voiskin joku taho alkaa puuhastelemaan maanpetossyytettä. Sitten kun pilliin on vihelletty niin katsotaan tilanne uudestaan.

Vierailija
9/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Venäjän kulttuurista, musiikista, taiteesta, ruoasta, kielestä ja tavallisista ihmisistä. Sitä ei sotakaan voi muuttaa. Venäjän nykyisen politiikan ja diktaattorin kiroan kuitenkin sinne alimpaan hornaan.

Vierailija
10/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen sitä että pitävät kiinni perinteisistä arvoista, eivät hyväksi mitään homoliittoja yms. 

No onpas maailman tärkein asia, nuo homoliitot. :D Katsopa Butshan kuvia ja mieti, että oletko valmis hyväksymään tuollaisen toiminnan kunhan vaan ne homoliitot eivät toteudu??

Vierailija
11/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan.

Enempi ihmisiä häritsee, että EU tekee itsemurhan Ukrainan takia.

Höpö höpö. Vuosisatoihin muuttumaton läpimätä ry*sä on se joka häiritsee.

Vierailija
12/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VKK ja PVL kannattajat.

Vierailija
13/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä ne kaksi nimeltä tiedät. Kunhan yrität vaan trollailla.

Ketä nuo mainiot henkilöt ovat? 

Vierailija
14/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S24 sivustolla oli otteita Johanin kirjasta, mutta poistettiinko se aloitus. Olisiko siellä ihailua? Tulkitsenko väärin.

Vierailija
15/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anus Putkonen ja desantti Bäckman. Tuskin muita löytyy. Näille voiskin joku taho alkaa puuhastelemaan maanpetossyytettä. Sitten kun pilliin on vihelletty niin katsotaan tilanne uudestaan.

Ai nämä klovnit - esiintyvät kuulemma Kremlissa nimellä "Veljekset peräputki ja rapakalja-Iivana". Putinisteilla on hauskaa, kun hännystelijöitä ja samansorttisia valehtelijoita löytyy ihan tsuhnienkin joukosta.  

Vierailija
16/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi omassa elämässään pitää kiinni perinteisistä arvoista ilman Venäjän ihailemistakin. Venäjällä perinteisiin arvoihin kuuluu myös väkivallan hyväksyminen avioliitossa.

Parasta on antaa jokaisen elää oman näköistään elämää kunhan se ei vahingoita muita.

Vierailija
17/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Venäjän kulttuurista, musiikista, taiteesta, ruoasta, kielestä ja tavallisista ihmisistä. Sitä ei sotakaan voi muuttaa. Venäjän nykyisen politiikan ja diktaattorin kiroan kuitenkin sinne alimpaan hornaan.

Mäkin. Oon opiskellut 2 kurssia venäjän kieltä Helsingin yliopiston kielikeskuksessa ja sitä ennen puolikkaan venäjän kielen alkeiskurssin kansalaisopistossa Varkaudessa, kun asuin 2 vuotta Varkaudessa ennen yliopisto-opintojani lähellä äidin puolen mummolaa. Slaavilaiset kielet on kauniin kuuloisia mun mielestä muutenkin. Ei vain pelkkä venäjän kieli.

T: M28

Vierailija
18/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain lyhyt häpeätahra Venäjän historiassa. Suurta ja mahtavaa ei tälläisen vuoksi hylätä.

Vierailija
19/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, niin sääliksi käy. Niin paljon tunnetta ja niin vähän älyä. Mahtaa olla elämä muutenkin vaikeaa.

Vierailija
20/21 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

74-vuotias muistisairas mummoni. On ollut nuorena kommunisti ja jäänyt siihen aikaan.

Sittenhän sen pitäisi ihailla Neuvostoliittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi