Varasin ajan lääkärille sydäntykyttelystä ja nyt ahdistaa
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Normaalia että välilä tykyttelee tai voi johtua ahdistuksesta, joskus raudan puutteestakin.
tätä jatkunut nyt 2 viikkoa ja koko ajan epämukava olo
Ei luule tyhmäksi, vaan tutkii asiallisesti. Nämä otetaan kyllä vakavasti.
Itse sain lääkityksen samaan vaivaan.
Sydänfilmi otettiin ensimmäisen kerran kun valitin lääkärille tykyttelyistä ja sen jälkeen on otettu pariin kertaan uudestaan.
Verenpaineen seuranta ja stressikartoitus on myös tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sydänfilmi otettiin ensimmäisen kerran kun valitin lääkärille tykyttelyistä ja sen jälkeen on otettu pariin kertaan uudestaan.
kiitos :)vähän helpotti. Tosiaan en tiedä olenko stresaantunut tai ahdistunut, en tunnista. Myönnän että jännitän aika paljon kaikkea mutta tälläistä tykyttelyä en ole aikaisemmin tuntenut :(
Vierailija kirjoitti:
Montako koronapiikkiä hihassa?
Odotettavissa sydänkuolema lähiaikoina, rokote tukkii verisuonet, sydän laajenee ja lopulta poksahtaa. Näitä tapahtuu nyt n. 900 kpl/kk.
Ei yhtään! hullu
Vierailija kirjoitti:
Odotettavissa sydänkuolema lähiaikoina, rokote tukkii verisuonet, sydän laajenee ja lopulta poksahtaa. Näitä tapahtuu nyt n. 900 kpl/kk.
Miksi **tussa se on teidän hömelöitten puheissa aina koronapiikki tai koronainjektio eikä koskaan koronarokote?
Kumma, kun ei tilastoissa näy nuo 900 ylimääräistä kuolemaa per kuukausi.
Sydämen epämiellyttävä tykyttely on aito oire, ja tuntemuksesta hermoilu käynnistää kierteen. Lääkäri auttaa ja tutkii sinut, ei pidä tyhmänä.
Jos et ole yhtäkään ottanut, sinulla on toivoa. Muutoin voi olla huonompaa luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään! hullu
Sinä oletkin rokotelobbari, et ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään! hullu
Hullu saa olla muttei tyhmä. Vain tyhmä ottaa myrkkypiikkejä.
Vakuutus ei korvannut miljonäärin piikkikuolemaa, oikeus totesi että jokainen tietää että ne on kokeellisia ja erittäin tappavia, joten sellaisen ottaminen katsotaan itsemurhaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineen seuranta ja stressikartoitus on myös tehty.kiitos :)vähän helpotti. Tosiaan en tiedä olenko stresaantunut tai ahdistunut, en tunnista. Myönnän että jännitän aika paljon kaikkea mutta tälläistä tykyttelyä en ole aikaisemmin tuntenut :(
Jospa se on paniikkihäiriötä. Minulla joskus oli samankaltainen häiriötila ja kahdesti soitin apua, toisen kerran vietiin ensiapuun. Siis paniikkikohtaus, eli ahdisti niin, että henki ei tahtonut kulkea, huimasi, pyörrytti, jalat tutisivat, että sillai, sain lievän lääkityksen, enkä vuosikymmeneen ole enää moista tilaa itselleni kehitellyt. Kun asian itselleen tunnustaa ja alkaa ottamaan selvää mistä on kysymys, osaa sitä kautta asennoitua ja estää heti ensioireista tuon olotilan. Eli minulla se rauhoittuminen ja hengitteleminen, olivat asiat jotka auttoivat. Siis kun itse tietää mistä on kysymys, osaa siihen asennoitua ja kohtaukset jäävät pois.
Vierailija kirjoitti:
199 viikossa.. 800 kuukaudessa. Enemmän kuollut kuin koko 2020. Vauhti kiihtynyt 12 kertaiseksi siitä kun uusimaa suljettiin.
Ne kuolevat "koronaan" eli koronapiikkeihin. Koronaan tai sen kanssa kuoli v. 2020 vain 558 ihmistä, joista suurin osa oli 84-vuotiaita monisairaita.
Nyt piikitysten alettua kuolee nuoria ja terveitä ihmisiä. Miettikää sitä jos aivopestyillä aivoillanne kykenette enää miettimään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineen seuranta ja stressikartoitus on myös tehty.kiitos :)vähän helpotti. Tosiaan en tiedä olenko stresaantunut tai ahdistunut, en tunnista. Myönnän että jännitän aika paljon kaikkea mutta tälläistä tykyttelyä en ole aikaisemmin tuntenut :(
Jospa se on paniikkihäiriötä. Minulla joskus oli samankaltainen häiriötila ja kahdesti soitin apua, toisen kerran vietiin ensiapuun. Siis paniikkikohtaus, eli ahdisti niin, että henki ei tahtonut kulkea, huimasi, pyörrytti, jalat tutisivat, että sillai, sain lievän lääkityksen, enkä vuosikymmeneen ole enää moista tilaa itselleni kehitellyt. Kun asian itselleen tunnustaa ja alkaa ottamaan selvää mistä on kysymys, osaa sitä kautta asennoitua ja estää heti ensioireista tuon olotilan. Eli minulla se rauhoittuminen ja hengitteleminen, olivat asiat jotka auttoivat. Siis kun itse tietää mistä on kysymys, osaa siihen asennoitua ja kohtaukset jäävät pois.
Olen sairastanut paniikkihäiriön aikaisemmin, ihan kauhee jos se palaa... : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoo ettei ole stressaantunut tai ahdistunut. Oireet alkoi pari viikkoa sitten yhtäkkiä. Sopii hyvin jos muutama viikko sitten otettu piikki. Sipilä oli ottanut 3. piikin 27.12. ja kuoli maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan vakavasti, kunhan taustalla ei ole mitään mielenterveysdiagnoosia.. Jos on, niin kaikki yritetään kuitata sillä. Itse suostun menemään julkiseen terveydenhuoltoon vasta, kun on pää kainalossa, en halua kokea sitä nöyryytystä ja vähättelyä enää ikinä.
Tämä kaikki juontaa juurensa työpaikkakiusaamiseen, joka aiheutti minulle ahdistusta. Mulle määrättiin tähän "vaivaan" lääkitys, jota en koskaan aloittanut, vaan vaihdoin työpaikkaa. Tämä hakematon resepti on otettu puheeksi molemmilla kerroilla, joilla olen asioinut terveyskeskuksessa ja omakantaan on kirjattu "epäily mt-oireilusta". Enää en mene. Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineen seuranta ja stressikartoitus on myös tehty.Otetaan vakavasti, kunhan taustalla ei ole mitään mielenterveysdiagnoosia.. Jos on, niin kaikki yritetään kuitata sillä. Itse suostun menemään julkiseen terveydenhuoltoon vasta, kun on pää kainalossa, en halua kokea sitä nöyryytystä ja vähättelyä enää ikinä.
Tämä kaikki juontaa juurensa työpaikkakiusaamiseen, joka aiheutti minulle ahdistusta. Mulle määrättiin tähän "vaivaan" lääkitys, jota en koskaan aloittanut, vaan vaihdoin työpaikkaa. Tämä hakematon resepti on otettu puheeksi molemmilla kerroilla, joilla olen asioinut terveyskeskuksessa ja omakantaan on kirjattu "epäily mt-oireilusta". Enää en mene. Kiitos ja hei.
Mielenterveyshän on vakava asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi **tussa se on teidän hömelöitten puheissa aina koronapiikki tai koronainjektio eikä koskaan koronarokote?
Kumma, kun ei tilastoissa näy nuo 900 ylimääräistä kuolemaa per kuukausi.
Kuulin, että kaikki koronarokotteen saaneet kuolevat.
Minua kiinnostaisi tietää, miten tartuttajien käy? Moni vanhus olisi halunnut elää, mutta rokottamattomat "sankarit" päättivät toisin.
Hyvä on mennä lääkäriin. Voi olla vaikka eteisvärinä. Siihenkin on hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineen seuranta ja stressikartoitus on myös tehty.Otetaan vakavasti, kunhan taustalla ei ole mitään mielenterveysdiagnoosia.. Jos on, niin kaikki yritetään kuitata sillä. Itse suostun menemään julkiseen terveydenhuoltoon vasta, kun on pää kainalossa, en halua kokea sitä nöyryytystä ja vähättelyä enää ikinä.
Mielenterveyshän on vakava asia
On, mutta ei mikään syy jättää fyysisiä oireita tutkimatta.
On helpompaa huijata ihmisiä isolla valheella, kuin saada heidät uskomaan että heille on valehdeltu. Mar,k Twain taisi tämän sanoa.
Se näkyy nyt tässä, että koronapiikkeihin haksahtaneet eivät millään tajua tulleensa kusetetuiksi!
Normaalia että välilä tykyttelee tai voi johtua ahdistuksesta, joskus raudan puutteestakin.