Kerroin eilen miehelleni..
..että olen ihastunut erääseen mieheen tai ainakin tämä mies on herättänyt minussa paljon erilaisia tunteita. Tätä on jatkunut jo yli vuoden. Noin vuosi sitten ehdotin miehelleni pariterapiaa, mutta hän ei suostunut. Tiedän, että olen ihastunut tuohon mieheen siksi, että hän edustaa jotain sellaista mitä itsekin haluaisin olla. Omaa miestäni kohtaan tunteeni ovat viilenneet. Meillä on ollut stressaava elämänvaihe jo muutaman vuoden ajan eikä esimerkiksi yhteistä aikaa meinaa löytyä eikä kumpikaan sitä taida edes jaksaa enää järjestäkään. Mies sanoi, ettei hän halua kuulla, että olen ihastunut toiseen mieheen. Tottakai ymmärrän häntä, mutta mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Meillä on lapsia ja ero olisi heidän kannalta tosi surkea juttu.
Kommentit (8)
Eikö se edelleenkään suostu siihen pariterapiaan?
Kyllähän uusi suhde hetken aikaa tuntuu hyvältä varmasti. Mutta mitä jos se ei menekään pitemmän päälle kuin tromsös? Sittenhän menetät loputkin. Kannattaa yrittää laittaa nykyisen kanssa homma kuntoon ja näyttää ihastukselle pitkät nenät.
En ole lähtemässä toisen matkaan enkä ole edes pettänyt miestäni. Olen vain vähän kinkkisesdä tilanteessa. Mies ei suostu edelleenkään pariterapiaan. Jotain tässä suhteessa on kuitenkin vialla, enkä tiedä miten lähtisin ongelmia purkamaan.
Miehellä pitäisi olla jokin ratkaisuehdotus, jota yritätte, kun ei edes yritä ehdotuksesi mukaisesti pariterapiaa. Löytyykö mitään?
No eipä oikein.. Muutenkin vaikea puhua koko asiasta. Ap
Up