Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruttopalkka 2000 € / kk ja oon ihan tyytyväinen kahden lapsen yh

Vierailija
05.04.2022 |

Tietty saan lapsilisät ja elatusavun jotka helpottaa eloa mutta 1500 nettotuloista jää silti säästöönkin. Toki työni on helppoa päivätyötä lounasravintolan keittiössä ma-pe mutta oishan sitä rahaakin enempi jos ois vuorolisiä (toki mara-alalla esim. yölisä 2€/h ei paljoa lämmittänyt aikoinaan). Olen ihan tyytyväinen. :D Elämässä on muutakin kuin raha. Muita tyytyväisiä paskaan palkkaansa? Ihan en aina jaksa kuunnella kitinää huonosta palkasta...sorry vaan.

Ps. Ja kyllä meilläkin on töissä paikoin kiire ja henkilöstövajaus ja asiakaspalvelu ON rankkaa työtä, ei sillä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja jätti varmasti ihan tarkoituksella mainitsematta asumismuotonsa siihen kuluvan rahan?

Tukipiirillisenä, jossain, missä edullista asua ja välimatkat lyhyitä - kuulostaa ihan ok. Sitten kun siihen laitettaisiin mikä tahansa muutos - tukipiiri pois, pitkät etäisyydet tai kallis asuminen, niin säästöön ei jäisi ja talous ei enää kestäisi minkäänlaisia yllätyksiä. Noin hyväntuulisena pysyy vain, jos on joku taustalla tarvittaessa auttamassa. Mutta hyvä, että olet tyytyväinen elämääsi.

Vastauksena tähän että asumiseen menee 1200 € / sis. asuntolainan. Tukipiirillä tarkoittanet tukiverkkoa? Ei ole ketään koska muutin yksin lasten kanssa TÖIDEN perässä pk-seudulle, kyllä, täällä kulkee julkiset, ei ole minulla autoa (tietoinen valinta jo 18v. sitten)... työmatka on pitkä, mutta koen että siihen pystyin aika hyvin vaikuttamaankin.

Koen että asumiseen menee liikaa rahaa mutta helpottaa kun lapset muuttavat aikanaan pois ja pääsen muuttamaan pienempään, silloin on varmaan lainakin suurimmaksi osaksi maksettu pois.

Olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä että lapsiperheitä yhteiskunta tukee PALJON!

Ap

Vierailija
22/22 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bruttopalkka on 1800 e/kk, kokopäivätyö. En todellakaan ole tyytyväinen palkkaani. Saan maksettua asumisen (sis. myös sähkö, vesi, vakuutus) sekä ruuat. Jos ei tule ylimääräisiä kuluja, niin saattaa jäädä vähän säästöön. Autoa ei ole, en käy ravintoloissa tai shoppaile. En tosiasiassa haluaisikaan shoppailla, mutta haluaisin käydä hierojalla kerran viikossa, koska työ jumittaa lihakset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan