Mies aloittaa testosteronin korvaushoidot koska haluaa seksiä päivittäin
Minä olen pitkään odottanut että miehen himot hilliintyy iän myötä, mutta nyt hänpä päätti hakea lääkäriltä testosteronia jotta voi panna päivittäin! Itkettää ja väsyttää. En jaksaisi naida päivittäin!
Kommentit (16)
Eikös testosteronin puutteessa halutkin häviä? 🤔 Ei edes kiinnosta enää.
Jos taas on erektion kanssa ongelmia, siihen on ihan eri lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Siksi hakeekin lisätestoa että halut tulee takaisin.
Sulla ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä joka päivä jos et halua. Tuo on seksuaalista väkivaltaa jos et itse kerran halua.
nyt kyllö voi oikeasti sanoa että jötä se sika.
Tuo on luonnonvastaista. On täysin normaalia, että testotasot laskevat. Luonto on tarkoittanut sen niin
No mikä tai kuka sua pakottaa naimaan päivittäin?
Ala vihjailla, että hommaisi rakastajattaren tai pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi hakeekin lisätestoa että halut tulee takaisin.
Eihän tuossa oo mitään järkeä. Psykiatria tai seksuaaliterapeuttiahan se tarttis. Ei ihmisen tarvii panna kuin kani joka päivä, eikä varsinkaan lääkkeiden voimalla, jos ei edes tee mieli.
Siitä kasvaa pikkuhiljaa kunnon lihapää!!
Parempi antaa tai se leipoo vielä testohöyryissään kuonoon.
Nyt mies saa seksiä joltakin, kun testokuurin aloittaa.
Mistä se testoja saa ihan noin vain?Mä olen yli 20v koettanut saada lääkärin kirjoittaan mutta en saa,siis 20 v ollut halut pois ja ihan vetämätön olo ,elämä aivan pilalla avioerokin tuli tän vuoksi.Mulla testot juuri siinä rajalla niin se riittää alle 5 kymppiselle ja eturauhas syövän riski kasvaa niin siksi en saa sanoi tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se testoja saa ihan noin vain?Mä olen yli 20v koettanut saada lääkärin kirjoittaan mutta en saa,siis 20 v ollut halut pois ja ihan vetämätön olo ,elämä aivan pilalla avioerokin tuli tän vuoksi.Mulla testot juuri siinä rajalla niin se riittää alle 5 kymppiselle ja eturauhas syövän riski kasvaa niin siksi en saa sanoi tohtori.
Koetas aloittaa kuntokuuri. Hopi, hopi salille, ota kyykky ja mave treeniohjelmaan mukaan, niin alkaa tapahtua. Ruokavalio tietenkin myös kuntoon, jos maharasvaa on kertynyt. Oletettavasti sinkkiä saatkin jo riittävästi..
mies54v
Siihen ei auta kuin hakea Vagisania apteekista, että pysyy paikat kunnossa.